Gå til innhold

Ikke melk og hvete og så ren mat som mulig ellers.


Gjest lenemoren

Anbefalte innlegg

Gjest lenemoren

Er det noen som har erfaring med Grete Roede-kurs + andre restriksjoner i matveien foruten kaloritelling??

 

Jeg holder meg unna kumelk og hvete og stort sett alt av tilsetningsstoffer og prøver så godt jeg kan å holde meg fri for sukker (det er min stoore utfordring da jeg er skikkelig sukkerjunkie :( )

 

Lager all mat fra bunnen av.

 

Noen som har erfaringer og gode,rene lavkalorioppskrifter å dele??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med Grete Roede-kurs + andre restriksjoner i matveien foruten kaloritelling??

 

Jeg holder meg unna kumelk og hvete og stort sett alt av tilsetningsstoffer og prøver så godt jeg kan å holde meg fri for sukker (det er min stoore utfordring da jeg er skikkelig sukkerjunkie :( )

 

Lager all mat fra bunnen av.

 

Noen som har erfaringer og gode,rene lavkalorioppskrifter å dele??

 

Hei!

Jeg også er ikke så glad i melkeprodukter og spiser heller ikke noen av disse MUK produktene(kyllingpløser etc). Spiser heller ikke hvitt mel og sukker er nesten bannlyst.

Til frokost spiser jeg som oftest havregrøt, men jeg bruker skummet melk for å få i meg litt kalsium. Til lunsj bruker jeg ofte rugbrød fra Eldorado med leverpostei (go`og mager, makrell i tomat, laksepålegg). Middagene er som otest rene kyllingfileter, fiskefilet, svinefilet med litt potet eller fullkornsris/byggris. Masse grønnsaker eller salat. For at det ikke skal bli så tørt bruker jeg skysaus eller tomatsaus. Til kvelds lager jeg ofte en av de salaten som står på nettsiden til grete roede (mango/avokadosalat, reker m/avokado, melon m/skinke).

Vet ikke om dette var noen hjelp, men det er hvordan jeg klarer å holde meg unna sukker, blandingsprodukt og mel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...