Gå til innhold

No More Trouble Zone


Gjest awsam

Anbefalte innlegg

Har sett litt på denne dvden av Jilian Michaels.

Vil gjerne prøve den. Enten kjøpe eller laste ned.

Men vil gjerne vite om noen av dere har prøvd den ? Hva synes dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Har sett litt på denne dvden av Jilian Michaels.

Vil gjerne prøve den. Enten kjøpe eller laste ned.

Men vil gjerne vite om noen av dere har prøvd den ? Hva synes dere ?

 

 

hei :)

 

jeg kjøpte den samlepakka hennes på platekompaniet. det er 4 dvder og den er en av de. jeg har ikke prøvd den ennå. men holder på med 30 days shred. er på dag 12 nå og merker faktisk ganske stor forskjell :)

 

lillian michaels er til å annbefale, hvorfor ikke prøve deg på en samlepakke, den kosta ca 300 og da får du jo 4 forskjellige... greit med litt å bytte på :)

 

http://www.platekompaniet.no/Search.aspx?q=%22Jillian+Michaels+-+The+Collection%22

 

si i fra hvis du prøver deg på dette da, er spent å høre om du liker No More Trouble Zone og hvilke resultater deg gir deg.

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

lillian michaels er til å annbefale, hvorfor ikke prøve deg på en samlepakke, den kosta ca 300 og da får du jo 4 forskjellige... greit med litt å bytte på :)

 

http://www.platekompaniet.no/Search.aspx?q=%22Jillian+Michaels+-+The+Collection%22

 

si i fra hvis du prøver deg på dette da, er spent å høre om du liker No More Trouble Zone og hvilke resultater deg gir deg.

lykke til :)

 

Takk for tips minsin24. Skal tenke litt på det. Jeg er en person som ikke klarer å gjøre den samme treningen hver dag. Sånn som 30 day shred. Begynte med det ,men etter 5 dager på rad var jeg lei. Selvom jeg har hørt at mange har fått gode resultater etter bruk av denne treningen.

Skal si fra hvis jeg prøver. :)

 

Lykke til videre til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...