Gå til innhold

Ny start etter påske!!


Gjest snarttobarnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest snarttobarnsmor

Hehe, kjenner til mammadaltsyndromet ja, er poden gammel nå da? Det hadde vært moro om Trimmetrynet joina igjen, men hun er vel fullt opptatt med enda en baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Ja to tette krever nok sitt.

Han er 8 månder. Akkurat nå hadde det vært litt godt å jobbet slik at jeg kunne begynt igjen mens samboer tok permisjon.

 

En din han er vel ca 26 månder hvis jeg husker rett.

Har dere barna hjemme enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Synes du dagene hjemme er kjedelige? (mnd ja, tiden går fort, min gutt er 19mnd nå, størsta er 3 år :) Er hjemme med de enda, jobber bare en helg i ny og ne, også er jeg dagmamma til ei jente på 3 år i tillegg, storkoser meg :D Men kjenner jeg blir litt lei av at vektnedgangen går så sakte nedover, når jeg var gravid med minste så raste jo vekta av, nå er det full stans :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Ikke så kjedelige akkurat, men han tror han skal gå før han er 9 månder så når han omsider kan heise seg opp etter ting så begynner han å slippe seg.

Så da trur jeg min kjære hadde taklet dette bedre enn jeg gjør er så lei av å trøste enn baby som stuper på hodet ørten gang for dag. Har vart i en månde nå først en uke på å mestre krypping så en uke fred så en uke med å heise seg opp. Deretter lærte han å sette seg lite fall da å mandag begynte han å slippe seg.

 

Du har det da travelt med tre små vil jeg tro.

 

Begynte å gå tur på lørdag. Så langt har jeg gått 7 km i estenstadmarka hverdag etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Kjenner til dilemmaet der ja, her gikk begge da de var 9mnd, mye knall og fall ble det!! Men man slipper jo bekymringen hvis de hadd vært trege da ;) Joda travelt er det, enda en pjokk på 1.5 begynner til jul her da så da blir det fire fra tre år og nedover, DET vil vel bli litt mer travelt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Har mistet noen cm denne uken :D.

Hvis du vil ha fullrapport har jeg måle og veielogg inne på bryllupsplaner.

Hvordan gikk 17 mai for deg?

Jeg surfer nettet og ser på kjoler. Tror nok min kjole fasong er avhengig av at jeg er litt streng med meg selv ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Okei, da skal jeg titte der, 17mai gikk ikke så bra, sliter med motivasjon, ligger på 1300 kalorier i ukene og rundt 1700 i helgene, men jeg går ikke ned, en rundt 10-15 trimpoeng har jeg også hver uke.. :angry: Satser på å komme meg fra dette hersens platået denne uka nå!

 

Så spennende med kjolehandling!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest snarttobarnsmor

Har falt helt ut i det siste jeg, har vært syk, men er nå på bedringens vei, magetrøbbel, så det har vært dårlig me sunn mat, men heldigvis ikke gått opp noe, så det er jeg glad for :) Gått ned 1cm rundt lår, en på hofter og en på midje siste uka så det er jo bra :)

 

Hva med deg Bryllupsfin13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Vet ikke hvordan det egentlig går her.

Er jo i tyrkia siden forige søndag så lite resultat sjekking.

Slankingen på en 14 dagers syden ferie er noen lengder i bassenget hver dag og å ikke spise opp pmfritten til middag.

Hvis jeg ikke har gått opp i vekt når jeg kommer hjem er jeg i bunn og grunn godt fornøyd.

 

Vi tok på oss ringer på fredag og har bestemt oss for å holde bryllupet 29 desember i år istedet for neste vår.

Så når jeg kommer hjem fra tyrkia skal vi å se på et klubbhus jeg tror passer til vår stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...