Gå til innhold

Ny start etter påske!!


Gjest snarttobarnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest snarttobarnsmor

Pepsimax og godteristreiken min gikk rett i dass da påska kom, og etter en helg på hytta er vekta mi idag på 86.5, skjønner ikke at det er mulig! 2,4kg opp på kort tid... SÅ håper på at resten av påska ikke gir meg enda mer kg! Kommer sterkere tilbake etter påska og da skal denne tobarnsmora ta seg selv skikkelig i nakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Takktakk!! Lykke til du også!! Veide inn etter en påske med mye festing, fastfood og godis, 87!! Kg!!

Huff, i morgen begynner joggeregimet mitt og sykkelen min skal fram:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Startet dagen med havregrynsgrøt laget på vann med kanel over, skal få igang magen igjen, det kan gå en uke imellom hver gang, og det er altfor lite!! Satser på 3liter vann hver dag også..

 

Får lunsjbesøk så da blir det grove rundstykker, men skal spise suppe til middag og en proteinshake til kvelds før det blir joggetur på en 5km til kvelds :) Litt bonustrim blir det selvsagt når jeg og barna skal ut og nyte det herlige vårværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Så flink du er! Stå på :)

Jeg startet uken med en gåtur i raskt tempo og litt jogging innimellom. Nesten 1 time. Håper motivasjonen min holder seg på topp lenge:)

 

 

Takk, hørtes ut som en bra trimtur du hadde også da :D

Vi får krysse fingrene fo at vi begge holder oss motivert leeeenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Her er en mil med gange/jogging fullført idag også, igår ble det en liten tur på 4km bare så nå har jeg nesten 9 trimpoeng fram til idag, har store planer om å sykkle til og fra jobb i helga så da blir det 16km sykkling fredag, lørdag og søndag!! :D

 

Ligger på gjennomsnitt 1700 kalorier, bare gått ned 200gram, men magen er ikke helt der enda, så det kommer seg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Takk Bijou :) Har regna ut syklinga for helga så da blir det 18 trimpoeng denne uka, en pangstart etter påske :D Snikveiing idag viste 1kg ned, håper jeg kan holde meg i skinnet i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Her startet dagen bra, med trim og sunn mat, sykkla med

barna til jobb, 8km en vei med ballast, tungt!! Turen hjem

blir betraktelig lettere;-) Men på jobb var det pizza og snop

på kontoret da jeg kom, frotset skikkelig, huff:-S

Ny dag nye muligheter i morgen, satser på at trimmen gjør sitt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Ned en halvkg første uka, hadde håpt på mer! Menmen, ned er ned.. Legger meg på 1200/1300 kalorier pr dag istedet for 1600, forbrenninga er heeeelt på tur :( Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Her er motivasjonen på topp egentlig, tante rød er kommet så er veldig hoven, vekta viste 86.8 idag, så det blir vel ikke store nedgangen denn uka.. Har 8 trimpoeng denn uka sålangt, håper på mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Har i helga registrert absolutt alt jeg har spist, lørdag på 2300 og søndag på 2900!! Er det mulig? Så snittet mitt ble 1900 kalorier i uka her, etter å ha fått det sjokket ble det en god trimtur sent i går kveld, en tur med masse oppoverbakker.. Så målet mitt neste helg er å ligge under 1700 kalorier, det blir hardt.. Veide inn på 86.3 idag, så litt nedgang ble det, men ikke mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Selv om det går tregt er jeg virkelig i siget kjenner jeg, nettopp kommet inn fra en herlig joggetur, 1 mil på 1 time er ny rekord for meg selv :) Sykkelturen min i morgen og joggetur lørdag gir tilsammen 20 trimpoeng denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Opp til 87 igjen selv etter en uke med 1600 kalorier, og så mange trimpoeng, er ved randen av å gi opp, er det ikke i starten en går ned mest? Og ikke opp? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Opp på start igjen da, fryktelig surt, og skjønner ikke hva jeg gjør galt, hmm, må iverksette et enda strengere regime med trening og mat da, utfording da vi skal på ferie denne uka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Denne uka har vært super, lite utskeielser og et gjennomsnitt på 1300 kalorier, da må jeg få nedgang til mandag håper jeg :) Noen som har noen sunne tips, kalorifattig lørdagskos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Er vel litt sen med lørdagskos tipset mitt, men gulerøtter og dip?

Yoghurt naturell i stedet for lettrømme så kan du trygt si du har valgt sunt.

 

Skal også full skjerping. Med 3 cm rundt magen og ingen nedgang på vekten syns jeg du skal legge vekk vekten en stund å bruke målebåndet i stedet.

 

Det er vel for å se slankere ut at vi gjør dette er jo ingen som egentlig bryr seg om hva du veier hvis du ser trent ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Det er sant bryllupsfin :) Jeg prøver å la vær å tenke på vekta på slike platå, men den er nesten en besettelse, ned 100gram på veiedag, og en cm ned på hvert lår pluss de tre cm på magen så sier jeg meg fornøyd med denne uka allikevel :) Takk for gode tips, yoghurt naturell har jeg aldri prøvd før, men det skal jammen meg prøves :) Slanker du deg til bryllupet ditt eller er det overstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Jeg og samboer snakker om bryllup i 2013 så målet mitt er kjolestørelse 38.

 

Er foresten crazy norway vi har trådet i lag før vi.

 

Snakker om å ta på ringer å gjøre det offesielt etter ferien.

 

Er nemmlig tradisjonelt så vil ikke ha mer enn 12 månder mellom forlovelse og bryllup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

ÅÅÅå, så moro å se deg igjen, ja som du ser så har permisjonstiden min blitt oppfeting, lagt på meg mye på vinteren, men satser på sakte men sikkert og bli mindre igjen. :) Håper alt er bra med deg og baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...