Gå til innhold

Sommer'n kommer - kiloene går?


Gjest FrøkenStrict

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenStrict

28 år. Jente. Kone. lærer. lubben.

 

Jeg har noen fantastiske venninner. Jeg mener UTROLIGE! Snille, omtenksomme, morsomme. Og fantastisk deilige. Ikke en bulk på magen, spretne rumper og superspreke. Jeg har alltid tenkt at mine pupper og min rumpe er en positiv forskjell. Men det var for 10 kilo siden.

I sommer skal vi leie et feriehus sammen. Jeg skal spankulere rundt blant mine flotte venninner i bikini. Og jeg har plutselig ikke bare rumpe og pupper lengre. Dissende mage, store lår, rund i ansiktet.... Og mannen min. Super opptatt av trening og riktig kosthold, imens jeg kryper opp i sofaen med teppe, brus og en poste potetgull. I en krangel her om dagen kom sannheten fram. Han er drittlei maset mitt om at jeg er tjukk, og ikke føler meg noe fin - for så å sette meg i sofaen... "Gjør noe med det" sa han.

 

Det er fryktelig at jeg har mast det klassiske "jeg er stygg og tjukk"maset. Men min kjære mann ser ikke problemet mitt heller. Han har ståldisiplin - jeg er usannsynlig glad i mat. Han elsker å trene - jeg hater det. Etter en dag der jeg underviser mine fine elever - er jeg så utrolig sliten. Null overskudd. Bare å komme seg hjem, og finne sofaen. Jeg orker ikke høre av mannen min at "overskuddet kommer om du trener litt!". JEG VET DET, men jeg orker ikke allikevel.

 

Han mener det godt. Men når han sier disse tingene, hører jeg kritikk.

Men. Nå skal jeg klare det. Jeg skal - med hjelp fra at Grete Roede kurs - skjerpe meg! Jeg har forsøkt ALLE snarveier. Og skjønt at det ikke er noe snarveier.

 

Er det noen andre som føler seg tjukk rundt venninner? Er det noen andre som gruer seg til bikinisesongen? Som HATER og handle klær - for ingen klær er fine lengre? Er det noen som skal ned 10-12 kilo før sommeren?

 

 

Jeg skal veie meg hver mandag. Om jeg får plass på kurset.

Jeg veier 77 kilo nå. Jeg skal ned til 65. En kilo i uka. Så da burde målet være på plass til juli ihvertfall!

 

Noen som er med!?

 

Første delmål.. 1. mai 74 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere du er i gang! Ser du målet i horisonten? No er det berre å halde kursen og gå seirande over målstreken om litt. Det er viktig å kose seg undervegs på turen med god sunn mat, svette, arbeidande musklar, latter og glede. Eg vil gjerne puffe deg vidare på vegen og heie på deg.

 

Sjølv ser eg mot mitt mål. I morgon skal det vegast og målast. Eg tenker også å ta eit bilde. Det er så rart, men eg føler ikkje at eg ser sjølv at kilo etter kilo snik seg på. Det er ubehagleg å kjenne på og eg skammar meg over mitt forfall. No skal eg heve blikket og sjå framover i saman med deg og fleire andre. Det er kun dei positive endringane eg skal samle på undervegs. Kvar gong eg dett skal eg reise meg att og halde fokus igjen.

 

Eg gledar meg til å kjenne varmen på kroppen og gå rundt i min nye sommarkjole. Ser du føre deg din nye sommarkjole? Den lyt du pakke med deg på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ditt innlegg kunne vært skrevet av meg, bortsett fra at jeg er dobbelt så gammel som deg, og jeg har en mann som nok må sies å være motsatt av din.

Jeg veier i dag 79,6 kg (etter påskeferien) og målet er 65 kg. Med en kg i uka skulle dette være nådd til fellesferien starter 9. juli. Altså akkurat to måneder fra i dag. Jeg vet av erfaring at én kg i uka kan være tøft, men setter det likevell som et mål.

 

Jeg må vente i fire uker før jeg eventuelt får begynt på kurs.Men jeg prøver å starte på egenhånd, og kjenner allerede at jeg blir litt mer motivert enn om jeg skal streve alene. Alltid bedre å være flere som jobber på lag.

 

Jeg hopper på vekta hver dag, selv om det ikke er anbefalt. Men veiedag er mandag. Den vekta noteres.

 

Så, jeg er gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ditt innlegg kunne vært skrevet av meg, bortsett fra at jeg er dobbelt så gammel som deg, og jeg har en mann som nok må sies å være motsatt av din.

Jeg veier i dag 79,6 kg (etter påskeferien) og målet er 65 kg. Med en kg i uka skulle dette være nådd til fellesferien starter 9. juli. Altså akkurat to måneder fra i dag. Jeg vet av erfaring at én kg i uka kan være tøft, men setter det likevell som et mål.

 

Jeg må vente i fire uker før jeg eventuelt får begynt på kurs.Men jeg prøver å starte på egenhånd, og kjenner allerede at jeg blir litt mer motivert enn om jeg skal streve alene. Alltid bedre å være flere som jobber på lag.

 

Jeg hopper på vekta hver dag, selv om det ikke er anbefalt. Men veiedag er mandag. Den vekta noteres.

 

Så, jeg er gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrict

Så bra! Veldig fint om vi er flere sammen!

 

Påsken er over - for min del uansett.

 

Hadde planlagt en lang gåtur i dag, men regnet satt en stopper for det.

 

Skal prøve å komme opp til Sats en tur i stedet.

 

Utfordringene er mange. Og en kilo i uka ser jeg kan være tøft. Men vi må jo prøve! All nedgang er uansett bra!

 

Jeg skal på lunsj med venninnene mine i dag. Har ikke lyst å fortelle om at jeg skal begynne på Grete Roede til uken. Hater når fokuset blir på vekta mi - og de føler at de må si; "du trenger jo ikke det du da", selvom jeg vet at de ser hvor mye større jeg er enn dem. Jeg skal bestille salat ihvertfall. Det blir jo et sjokk for dem bare det!

 

Forteller du/dere til alle at dere går på grete roede? Jeg kjenner at jeg synes det er litt flaut....

 

Mannen min spør om han kan lese det jeg skriver her, men vil ikke at han skal se det... Er det dumt?

 

Har en tendens til å hoppe på vekta hele tiden jeg og.. men hvert minste tilbakeslag - blir brukt til unnskyldning.. "det funker jo ikke uansett - bare å spise det jeg har lyst på!"... Så skal prøve å styre unna vekta. Kun på mandager altså.. prøve ihvertfall :o)

Japp.. så er vi igang.

 

 

 

mandag veiedag... I dag var vektnåla på 77,1 kg.

 

Føler meg allerede mer motivert. Flere sammen. Flere som forstår! Sommerkjolen skal med på ferie for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken er over - spiste restene av påskeegget da jeg kom hjem fra fjellet i går (i natt). Frisk start.

 

Regner med at barn og barnebarn kommer innom i dag. Ingen ting å servere, så den er grei.

Synes godt du kan fortelle dine venninner at du skal begynne på kurs. Du trenger jo ikke selv fokusere så mye på vekt, men kanskje heller si at du trenger et puff for å endre dine matvaner. Og så bestiller du salat. De bør ha forståelse for det. Dersom de begynner med det derre vektgreiene, kan du jo svare at et eventuelt vekttap blir en bonus.

 

Jeg hater regn. Har imidlertid en sykkel i kjelleren, som jeg var veldig flink til å bruke tidligere. Syklet fra en halv time til en time om morgenen før jeg gikk til skolen. For meg var det lettere enn å komme hjem, lage middag (nesten død) for så å ta til med fysisk aktivitet. OK, en må stå opp litt tidligere, men det blir fort rutine. Så jeg har det som må å sykle før jeg går på jobb. Er det fint vær kan jeg jo alltid ta en tur etter middag.

Jeg vet at etter en slik "morgentur" blir jeg veldig opplagt.

 

En trenger ikke dele alt med ektefellen! Hvis jeg føler for det kan jeg jo fortelle. Lykke til på kurset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrict

Så. I dag starter jeg på grete roede kurs.

 

Dette er vanskelig altså. Mandagskveld var det kino, og jeg klarte meg med kun en iste. Stolt!

 

Tirsdagen derimot. Hvorfor er hverdagen så vanskelig. Har funnet ut at å gå sulten er døden for meg. Da ender det alltid opp med at jeg spiser noen sjokolade. Har nemlig skapet fullt! Det må gjøres noe med! Skal ryddes i det skapet i dag for å si det sånn! I tillegg var det bursdagsselskap for mannens lillesøster. 20 år. Tre retters. Gikk langt over det jeg skal med tanke på kaloriinntak. Skal prøve å stå opp tidligere nå, og gå til jobb. Om jeg klarer det, gjør jeg unna to treningsmerker hver dag!

 

Så. Onsdag. Og grete roede start. Er veldig spent! Lurer på hvem andre som har meldt seg på kurs! Kjenner at jeg synes det er en litt merkelig situasjon, samtidig som jeg har troa på at dette kan gjøres enklere ved å gjøre det sammen med noen andre! Sammen med dere også!!

 

 

Så, har dere noen gode tips til hva som kan erstatte "sofakosen"?

Hva motiverer dere mest til å trene?

 

For meg har jeg grønnsaker og dip, eventuelt nøtter som kriseløsning. Tror egentlig svaret ligger i å ikke være for mye i den sofaen - men men :-)

 

Når det kommer til trening, er musikken alfa og omega for meg! Jeg liker å høre på Rihanna med umbrella. Den motiverer meg - fordi den sommern den lå på toppen av listene, var sist jeg var helt fornøyd med meg selv! En annen som får meg til å tråkke ekstra hardt på pedalene, er Lady Gagas Scheibe!

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Mitt hus er kjemisk renset for godsaker. Da klaer jeg meg. Min utfordring er ukehandlinga torsdag eller fredag. Kommer jeg meg gjennom den uten å ha kjøpt nei-mat, går det bra i helga også.

Jeg skal i 1 års dag til lørdag. Vet at da vanker det mange gooode kaker. Et triks kan jo f.eks. være å ikke komme skrubbsulten. Jeg drikker også ofte et glass vann før mat, det hjelper meg å ikke spise så mye. En ekstra treningsøkt i form av en tur på formiddagen kan gi rom for litt mer kake enn jeg normalt burde hatt.

 

Trening? I går gikk jeg en tur på 50 min. Det vanskeligste er å komme seg opp og ut. Jeg har en favoritt CD jeg spiller når jeg f.eks. sykler: Blues Brother. Der er det musikk for all slags tempo. Har faktisk brukt den i flere år.

 

I kveld skal jeg spille konsert, kun en halv times tid, så har tenkt å gå en kveldstur etterpå. Så da gjenstår å se hvor mye ryggrad jeg har:)

Har deltatt på Roede-kurs tidligere. Jeg er utstyrt med et stort konkurranseinstinkt. Det har hjulpet meg. Lykke til på første kurskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrict

Så.

 

Da var jeg igang med første kurskveld. Nådde kanskje ikke helt opp til forventningene, men må jo bare gi det en sjans.

 

Jeg har holdt meg til planen hittil, men synes veiing og telling er uhyre tungvint!

 

Veier du alt du spiser, eller tar du det på cirkaen?

 

 

Jeg synes det er veldig bra å få inn måltidene ihvertfall. Rutine der er gull!

Spennende å se til uka. om dette gir resultater :)

 

I dag har jeg gitt blod, så "får ikke lov" til å trene. Men har gått en halvtime-times tur.

 

Holder du fortsatt stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg ganske bra. Mest fornøyd med at jeg gikk tur etter konserten i går. Hadde planlagt å gå tur i det fine vårværet i dag, men fikk vite at min eldste datters hund skal avlives i morgen. Da ble det avskjed og tårer og alt det der. Ikke mat heller. Det er liksom litt min hund også.

 

Denne uken har jeg besøk av mellomste datter som er på besøk fra København. Da blir det litt annet matstell enn normalt. Til lørdag skal jeg i 1 års dag. Der vanker det nok flere godbiter. Normalt veier jeg maten. Synes ikke det er så ille. Har en digitalvekt som jeg tar med meg. Etter hvert vet man jo hva forskjellige ting veier.

Leste et eller annet sted om tallerkenmodellen (middag). 1/3 til grønnsaker, 1/3 til kjøtt/fisk og den siste 1/3 til potet/ris/pasta. http://www.skolefrukt.no/bildearkiv/artikkelbilder/Tallerkenmodell.jpg

Det som det da kan være lurt å ha i tankene, er at dagens middagstallerkner har en større diameter enn tidligere serviser hadde. Jeg har tenkt at jeg skal bruke denne modellen, men bytter ut mine store middagstallerkner med frokosttallerkner, eller så finner jeg fram noen gamle. Da vet jeg at jeg får i meg et sunt og balansert måltid og i passe mengde.

 

Vektnåla har ikke bikka veldig mye mot venstre, men litt. En får ta med seg det en kan.

 

Så flink du er som gir blod. Det har jeg også gjort, men måtte ha en pause. Jernlageret gikk tomt. Verdi 8. Bør være mellom 10 og 200 (litt av et intervall) for damer. Var nok årsak til at jeg var noe slapp og manglet tiltak. Dette er nå ett år siden, så får vel snart en innkalling tenker jeg.

 

Stå på videre. Dette skal vi klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrict

Helga er skummel altså! Skal i TO bursdager denne helga.

 

Så bra nåla tikker nedover. Har gjort det på meg og, men vil ikke skrive det ned bortsett fra når jeg veies på kurset. Annerledes vekt, sent på dagen og andre klær. Tenker at det er det "som gjelder" :)

 

I går var det altså fredag. Klarte meg hele kvelden på kun en lakrisstang! *stolt*!!

 

Må få igang treningen ordentlig igjen nå så :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! kan jeg være med her? :rolleyes:

ser dere er i samme "situasjon" som meg...

 

kort fortalt :

 

ung og singel : 70kg, fornøyd med det i grunn, aldri vært tynn...

 

fikk kjæreste, 5 snik kilo kom på....

 

ble gravid,svimlende 30 KILO + !!! sinnsykt..

 

- 20 kg

 

gravid igjen for 2. gang. +20 KILO !!!!

 

minsten er i dag 8 mnd , å nåla viser 20 kg mindre en jeg var når jeg var høygravid, men MASSE Å TA AV enda.

kjente nesten jeg ble litt fortvilt når det faktisk ble skrevet svart på hvitt :(

 

men, er nok ikke annet og gjøre en å brette armene opp og prøve igjen.

har foresten nå gått å GR kurs fra 5 mars.å har tatt av noe der. men har 15 kg igjen til " start vekt".

så vekta viser pr dags dato 85 kg,så er en lang vei å gå..

 

men skal være utrolig glad når jeg endelig kan se det store 7 tallet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrict

Så bra at du vil joine oss på veien!

 

Jeg har hatt en "vanskelig" helg. Første helgen med min nye livsstil. Bomma endel ganger denne helgen.. var på en fest og drakk endel. Det sprengte jo målet mitt rett vest. Dessuten var det bursdagskake.. og nattmat.

 

Men samtidig så pleier jeg å være rimelig ram på å dytte i meg godteri, sjokolade, potetgull og dip og maaaasse mat.. så jeg har vært bedre enn jeg pleier... Men ikke bra nok!!

 

På lørdag fikk jeg meg en supervekker. Skulle handle antrekk til festen sammen kveld.. Ser jo at vekten har gått opp.. Men at jeg måtte gå opp sååå mange størrelser?? Jeg så fryktelig ut i alle klær!! Selvtilliten på BÅNN, og tårer i prøverommet. .. Dette må gjøres noe med!!

 

Første delmålet mitt skal nåes innen 1. mai. Forrige uke fikk jeg ihvertfall litt mer orden på kostholdet mitt... denne uken er det treningen som skal på plass!

 

DETTE skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Er det plass til en til?

Jeg har 13 kg igjen til målet og selv om jeg har min egen tråd her inne så vil jeg gjerne henge meg på noen som skal ned like mange kg som meg.. Føler også at jo mer aktiv jeg er inne på forumet, jo flinkere er jeg med hele prosessen av vektnedgang :rolleyes:

 

Kort fortalt så er jeg 26 år (i morgen faktisk :D ) singel, fysioterapeut (så trening er ikke mitt største problem) 72kg.

 

Kiloene kom for min del av stress på skolen.

 

Håper dere har hatt en bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke være lett dette her,

har veiie dag i mrg, å forjegang var jeg gått opp 500gram etter påsken, :unsure:

er jo ikke såå mye, men det er OPP :blink:

så krysser fingrene i mrg...

 

går alle i denne gruppen på kurs, eller på data kurs?

hvilken menyer har dere?

 

misunner deg som ikke har problemer med treningen. må være deilig å være "i det".

jeg for min del, rekker en tur pr dag, men føler jeg ikke har overskudd til mere for tiden. negativ energi balanse i kroppen og en som er litt ustabil om natten med søvnen ( min 8 mnd sønn)

tips fysioterapauten ;) ?? tar alt med på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Så er helga over. Etter en kort oppsummering i hodet, gikk det slett ikke ille, tross bursdagsselskap på lørdag. Vet jeg spiste litt for mye oreokake, men ikke veldig mye. Ingen sjokolade eller godteri ble handlet inn til helgen, og når sant skal sies, så har jeg ikke lyst på heller.

 

Har traska og gått litt denne uka. Tre lange turer. Hadde planlagt tur i dag også, men snø og hagl frister ikke noe særlig i april.

 

Kjekt å se at flere vil henge seg på. For meg er det naturligvis i orden. Tilsammen er vi vel dynamitt.

 

Har laget en slik vektskala, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få den inn her. Er det bare å kopiere adressen?

http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wv5KbWM/

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke være lett dette her,

har veiie dag i mrg, å forjegang var jeg gått opp 500gram etter påsken, :unsure:

er jo ikke såå mye, men det er OPP :blink:

så krysser fingrene i mrg...

 

går alle i denne gruppen på kurs, eller på data kurs?

hvilken menyer har dere?

 

misunner deg som ikke har problemer med treningen. må være deilig å være "i det".

jeg for min del, rekker en tur pr dag, men føler jeg ikke har overskudd til mere for tiden. negativ energi balanse i kroppen og en som er litt ustabil om natten med søvnen ( min 8 mnd sønn)

tips fysioterapauten ;) ?? tar alt med på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirilltunge

Hei, jeg ønsker å henge meg på om jeg får lov.

 

Litt om meg. Jeg er midt i 30 årene, har samboer og har to barn på 6 og 8.

 

Har aldri vært overvektig, før jeg for noen måneder siden oppdaget at jeg var blitt det. Det var et sjokk. har siden tatt av 5 kilo, og er per definisjon ikke lenger overvektig :) men fremdeles er magemålet for stort, og kostholdsendringen og treningsvanene for skjør, så jeg må nok ned til der jeg pleide å ligge og prøve å holde meg der. Har igjen 6-7 kg fortsatt. Jeg sliter litt med å komme inn igjen i et sunt nok mønster etter påske.

 

Har som mål å trekke familien min med i livsstilsendringen. Jobber hardt for mer fisk, mindre fløte i maten, mindre snop og mer aktivitet. Jeg har meldt meg inn på treningstudio. Prøver å gå litt på tredemølle og løfte litt vekter. Heller litt flere ganger i uka enn sjelden. For oss passer det at jeg trener rett etter jobb, så har jeg på kveldene tid til å være sammen med familien. Og hvis vi da får til litt ski, sykkelturer e. a i helgene så blir det nok trening. :)

 

Det slår meg hvor små endringer som utgjør så masse her i livet. Var egentlig ikke klar over hvor mange kalorier jeg har tryllet i meg de siste årene. kan jo gjerne drikke kakao med krem, spise brødskive meg egg og kaviar og masse ost. Med mindre kaviar, ingen kakao og mindre og lettere ost så sparer man masse kalorier. konseptet med vektklubben er motiverende. Så dere det stod i dagbladet at slike programmer faktisk var mest virksomme i kampen mot kiloene! :) Stå på folkens! Dette klarer dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenStrict

Så bra vi er mange! Har hatt en skikkelig kjip dag.

Har nesten ikke sovet i natt, noe som har resultert til usannsynlig lite overskudd. I tillegg driver vi å pusser opp badet. Det vil si at vi i fire uker nå, har levd i et kaos! Og nå har jeg rota bort vekta!! Blir deppa av å tenke på hva det kan stå der. Føler jeg trykker i meg MASSE hele tiden! Kjenner at jeg har unnskyldninger for alt! Nå er det at vi ikke har bad, og hjemmet vårt er kaos som gjør at jeg ikke trener, velger lettvinte utveier på mat osv.. MÅ skjerpe meg altså!! Sukkersuget har dempa seg litt da, det er deilig.

 

Jeg og mannen min har en tendens til å gå ut ofte med vennene våres å spise. Synes det er vanskelig å regne.. Blir alltid litt på cirkaen. Har dere noen tips??

 

Veiedag på onsdag nærmer seg... blir jo ekstra spennende om jeg ikke finner vekta mi før det.. SKUMMELT!!

 

 

For å få tickern inn, så tror jeg du må kopiere en "kode" inn... Embeded,..heter det det??

Husker ikke helt :) Se om det er en lenkelignende greie der som du kan kopiere. Så legger du den inn nederst på "signatur" på profilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til Mia123!

 

Hadde det travelt i morges. Får ta vektkontrollen i morgen tidlig. Jeg vet av erfaring at å innføre endringer i livsstil er vanskelig. Det som ikke er veldig smart er å endre på alt med en gang. Tenker da både kosthold og trening/aktivitet. Det må innføres litt etter litt. En rutine om gangen!

 

Skal man ut å spise kan det være lurt å tenke igjennom på forhånd. Ofte vet man sånn ca hva man skal spise, og dermed kan en gjøre noen undersøkelser på forhånd. En trenger jo heller ikke spise opp alt :)

 

Har vært på øvelse i korpset i kveld. Håper jeg fikk blåst av noen kcal der:)

 

Ha en fin uke til alle!

 

Frøken Strict! Jeg fikk ikke til Diet Ticker i Signaturen. Prøvd alt (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje151

Jeg hiver meg på :)

 

Er 27 år og student, er for øyeblikket på utveksling i Nederland så alt føles litt ekstra vanskelig, men meldte meg tilslutt på Internettkurset og prøver å ta grep i hverdagen, men det føles som om det hele tiden er for mye å tenke på; drikke nok vann, spise sunne mellommåltider, ikke ty til sukker når jeg blir trøtt, dra på trening etter lang dag på skolen, sove nok og prøve å gjøre lekser. Prøver å følge Yngvar Andersen sitt treningsopplegg, men er fortsatt stuck i uke en. Døgnet og hjernekapasiteten strekker liksom ikke til, er for mange tidstyver.

 

Kjøpte meg brødbakemaskin for to uker siden etter å ha blitt grundig lei av alt det lyse brødet, men da ble plutselig problemet at en brødskive veier 50-60 gram og ikke tretti slik det anbefales. Har også funnet en perfekt frokost av hjemmelaget kornblanding som holder meg mett til lunsj, men spiser nesten tre ganger så mye som en anbefalt porsjon. Dvs. at frokosten og lunsjen kommer på 800-900 kcal totalt. Sukk...

 

Har veiedag på onsdager, veier 82-83 kg og ønsker å gå ned 15 kg.

 

Uff, dette ble litt depressivt, er bare litt trøtt, stresset (eksamen om ni dager) og lei akkurat nå over at jeg aldri klarer å få has på den derre fordømrade selvdisiplinen som det føles som alle andre mestrer så bra. Positivt er at jeg kom meg på trening og selv om jeg ikke ga alt, så er jeg førnøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg er utslitt etter en lang, men lover å skrive mer i morgen, da skal jeg få lest gjennom det som er skrevet siden sit og kommentere litt er og der ;)

 

Nå er det natta!

 

(Ble 11km i dag, fordelt på to gåøkter)

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

skal ikke være lett dette her,

har veiie dag i mrg, å forjegang var jeg gått opp 500gram etter påsken, :unsure:

er jo ikke såå mye, men det er OPP :blink:

så krysser fingrene i mrg...

 

går alle i denne gruppen på kurs, eller på data kurs?

hvilken menyer har dere?

 

misunner deg som ikke har problemer med treningen. må være deilig å være "i det".

jeg for min del, rekker en tur pr dag, men føler jeg ikke har overskudd til mere for tiden. negativ energi balanse i kroppen og en som er litt ustabil om natten med søvnen ( min 8 mnd sønn)

tips fysioterapauten ;) ?? tar alt med på veien :D

 

Jeg går ikke på kurs, for å ta den biten først. Jeg har gått opp den siste uka, eller dvs forrige uke, men det måtte jeg regne med. Hadde 3 nsten 4 dager jeg ikke spiste, var bare ikke i form og klarte ikke få i meg mat. Så, når jeg begynte å spise fast føde var det opp på vekta, men ok :)

 

Jeg har alltid vært glad i å trene for kobler ut tankene da. Får ro i kroppen, og takler bedre stress i hverdagen :) Er en supergod følelse etter en treningsøkt også. Men skjønner hva du mener med at det må være deilig å "være i det". Problemet er egentlig at jeg alltis har vært veldig aktiv, også nå, så har ingen tng å hente på treningen. . :unsure:

 

Dem site tiden har vært utrolig tung da jeg bor på en bitteliten plass i Finnmark, uten familie og kjente før jeg kom. De jeg har kommet nær har hatt skikkelige problemer og vært depressive og jeg kjørte ut og vraka bilen.. Så ja.. Har begynt å komme meg opp igjen nå, så da kryper jo halsbetennelsen på :P Dermed ingen trening i dag.. :( muligens derfor jeg var så utslitt som jeg var i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg hiver meg på :)

 

Er 27 år og student, er for øyeblikket på utveksling i Nederland så alt føles litt ekstra vanskelig.

 

...

Hvr i Nederland studerer du? Jeg har selv vært student i Nederland i nesten 4 år! Nå har jeg vært hjemme i bortimot ett da :) Skjønner godt hva du mener med at det er for mange tidstyver, hvertfall når en er student og utenlands. Men superbra at du tar tak!!

 

Og masse lykke til med eksamenslesinga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje151

Hvr i Nederland studerer du? Jeg har selv vært student i Nederland i nesten 4 år! Nå har jeg vært hjemme i bortimot ett da :) Skjønner godt hva du mener med at det er for mange tidstyver, hvertfall når en er student og utenlands. Men superbra at du tar tak!!

 

Og masse lykke til med eksamenslesinga :D

 

 

Er på utveksling i Wageningen (Gelderland), er bare to måneder igjen så blir kort besøk i forhold til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...