Gå til innhold

1kg i uka i 5 uker?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er en trebarnsmor på 35 år, jeg har ca 5-6 ekstra kilo etter sistemann. Han fylte nettopp 2 år så nå er det på tide å bli kvitt de siste graviditetskiloene.

 

Tidligere har jeg gått på Grete Roede og må gjøre det igjen hvis ikke dette hjelper. Jeg er ofte sliten etter jobb(naturlig nok med hektisk hverdag), så da tyr jeg til småspising og sukkerspising (smågodt, sjokolade, is etc.) for å komme meg igjennom ettermiddagen og kveldstell.

 

Jeg håper, ønsker og tror at jeg skal klare å gå ned en klio i uka i 5 uker dersom jeg fokuserer. Håper det finnes flere der ute som ønsker å gjøre dette sammen med meg.

 

______________________________________________________________________

Startvekt 72,8 kg

Mål 67 kg mandag 14.mai

 

09.04.12: 72,8 kg (start)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sichelle

Hei,

 

Jeg er en trebarnsmor på 35 år, jeg har ca 5-6 ekstra kilo etter sistemann. Han fylte nettopp 2 år så nå er det på tide å bli kvitt de siste graviditetskiloene.

 

Tidligere har jeg gått på Grete Roede og må gjøre det igjen hvis ikke dette hjelper. Jeg er ofte sliten etter jobb(naturlig nok med hektisk hverdag), så da tyr jeg til småspising og sukkerspising (smågodt, sjokolade, is etc.) for å komme meg igjennom ettermiddagen og kveldstell.

 

Jeg håper, ønsker og tror at jeg skal klare å gå ned en klio i uka i 5 uker dersom jeg fokuserer. Håper det finnes flere der ute som ønsker å gjøre dette sammen med meg.

 

 

Hei!

Jeg er med deg! Har selv gått ned 18 kg på GR men de siste 6 mnd har jeg gått opp 5 uønskede kg. Vil gjerne gå ned sammen med noen, og unngå å måte starte på kurs igjen :)

 

______________________________________________________________________

Startvekt 72,8 kg

Mål 67 kg mandag 14.mai

 

09.04.12: 72,8 kg (start)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heidimor

Hei!

Jeg er gjerne med! Er i samme situasjon som deg - en 2 åring og en hektisk hverdag. I tillegg har jeg ligget hele vinteren på sofaen pga dårlig rygg. Har akkurat nå begynt å gå små turer igjen. Ikke lett å holde vekten nede da...

 

Men nå er jeg klar for å gjøre noen grep!

 

Jeg vil gjerne ned 7,5 kg, og klarer jeg 1 kg i uka de neste 5 ukene så er jeg på god vei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, så gøy at vi er flere i samme situasjon.

 

Jeg har nå kommet meg igjennom første uka, har ikke veid meg ennå (for det skal jeg jo ikke gjøre før i morgen). MEN, jeg vet at det ikke har gått så bra. Hadde to våkennetter på rad, ble sliten på ettermiddagen. Så da fant jeg noen rester etter påskegodtet og puttet det i munnen før jeg skulle ta til på kveldsstellet. Huff, ikke bra.

 

Når jeg er sliten så blir kampviljen lav og ettergivenheten stor. Uansett, jeg ble utrolig glad for at noen ville være med meg på dette. Jeg orket ikke helt å henge meg på en allerede gammel tråd der "alle" kjenner hverandre. Og siden livet er hektisk med små har jeg ikke ambisjoner om å komme innom så mye oftere enn et par ganger i uka. Men kanskje det er lettere å følge hverandre da?

 

I morgen er det mandag, da rapporterer jeg status. Men kanskje jeg ikke rekker å skrive så mye. Fordelen med mandag er at den inviterer til nye muligheter.

 

Stå på jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Litt feilinformasjon. Da jeg veide meg forrige tirsdag, glemte det på mandag (påske), så hadde jeg faktisk gått opp en kilo i uka :-(

 

Så nå har jeg korrigert startvekta. Ellers har jeg 5 trimpoeng, og gått inn 2 cm. Så da håper jeg at lav reduksjon i vekt skyldes muskler ;-)

 

Hvordan har det gått med deg Maria?

 

______________________________________________________________________

Startvekt 74 kg

Mål 67 kg mandag 14.mai

 

10.04.12: 74 kg (start)

16.04.12: 73,8 kg (-0,2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne satse på en kg i uka.

 

Jeg er 35 år, har mann og to barn i barneskolealder. med en travel hverdag blir det lenge mellom måltidene og ofte småspising av usunn mat/snop. Jeg har slankeet meg tidligere men da uten kaloritelling og veiadager. kuttet ut snop og trente regelmessig og merket resultatene på klærne og var fornøyd med eget speilbilde.

 

Jeg veier nå 71,6 kg og har i utgangspunktet satt 62 kg som sluttmål. Er usikker på om dette er trivselsvekten min da jeg ikke har brukt å veie meg før de siste åra men , kroppen er større nå.... trenger motivasjon så håper fast veiedag og dette forumet gjør susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...