Gå til innhold

Skal vi gå ned sammen?


Anbefalte innlegg

Er det noen andre her inne som har lyst til å gå ned noen kilo sammen med meg?

 

Jeg har i alllefall ti kg for mye som jeg har prøvd å kvitte meg med flere ganger. De ekstra kg gjør meg deprimert og skulle så gjærne vært dem foruten. Men da hjelper det neppe å pakke i seg sjokolade etter sjokolade og kose seg enda mer.... :( sukk!!! Jeg har gått kurs før, men kommer ikke til å melde meg på noe nytt nå. Jeg vet jo hva som skal til og det er hodet mitt jeg egentlig burde jobbe med, for viljestyrken min er lik null, føler jeg. Jeg har trent endel og kommet ut av rutinen etter sykdom, så i morgen skal jeg starte treningen igjen. Ellers så har jeg meldt meg på et treningsopplegg på det lokale senteret, og vi skal ha en intens trening en gang i uka framover i 8 uker. Så totalt har jeg som mål å trene 3-4 ganger i uka. Jeg gleder meg til å komme i gang og ikke minst; jeg gleder meg til buksene blir løsere ;)

 

Ellers så er jeg mamma til 4 :) travelt opptatt og kommer til å bruke treningen som MIN egentid. Da er det godt å komme seg ut og kun fokusere på meg selv.

 

Det hadde vært fint om vi hadde blitt en gruppe som kan motivere hverandre. Kanskje DU vil være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...