Gå til innhold

Middagstips


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenkte å starte en egen tråd om mat, og blir veldig glad hvis andre kan komme med flere inspirasjoner til matoppskrifter som er sunne.

 

Jeg flyttet hjemmefra for ca 1,5 år siden, og har egentlig aldri lagd no særlig mat, bortsett fra det jeg lagde på heimkunnskapen på barne- og ungdomsskolen. Jeg har prøvd å følge noen oppskrifter og er ofte inne på nettet for å finne nye spennende oppskrifter. Jeg er rett og slett ikke så veldig flink til å lage mat, og ønsker å lære å lage nye spennende matretter, som er både sunne og enkle å tilberede.

 

Jeg tenkte å prøve ut noen av de oppskriftene man finner inne på denne nettsiden, og komme med eventuelle kommentarer til disse rettene, om de er gode osv...

Er det andre der ute som kan dele sin erfaring og kunnskap om mat, komme med spennende oppskrifter, eller kommentarer til de man finner her inne?

 

Idag skal jeg prøve "Het fiskesuppe" og kommer da med kommentarer senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

hei:)

 

god ide med en mattråd :) jeg syntes det er moro å lage mat. prøv deg på matprat, der er og mange sunne oppskrifter. jeg har ikke laget noe her inne, sett bort fra skinkemuffinsa og de smakte HØGG... men sikkert meg som gjorde noe galt, for det va ikke spisende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...