Gå til innhold

Påskemål lørdag 18-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Heisan,er det ingen som har startet tråd idag,håper ikke alle er på vinterferie!!

 

Ungene fikk eye toy 3 med kamera,idag har jeg kjøpt kinecktik(treningsprogram) som brukes på playstation 2. Og med kamera til eye toy.dette var kjempegøy,med egen trener og eget program,var utslitt etter en time..Er og anbefale:)

 

Ellers så gikk fredagskvelden greit,ikke store utskeielser bare ett par biter sjokolade..fornøyd for at jeg klarte stoppe etter bare tre biter;)

 

Så er det lørdagskveld og taco..

 

Ha en fin lørdagskveld alle sammen.

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Har hatt en skikkelig jobbedag i dag - ryddet det meste av kjelleren.

Er buden bort i kveld, så jeg vet ikke hva det blir å spise i kveld.

Tror nok ikke det blir noe problem egentlig (har kommet inn i gode vaner med maten)

Det har blitt lite tid til trim den siste uka, men jeg har da rørt på meg.

 

Håper det går bra med dere andre også - jeg har nå 4,7 kg igjen for å nå påskemålet.

Håper å nå det, men er slett ikke overbevist - spent på veiedag mandag.

Jeg har nå innsett at dette ikke skal gå fort, men blir lett utålmodig.

Føler at klærne strammer mindre, og energien er på topp.

 

Fortsatt god helg alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en sprek dag i dag. Kom meg ut på ski - alene til og med. Gikk i nesten to timer. Slitsomt, men deilig - spesielt nå i etterkant. Skal til ei venninne nå. Det blir nok litt vin, men det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Dessuten leste jeg i Dagbladet i dag at vin er sunt. Men dog, jeg vet det inneholder maaange kalorier.

 

Tenkte å trene i morgen også, men vet ikke om jeg er motivert til å dra på ski da, kan hende det blir SATS istedet.

 

Ha en god lørdagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Det er deilig med helg, da! Var ute å gikk en fin tur med vov'en på ca 2 timer. Godt for begge to. Det er jo så motiverende å ta ham ut på tur. Han blir kjempeglad når vi finner båndet og logrer fra ørene og ned,- søt da!

 

Har kost meg masse så langt. Hadde pita-pizza i går med ett pitabrød, litt taco- saus, karbonadekjøttdeig med taco-krydder og ekstra lett ost. Det ble kjempe godt og innenfor kalorimengden! Hadde vin til og det gikk av fruktrasjonen.... Det er jo druer, vet dere :D

 

I dag skal vi ha kyllinghamburgere med salat og grønnsaker og dipp til senere.

 

Hvem sier at vi ikke koser oss fordi om vi er fornuftige???

 

Ha en super helg alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste alle kosemerkene i går på Tortilias og Sans is til dessert. (Du kan jo ta vinen av kosemerkene Korsa?, Eller har du spist/drukket de opp allerede?)

 

I dag ble det mager ovnsbakt fisk med ovnsbakte tomater, spinat og sellerirot og masse krydder! -Det var faktisk veldig godt, og så magert at jeg må spise to skiver til kvelds for å ikke ligge langt under 1600kalorier!

 

Ellers blir det mer sport-kikking enn gjennomføring for meg for tiden! -Angret litt at vi ikke tok en tur under jentenes stafett i dag morges, men nå er det ikke lenge før OL er over! Har forresten laget snø-hule i dag, så det ble jo litt lek/trim, uten at der er noe å skrive opp!

 

Skal på middag til svigers i morge, og der blir det lam. Ganske mye kalorier i lam, men etter dagens magre fisk passer det veldig godt!

 

Fortsatt god helg folkens!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hva kurslederen sier til det, hvis du går kurs, da! -Det kan vel fungere en gang i blant, iallefall i starten, men jeg hadde ikke tatt sjansen ;) -Iallefall ikke np som jeg har en "ny giv"-uke etter å ha slitt en stund!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen..

 

Nei, jeg har heller ikke lyst til å risikere en hel uke med riktig kost og kaloriinntak (ligger på ca 1600 dagen), så jeg passer meg vel for at helgen ikke skal ødelegge.

 

I dag har jeg ca 1800 kcal, og da har jeg brukt litt av kosemerkene. Prøver å tenke helhetlig, og ikke i øyeblikket.

 

Takk for gode innlegg og råd CamCam. Jeg ser du har holdt på en stund, og du er til stor inspirasjon og forbilde for oss andre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...