Gå til innhold

kjøttkaker?


Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Anbefalte innlegg

Gjest minsin33

hvordan lager dere de..? :)

 

hei :) jeg har forsøkt å lage sunne kjøttkaker en gang og de blei veldig gode, barna likte de også. leita etter oppskriften men den fant jeg ikke. men vet jeg brukte magerkjøttdeig, egg, strø kavring (bare litt for er nei mat) og løk som jeg tok i magic bullut`n så det blei tynt...og krydder da... mel hadde jeg ikke i og jeg husker de blei litt porøse men de gjorde seg bra i brun saus.

 

lykke til, del oppskrifta med oss andre hvis du finner en annen måte å lage de på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

hei :) jeg har forsøkt å lage sunne kjøttkaker en gang og de blei veldig gode, barna likte de også. leita etter oppskriften men den fant jeg ikke. men vet jeg brukte magerkjøttdeig, egg, strø kavring (bare litt for er nei mat) og løk som jeg tok i magic bullut`n så det blei tynt...og krydder da... mel hadde jeg ikke i og jeg husker de blei litt porøse men de gjorde seg bra i brun saus.

 

lykke til, del oppskrifta med oss andre hvis du finner en annen måte å lage de på :)

 

takk for tips :) prøvde å søke inne her og lese i bøkene jeg har, men fant ingen kjøttkakeoppskrift. så må vell prøve meg frem, slik du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

jeg mener det skal være en oppskrift i en av kursbøkene?

 

hmm, fant ikke jeg. men kjøpte den nyeste boken til jeanette roede nå, og der var det oppskrift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...