Gå til innhold

SUPERT BOK TIPS!!!


Gjest Mets80

Anbefalte innlegg

Jeg har lest en fantastisk bok om hvordan til å komme igang med jogging!

 

 

RUNNING MADE EASY av Susie Whalley & Lisa Jackson

Det er en engelsk bok, men den er enkel å forstå, og veeeldig motiverende!

 

Den legger virkelig lista helt etter din egen form. Det ENESTE du skal kunne er å jogge i DITT tempo i 1 minutt om gangen!!! det er laget en 10 ukers plan som bygger deg opp fra scratch til å kunne jogge en god halvtime. det er snakk om intervalltrening, men som sagt skal du kun jogge 1 min av gangen i begynnelsen, og som de skriver, ALLE kan klare 60 sekunder rolig jogg, for så en gåpause... den ER virkelig fantastisk og har hjulpet meg masse med å komme igang med trening. Det er også masse annen info inni der om jogging, og tips og triks på det ene og det andre.

 

Anbefales på det sterkeste til alle mine venner og nå ville jeg dele den med dere og!

 

Kan blant annet kjøpes på Bokkilden.no - se linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet tips er å laste ned enn kom-igang-med-jogging podcast, som du kan ha på øret mens du trener.

 

Jeg brukte "Couch to 5K Running plan" (link: http://www.c25k.com/podcasts.htm)

da jeg begynte med jogging for et år siden, og det er en stor fordel å ha noen som forteller deg når du skal jogge og når du skal gå - slipper å følge med på klokka ;)

Musikken i denne podcasten er ikke av den mest spenstige kanskje, men den har riktig beats/minute i forhold til tempo man bør holde.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildegunn

Et annet tips er å laste ned enn kom-igang-med-jogging podcast, som du kan ha på øret mens du trener.

 

Jeg brukte "Couch to 5K Running plan" (link: http://www.c25k.com/podcasts.htm)

da jeg begynte med jogging for et år siden, og det er en stor fordel å ha noen som forteller deg når du skal jogge og når du skal gå - slipper å følge med på klokka ;)

Musikken i denne podcasten er ikke av den mest spenstige kanskje, men den har riktig beats/minute i forhold til tempo man bør holde.

 

Lykke til!

 

Jeg brukte jogge programmet inne på iform.nu! Veldig enkelt og rolig start.

Svigermor på 60 har også kommet igang med jogging etter dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...