gudinna Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Der jeg registrerer hva jeg spiser i løpet av en dag.. noen steder står det en L med gul ring rundt og andre steder en N med en rød ring rundt. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Der jeg registrerer hva jeg spiser i løpet av en dag.. noen steder står det en L med gul ring rundt og andre steder en N med en rød ring rundt. Noen som vet hva det betyr? ja mat, litt mat og nei mat.. ja: er så og si ubegrenset hva du kan spise-som grønnsaker, litt: er det du må spise noe av for å få kosten til å fungere sammen med ja maten-som feks kylling/fisk, og nei mat er mat du skal spise lite og skjeldent (eller aldri), som feks grandiosa eller noe sånnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gudinna Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Aha... selvfølgelig.. da henger jeg med tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar