Gjest Heidi_84 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Endelig er jeg i gang. I morgen har jeg første kursdag, og jeg er utrolig spent. Har lest litt om Roede-kursene, men vet jo ikke helt hva jeg går til. Spennende blir det uansett, for nå har jeg virkelig innsett hvor stort behov jeg har for å gå ned i vekt(og bli der). Noen som har noen startråd til en nybegynner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Spipp Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Endelig er jeg i gang. I morgen har jeg første kursdag, og jeg er utrolig spent. Har lest litt om Roede-kursene, men vet jo ikke helt hva jeg går til. Spennende blir det uansett, for nå har jeg virkelig innsett hvor stort behov jeg har for å gå ned i vekt(og bli der). Noen som har noen startråd til en nybegynner? Hei og velkommen! Råd som funker for meg: - Vær flink i starten til å veie opp og skrive ned alt (!) du spiser og drikker i løpet av dagen. - Drikk masse vann - Få opp hverdagsaktiviteten (om du ikke er aktiv fra før), i tillegg til 7 TP i uka - Kutt lettbrus og diverse annet som har kunstige søtningsstoffer, de gjør at vektnedgangen går tregere - Hold deg til de 14 Frimerkene, og ikke bruk alle dagen før veiing Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar