Gå til innhold

Ned 20-30kg søndag 19.2


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

God søndag alle sammen:)

 

Her i huset skal søndagen tilbringes ute med snøen; i tillegg til "litt" foran tv`n- må få med litt av OL også. Ellers er det finalen på slankekrigen i kveld- jeg vet hvem som vinner, men det er morsomt å se de store forandringene.

 

- Ellers er den en viktig tråd ute om selvtilitt/ selvfølelse; jeg tror det er like viktig å jobbe med den som å jobbe med vekten. Jeg tror ikke at selvtilitt/ god selvfølelse kommer automatisk med vektnedgang, men derimot jobbes hardt for å få. Negative tanker er alt for lett å slippe til; men det er mulig å snu tankegangen. Dette er også noe jeg jobber hardt med for tiden, for jeg har aktivt skrevet opp mine negative tanker om meg selv; både ang vekt og ellers.. Og det er skremmende hvor "slemme" vi er mot oss selv! Denne trenden prøver jeg å snu; jeg vil ha tryggheten hos meg selv at jeg duger, jeg er bra nok- da uansett størrelse!

 

Ha en flott søndag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er 33 ned. Er på vei med ca 11 dvs. 1/3 del på vei. kuttet ut tanken på kjappest mulig ned og har valgt å droppe dårlig samvittighet dersom jeg VELGER å skeie ut. Et valg et et bevisst trekk, mens en utskeielse er et ubevisst mønster. Ved å ta bevisste valg endrer jeg mønsteret og dette håper jeg skal føre meg i mål og i tillegg gjøre at jeg blir der. Det høres kanskje lett ut, men det er det ikke. Jeg jobber med det hver dag. Likevel - aldri har det vært så enkelt å gå ned som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er 33 ned. Er på vei med ca 11 dvs. 1/3 del på vei. kuttet ut tanken på kjappest mulig ned og har valgt å droppe dårlig samvittighet dersom jeg VELGER å skeie ut. Et valg et et bevisst trekk' date=' mens en utskeielse er et ubevisst mønster. Ved å ta bevisste valg endrer jeg mønsteret og dette håper jeg skal føre meg i mål og i tillegg gjøre at jeg blir der. Det høres kanskje lett ut, men det er det ikke. Jeg jobber med det hver dag. Likevel - aldri har det vært så enkelt å gå ned som nå.[/quote']

 

 

Nettopp dette jeg jobber med også;) Mønster er aldri lett å forandre på, men mulig;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

I dag ble det skitur med skikkelig trening av overarmene ;)

Det var veldig hardt føre - isete spor - klisteret forsvant skikkelig fort, så det ble å gå mye på armene etterhvert.

Gikk en ny løype idag - masse laaaaange oppoverbakker, hvor vi måtte gå fiskebein for å begynne med, og like lange og bratte unnakjøringer med ploging på slutten. Var sliten etter 2 timer ja.

Det hadde sikkert vært bedre med mykere spor og bedre feste.

Er godt fornøyd med dagen, men akkurat i dag sliter jeg med å komme opp i riktig kcal antall. Må vel spise noe fetere pålegg til kvelds.

 

Er spent på veiedagen i morgen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg vil ha tryggheten hos meg selv at jeg duger, jeg er bra nok- da uansett størrelse!"

 

Utrolig bra skrevet og tenkt, Trinny!

 

tror jeg må få tak i den boka du nevner, tror du har nevnt den ved flere anledninger.

 

Er spent på hva vekta viser i morgen. Har ikke spist store mengder i dag, men pinnekjøtt, siden jeg har besøk av min bror som bor utenlands. i morges var det lit ned, håper det samme i morgen...

 

holder pusten... Lykke til til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...