Gå til innhold

jeg trenger råd angående kcal!


Gjest jqulin

Anbefalte innlegg

Jeg har slanket av meg mye gjennom årene med mange pauser innimellom! I 2006 var jeg 103 kg, men nå er jeg 66 kg. Synes det er verre å gå ned i vekt nå. Det er ikke mange igjen så det er sikkert derfor! Jeg begynte med å ligge på 1300 ckal etter jul. Jeg er foreløbig sykmeldt og da er ikke aktivitetsnivået like stort! Jeg trener hjemme med trimsykkel og yoga + at jeg går turer! Vekten sa stopp og jeg ville nå prøve å legge meg på 1600 ckal. Frokosten har bestått av blåbærmusli,vann,1 ss lettsyltetøy,gulrot og et glass ekstra melk.

Lunsj har bestått av 2 brødskiver med pålegg som makrell i tomat, kalkunskinke, peppermakrell og røkt laks.

Middag har betsått av grete roede oppskrifter.

Kveldsmaten har bestått av 2 knekkebrød med makrell i tomat, kvitost med paprika eller lett brunost. en gulrot og et glas ekstra lett melk.

Mellommåltid har bestått av frukt,yoghurt,gulrot og fruktmusli.

Men etter å ha spist sånn en uke nå, snikveide jeg meg idag og ser at vekten har økt med en kilo siden helgen.

Hva har jeg gjort galt? Burde jeg heller legge meg på 1300 igjen, skal jeg vente å se? Eller er menyen min for dagen helt riv ruskende galt? Håper på råd så jeg får løsnet på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...