Gå til innhold

Platå!


Gjest hircine

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ligger, og har lagt, på et platå i flere uker nå. Dette er akkurat det samme platået jeg har truffet de to siste gangene jeg har prøvd å gå ned i vekt også. Jeg tester og tester både mtp kaloriinnhold i maten, matvarer og trening (intensitet, lenge og hyppighet) uten at vekten rikker seg.

 

Er det noen av dere som har erfart det samme? Noe som hjalp dere videre jeg kan prøve også?

 

Jeg veier idag 72kg, begynte på ca 82 (på mitt største) er 167cm høy.

 

Jeg går ikke på kurs nå, jobber litt for meg selv, har ikke penger til det rett og slett. Er også lenge siden jeg har vært her inne, men nå kjenner jeg at jeg trenger litt drahjelp!!

 

Takk om du vil svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Hei!

Åh, jeg lurer på det samme. Har gått ned 700 gram de siste 5 ukene, så dette går treeegt. :/ Trener mye, og spiser riktig, så vet ikke helt jeg heller. Merker motivasjonen forsvinner litt når man ikke ser noe fremgang.

 

Håper noen slenger inn noen supertips til å komme seg av disse platåene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at det er fler enn meg som sliter! Altså, ikke at du sliter, men at det ikke nødvendigvis er meg det er noe gale med ;)

 

Jeg og sliter litt med å holde motivasjonen nå, kjenner at jeg bare må komme meg gjennom det, men det er jommen ikke lett!

 

Ja, jeg og håper noen har et tips eller to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...