Gå til innhold

Noen ekstremt overvektige som vil ga ned i vekt med meg i Oslo området?


Gjest Amathea
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 30 år, som veier mellom 140-145, og som sliter veldig med å gå ned i vekt. har gått ned 30 kg med Grete roede før , så jeg vet det er mulig. Men nå virker det bare som om jeg går opp i vekt, uansett hva jeg gjør. Er så lei av det. Jeg "går" på Elixia carl berner. Dvs, jeg går på noe som heter Elixia lightog slankeklubb for øyeblikket, men det er ikke nok, når jeg faktisk ikke går inn på studioet faktisk trener. Det er trening annen hver uke på slankeprogrammet, men det er jo åpenbart ikke nok. Også er det jo ikke sånn at jeg har noe imot å trene med noen som veier 85kg, men det hadde vært så deilig å møte noen som var på mitt nivå. En på godt over 100 kg som er relativt dårlig form.

Vi må ikke trene på senter heller, men kan gå turer sammen feks.

Is there anybody out there??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Vilhelmine

Hei!

Jeg er ei jente på 30 år, som veier mellom 140-145, og som sliter veldig med å gå ned i vekt. har gått ned 30 kg med Grete roede før , så jeg vet det er mulig. Men nå virker det bare som om jeg går opp i vekt, uansett hva jeg gjør. Er så lei av det. Jeg "går" på Elixia carl berner. Dvs, jeg går på noe som heter Elixia lightog slankeklubb for øyeblikket, men det er ikke nok, når jeg faktisk ikke går inn på studioet faktisk trener. Det er trening annen hver uke på slankeprogrammet, men det er jo åpenbart ikke nok. Også er det jo ikke sånn at jeg har noe imot å trene med noen som veier 85kg, men det hadde vært så deilig å møte noen som var på mitt nivå. En på godt over 100 kg som er relativt dårlig form.

Vi må ikke trene på senter heller, men kan gå turer sammen feks.

Is there anybody out there??

 

Hei, Amathea. :)

 

Hvordan har det gått med deg siden du skrev dette innlegget? Har du fått deg noen å trene med? Jeg bor dessverre for langt fra Oslo. Ellers skulle jeg gjerne blitt med deg.

 

Jeg skal begynne på Grete Roedekurs nå til torsdag. Jeg veier ca 140 kg, så vi er omtrent like tunge, da. Ønsker deg masse lykke til, og håper du har funnet noen å trene med. Har du hørt om Tjukkasgjengen? Søk det opp på nettet. De har grupper i Oslo, også. Koster ikke noe, men man går turer sammen med andre, i det tempoet man orker.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...