Gå til innhold

iLife


Gjest MyLife
 Share

Anbefalte innlegg

Erfaren Grete Roede-deltager her!

Har gått kurs flere ganger før, med stort hell. Tydeligvis klarer jeg ikke å holde meg mellom kursene og dermed fyker jeg opp i vekt igjen, og igjen..og igjen.

Begynte på kursfor snart to uker siden, og det funker jo dette. Det vet vi jo :)

Startet denne gangen på 119,1 kg - og første uka mistet jeg 1,8 kg. Mest vann, men sånn er det jo i starten.

Uke 2 er snart over, det går fint med maten, selv om jeg har en tendens til å velge alt for magert....må jobbe litt med det!

 

Nå skal jeg avgårde på trening. Styrke og sykkel.

 

Ciao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyLife

2,2 kg ned på vekta i går :) Veldig fornøyd! Har ligget på ca 1600 kalorier, så det er nok litt av grunnen, bør helst spise 1900, så det skal jeg prøve denne uka.

I dag er det helligdag, det er mye vanskeligere enn hverdager syns jeg, alt for god tid til å tenke på mat....blir så fokusert.

 

God 1.mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,2 kg ned på vekta i går :) Veldig fornøyd! Har ligget på ca 1600 kalorier, så det er nok litt av grunnen, bør helst spise 1900, så det skal jeg prøve denne uka.

I dag er det helligdag, det er mye vanskeligere enn hverdager syns jeg, alt for god tid til å tenke på mat....blir så fokusert.

 

God 1.mai!

 

Gratulerer med så stor vektnedagang! Det er jo fantastisk :)

 

God 1. mai til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyLife

Gratulerer med så stor vektnedagang! Det er jo fantastisk :)

 

God 1. mai til deg også.

 

 

Takk skal du ha!

Forventer ikke at det skal fortsette i samme tempo, men det er hyggelig med en kickstart :)

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

2,2 kg ned på vekta i går :) Veldig fornøyd! Har ligget på ca 1600 kalorier, så det er nok litt av grunnen, bør helst spise 1900, så det skal jeg prøve denne uka.

I dag er det helligdag, det er mye vanskeligere enn hverdager syns jeg, alt for god tid til å tenke på mat....blir så fokusert.

 

God 1.mai!

 

Du er flink! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gisela

Hei hei

Har aldri vært med på et slikt forum før, så er må prøve meg frem for å finne ut hvordan det fungerer.

 

Har slanket meg mange ganger jeg også, men går opp imellom kursene og det er deprimerende. Har nå begynt på nytt og er i min første uke. Fikk sjokk når vekta viste 140 kg! Jeg prøver å ikke tenke på alle gangene jeg har mislykkes med å gå opp igjen. Denne gangen SKAL jeg klare det! Det sitter i hodet. Første uken har gått bra så langt. Jeg MÅ ha kontroll og veie maten, da går det nok bra. Problemet er når man har et så travelt, jeg jobber veldig mye og ofte skjære planene seg slik at jeg får dårlig tid til middagslaging for eksempel, jeg bor alene så jeg har bare meg selv og da er det lett å ty til lettvinte usunne løsninger....JEg må bli flink til å planlegge, det handler også om å sette grenser og prioritere seg selv, det har jeg bestemt meg for å bli flinkere til.

Jeg elsker kaker, sjokolade og det meste som er fett. Er glad i å gå i fjellet, men nå er formen for dårlig.

 

Håper at vi i dette forumet kan kan støtte og hjelpe hverandre. Er spent når jeg skal veie meg over helgen.

 

Gler meg til å høre hvordan det går med andre.

 

Gisela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyLife

Hei hei

Har aldri vært med på et slikt forum før, så er må prøve meg frem for å finne ut hvordan det fungerer.

 

Har slanket meg mange ganger jeg også, men går opp imellom kursene og det er deprimerende. Har nå begynt på nytt og er i min første uke. Fikk sjokk når vekta viste 140 kg! Jeg prøver å ikke tenke på alle gangene jeg har mislykkes med å gå opp igjen. Denne gangen SKAL jeg klare det! Det sitter i hodet. Første uken har gått bra så langt. Jeg MÅ ha kontroll og veie maten, da går det nok bra. Problemet er når man har et så travelt, jeg jobber veldig mye og ofte skjære planene seg slik at jeg får dårlig tid til middagslaging for eksempel, jeg bor alene så jeg har bare meg selv og da er det lett å ty til lettvinte usunne løsninger....JEg må bli flink til å planlegge, det handler også om å sette grenser og prioritere seg selv, det har jeg bestemt meg for å bli flinkere til.

Jeg elsker kaker, sjokolade og det meste som er fett. Er glad i å gå i fjellet, men nå er formen for dårlig.

 

Håper at vi i dette forumet kan kan støtte og hjelpe hverandre. Er spent når jeg skal veie meg over helgen.

 

Gler meg til å høre hvordan det går med andre.

 

Gisela

 

 

Hei

Ser ut som du har rette innstillingen for å lykkes :)

Jeg må også planlegge. Hvis ikke blir det ofte feil valg som tas....

Prøv å tenk at dette ikke er "nok en slankekur". Dette er en livsstil - også finner du vaner du kan leve med uten å forsake så mye.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyLife

Søndag dere!! Sol og glede på østlandet.

Denne uka har gått fint, ingen utskeielser, har holdt meg til planen. Ikke veid all mat hver dag, men føler jeg har kontroll på ca hvor mye jeg har spist allikevel.

Blir nok ingen 2,2 på vekta i morgen (ja jeg snikveier meg, hver dag!)

 

Nå skal jeg la sol vøre sol - og dra på treningssenteret.

God søndag til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gisela

Søndag dere!! Sol og glede på østlandet.

Denne uka har gått fint, ingen utskeielser, har holdt meg til planen. Ikke veid all mat hver dag, men føler jeg har kontroll på ca hvor mye jeg har spist allikevel.

Blir nok ingen 2,2 på vekta i morgen (ja jeg snikveier meg, hver dag!)

 

Nå skal jeg la sol vøre sol - og dra på treningssenteret.

God søndag til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gisela

Hei igjen

 

Ned 2,2 første uke. Må være såpass syns jeg. Har veid og skrevet ned alt så jeg har full kontroll. Du må prøve å ikke veie deg hver dag, det har jeg gjort tidligere når jeg gikk på kurs, men det skal jeg greie å la være nå, blir bare stresset av det.

Nå er det bare¨å prøve ¨å komme igang med treninga

 

Ha en god uke

 

Gisela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...