Gå til innhold

slankes sammen


Gjest LinnSB

Anbefalte innlegg

Gjest LinnSB

Hei hei :-)

 

Jente på 30 år som ønsker noen å gå ned vekt med.

Jeg skal ned 15 kg.... Veier nå 83,8 kg og er 168 cm.

 

Alenemamma til to barn på snart 3 og 6 år.

 

Veier meg på onsdager

 

Hilsen meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofapoteten

Hei:)

 

33 år, 84,1 kg og 176 cm. Ønsker i første omgang å gå ned ti kg, men har en drøm om å se 6-tallet først på vekta...

 

Har prøvd å ta meg sammen både med trening og kosthold i vinter, og har gått ned 4-5 kg så langt, men nå sliter jeg med motivasjonen... Kanskje en sånn tråd kan være "redningen"? :)

 

Har veid meg på mandager så langt, men kan godt bytte til onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrilla

Hei :)

 

Jente på 26 år, 2 små barn (en på 23 mnd og en på 9 mnd), og ønsker å kvitte meg med gravidkiloene + det jeg la på meg året før jeg ble gravid. Ønsker å gå ned 15 kg til sammen, men først og fremst vil jeg gjerne se 6-tallet først på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trippelise

Hei!

 

Vil gjerne slankes sammen med dere!

 

Veier nå 76,3 kg, 173 høy. 30 år, tre flotte, aktive unger på 12, 9 og (snart) 6. Jobber fulltid som lærer, studerer halvårsstudium i tillegg. Hektisk liv, men akkurat som jeg vil ha det! :D

 

Har aldri blitt kvitt magen etter svangerskapene, skjønte ikke hvorfor ting ikke trakk seg sammen igjen. Fikk 100 000 millioner strekkmerker v/ første svangerskap og enda fler med de neste. Ser nå ut som NAFs kartbok over Europa. :P

 

Fikk innviglet full bukplastikk og brystreduksjon i fjor. Magen min er visstnok veldig mye hud, ikke bare fett som jeg trodde! Så da ble det oppussingstid for mamman! Tok puppene først - er nå SUPERFORNØYD med å kunne jogge og trimme på normalt vis uten å bli slått ihjel av tunge bryst. Fjernet "bare" 600g hud tilsammen(nesten ikke fett!).

 

Magen skal under kniven 25.juni - og til da må jeg ha gått ned til ca.70 kg. Startet slanking for fullt 22.april. Veide da 80,2kg. Har gått ned ca 4 kg siden da, men har enda mer som må vekk.

 

Veiedag egentlig søndag, men kan også bytte til onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...