Gå til innhold

Treningskamerat Ålgård/Sandnes/Stavanger


Alvhild

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er kursleder for Grete Roede. Bor for tiden på Figgjo, men har kurs på Sola og Jørpeland.

Selv har jeg medlemskap på SiS (treningssenteret til UiS)

 

Jeg kjenner ikke så mange som trener, og sliter litt med motivasjonen i forhold til å dra på treningen. Mitt mål er å begynne å jogge ute.. Nå er jeg litt for avhengig av å ha en instruktør for å få skikkelig utbytte av treningsøkene min.

 

Ta kontakt hvis du er interessert.

 

Mvh Alvhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Hei.

 

Jeg er kursleder for Grete Roede. Bor for tiden på Figgjo, men har kurs på Sola og Jørpeland.

Selv har jeg medlemskap på SiS (treningssenteret til UiS)

 

Jeg kjenner ikke så mange som trener, og sliter litt med motivasjonen i forhold til å dra på treningen. Mitt mål er å begynne å jogge ute.. Nå er jeg litt for avhengig av å ha en instruktør for å få skikkelig utbytte av treningsøkene min.

 

Ta kontakt hvis du er interessert.

 

Mvh Alvhild

 

 

Det er løpegruppe ved Hålandsvannet kvar torsdag kl 1930, sjekk på hjemmesidne til Landsbylpøet. ved Stokkavannet mandager og onsdager kl 17, google Glatrimmen.

Ellers prøver eg og nokre venninner å komme oss ut innimellom, du er hjertelig velkommen til å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er løpegruppe ved Hålandsvannet kvar torsdag kl 1930, sjekk på hjemmesidne til Landsbylpøet. ved Stokkavannet mandager og onsdager kl 17, google Glatrimmen.

Ellers prøver eg og nokre venninner å komme oss ut innimellom, du er hjertelig velkommen til å bli med.

Hei.

 

Dette høres supert ut! Kanskje jeg skulle vært med! Hvordan er nivået til de som er med? Jeg har ikke drevet så masse med jogging.

Kommer også til å spred ordet videre på kursene mine. ;)

 

Takker masse for infoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...