Gjest cfr Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hei, fant denne videoen på YouTube. Ble lagt ut forrige uke! Jeg blir nesten målløs av å se denne mannen slanke seg å komme seg i form. Dømt ned av alle leger i 15 år at han aldri vil kunne gå uten hjelpemidler, og nå 10 måneder etterpå kan han jogge! Anbefaler alle å se den, og for et gripende sitat han har når han faller etter å stå på hodet når han trener Yoga. "Just because I can't do it today, doesn't mean I'm not going to be able to do it someday" Denne gir hvertfall meg motivasjon til å fortsette å viser at det er mulig for de aller fleste! Til og meg for meg og deg Hva syns dere? Fortsatt fin søndag alle sammen, og lykke til med ei ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Takk for at du delte! den var fantastisk og fikk meg også til å le her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar