Gjest trippelise Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei! Da er jeg skikkelig igang for å komme ned mine siste kilo før jeg skal ha full bukplastikk 25. juni. Ønsket er å komme meg ned 10 kg til operasjonsdato, har gått ned tre av disse de to siste ukene. Nå er det steinhard telling av kalorier (1200 om dagen) og en tur ut hver dag. Jeg går ikke på kurs, men bruker nettsidene som hjelp. Spiser i tillegg litt lavkarboinspirert. Noen som ønsker å henge seg på sammen med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 jeg blir gjerne med på å skyve både deg og meg framover mot målet vårt jeg forstår at du skal/må opereres? Selv er jeg begynnelsen av 50årene,skal ned ca8-10kg fra nå,har gått litt ned siden nyttår.Er også med på en annen tråd her på 10-20kg siden. Prøver og å greie meg med 1200-1400kcal pr dag,trimmer 3-4ganger i uka hjemme.Overvekten sitter litt spikret på meg hehe vi skrives senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 er det ikke flere som vil være med å støtte trippelise og seg selv fram mot målet hver enkelt har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trippelise Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Hei! Nei,det ser dårlig ut med svar annet enn fra deg. Men et svar kan vel være nok d! Kan jo heller prøve å hive meg med å på en annen tråd, der det allerede er aktivitet. Kanskje jeg finner deg der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 hei du finner meg på Kurs på egenhånd,en stund siden vi startet,men det er aldri for sent,sleng deg med i gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar