Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg??


Gjest Lefki

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er nå i min 4 uke hvor jeg langsomt (langsomt) prøver å jogge. Men jeg har ikke helt funnet ut det ideelle treningsantrekket. Jeg bor i Bergen og det regner ca 6000 dager i året, i forrige uke snødde det, så da kom jeg bare ut 2 av 3 planlagte dager.

 

Så - noen anbefalinger til vanntett/vindtett? Hansker? Lue? Dingser til å ha nøkler og slikt i? Helst ikke altfor dyrt, for jeg har tenkt å gå ned en 20 kilo til og har ikke lyst til å svi av så veldig mye penger på klør som ikke passer om et halvt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til vindtett og vanntett, og ikke minst: pustende! Du bor i Bergen, det må da være sportsbutikker der som ikke har så dyre klær, selv om du ikke har plaggene i årevis! Da kommer ikke været til å stoppe deg når du vil ut på joggetur :)

Pass på at det er lomme i jakke eller bukse, så bruker du bare ziplock til å holde ting tørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Dersom det regner passer eg på å ha ei tynn ulltrøye under jakka.

Og ja, pass på at det er lommer, spesielt i buksa, for plutseleg er det sommat og jakka blir ikkje med på tur. det er nok med ei bittelita ei til hus/bil nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...