Gjest Lefki Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Hei. Jeg er nå i min 4 uke hvor jeg langsomt (langsomt) prøver å jogge. Men jeg har ikke helt funnet ut det ideelle treningsantrekket. Jeg bor i Bergen og det regner ca 6000 dager i året, i forrige uke snødde det, så da kom jeg bare ut 2 av 3 planlagte dager. Så - noen anbefalinger til vanntett/vindtett? Hansker? Lue? Dingser til å ha nøkler og slikt i? Helst ikke altfor dyrt, for jeg har tenkt å gå ned en 20 kilo til og har ikke lyst til å svi av så veldig mye penger på klør som ikke passer om et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Spipp Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Ja til vindtett og vanntett, og ikke minst: pustende! Du bor i Bergen, det må da være sportsbutikker der som ikke har så dyre klær, selv om du ikke har plaggene i årevis! Da kommer ikke været til å stoppe deg når du vil ut på joggetur Pass på at det er lomme i jakke eller bukse, så bruker du bare ziplock til å holde ting tørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fru Fryd Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Dersom det regner passer eg på å ha ei tynn ulltrøye under jakka. Og ja, pass på at det er lommer, spesielt i buksa, for plutseleg er det sommat og jakka blir ikkje med på tur. det er nok med ei bittelita ei til hus/bil nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar