Gå til innhold

Min livstilsendring, - en gave til megselv


Gjest Mini

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da har jeg endelig tatt til vett her og startet en fornuftig livsstilsendring. JEg har gjort som mange andre, brukt pulver og piller, og strenge dietter, og mislykkes hver eneste gang. JEg har diskutert slankeoperasjon med legen min, men har er sterkt uenig i at jeg skal gjøre dette. Jeg er ikke tung nok, og har ingen helseplager som tilsier at dette skal være et alternativ for meg. Men jeg er tung, og må ned i en annen trivselsvekt enn der jeg er nå. :rolleyes:

HAr dunnet ut at i stedet for å se på vektreduksjonen som en KAMP og en KRIG, ser jeg på det som en GAVE til meg selv... En GAVE til kroppen min, å gi en sunn mat, mye mosjon, og en positiv holdning, tillate megselv allerede nå å føle meg vakker, attraktiv og god nok... JEg har vært altfor "flink" til å ødelegge selvbildet mitt ved å si til megselv at jeg er stygg, ekkel og FEIT. Dette er ikke "lov" å tenke om seg selv mer... :)

 

JEg ønsker å dele mitt syn og min positive holdning med dere, for alt blir å mye lettere når en er god mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...