Gå til innhold

Noen som skal starte opp nå?


Gjest Chbella

Anbefalte innlegg

Gjest Chbella

Jeg er en jente på 22 år. Veier 120 kg og er 185 cm høy.

 

Har prøvd "alt" av kurer, men nå satser jeg på grovt og grønt, det tar tid, men er tross alt det eneste som funker over tid.

 

For tiden er jeg ikke medlem på noe treningssenter, men går en del turer. Noen flere som skal i gang nå og vil være med å støtte/motivere hverandre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyjenta

jeg startet for 1uke siden.veier 115,1kg å skal ned enn hel del men tar 15kg av gangen..

er 26år å det hadde jo vært greit å hatt noen å prate med..

fåreløbig holder jeg meg til sunt kosthold men skal jobbe med å putte inn en gå tur på 1t vær dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerte

Hei :)

Jeg vil gjerne være med å støtte opp!

Jeg startet kampen Januar i fjor og har gått ned rundt 10 kg.

Jeg tar det sakte og jeg har hatt mine bølgedaler med oppgang.. Men jeg fortsetter ved godt mot. Jeg er 172 cm høy og veide 102 kg - idag ca 92.

Målet er 75, men får se om jeg er fornøyd før den tid.

 

Jeg er medlem av treningssenter og har for noen uker siden startet med å trene før jobb. Denne uken har jeg bestemt meg for å trene hver dag før jobb med unntak av fredag, da jeg har kiropraktor time. Skal også trene lørdag eller søndag.

Jeg liker å trene har jeg funnet ut - noe jeg aldri hadde trodd.

Men jeg synes det er vanskelig å være stabil med trening da jeg har en tedens til å kutte ut så fort jeg er sliten eller det skjer for mye hjemme. Så er ved nytt mot denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg vil gjerne vere med også!

Har holdt meg stabil på ca 83 kilo over lengre tid. Er 164cm, så ca 15kg ned hadde vore meir "passeleg" for min kropp :-)

Er klar til å gje ein innsats no.

Korleis skal vi gjere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerte

Jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det - jeg har vært medlem av vektklubb frm til nå, men ville prøve noe nytt :) der hadde vi tabeller med førvekt, nåvekt, treningskcal og alt annet man måtte ønske å ha med :) jeg er ny her i dag så jeg vet ikke om det er mulig å lage slike tabeller her også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det - jeg har vært medlem av vektklubb frm til nå, men ville prøve noe nytt :) der hadde vi tabeller med førvekt, nåvekt, treningskcal og alt annet man måtte ønske å ha med :) jeg er ny her i dag så jeg vet ikke om det er mulig å lage slike tabeller her også?

Hei du! Eg har også vore medlem av vektklubb :-) Kunne kanskje vore greit med ein liten tabell, men veit ikkje korleis vi skal få det til...kanskje vi kan skrive inn berre som svar til den som eventuellt startar med å legge inn vekt? Kva dag skal vi rapportere inn i så fall? For meg går det for det samme :D Viktigaste er at vi er med kvarandre heile vegen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murreM

Jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det - jeg har vært medlem av vektklubb frm til nå, men ville prøve noe nytt :) der hadde vi tabeller med førvekt, nåvekt, treningskcal og alt annet man måtte ønske å ha med :) jeg er ny her i dag så jeg vet ikke om det er mulig å lage slike tabeller her også?

 

Hei! Jeg er også ny her og vil være med :)

Om du går inn på "Roede-klubben" oppe på siden, så trykker på registrenering, så får du fram en side der du kan legge inn treningskcal, eller aktivitet og intensitet så regner siden ut treningskcal for deg. Du kan også legge inn hva du spiser så kommer det fram antall kalorier :)

Men vær obs på at det står at du skal spise 1600kalorier dagen, det står der fast når du er sånn "gratismedlem" (dvs. ikke går på kurs.) Det er lurt å regne ut selv hvor mye kalorier du trenger, ligger en tråd om det under "ny i roede klubben" :)

 

Jeg har foresten laget et annen tråd der jeg spør etter motivasjonsvenner, der foreslår jeg at man kan ha felles ukeveiing som en motivasjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weight.png

 

 

lekker Ticker du hadde så eg måtte finne meg ein eg også! Oppdaterar den seg automatisk eller?? No kopierte eg berre koden over?

Har du peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerte

Hva er det dere har lastet ned? :)

 

Jeg skulle så ønske det var mulig å opprette en tabell/skjema i tråden her hvor vi kan skrive vekt osv.. er det mulig? jeg har ikke funnet noe rutenett her enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nine82

Hei!

 

Jeg har også startet idag! OG vil gjerne være med å støtte opp om hverandre. Veier 77 kg og har en trivselsvekt på 67 så 10 kg er målet.

 

Dette klarer vi sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

jeg har en hel del å gå ned,men er kjempe motivert. Har holdt på nå i 1 og halv uke.

spiser sunt,går lange turer vær dag og drikker minst 3l vann vær dag pluss grønn te så går masse på do vær dag.

når veier dere da?

selv har jeg veiedag på mandag å må være kjempe hard med meg selv,får jeg lyst på litt kos spiser jeg masse frukt,føles egentlig som jeg går å spiser helle tiden men det virker jo som det funker da ;) ;) ;)

 

har klart å slanke meg masse før også da jeg har 3barn å la på meg når jeg fikk dem 3år på rad,da hadde jeg mål på 25kg å tilslutt da så lå det som en vanlig rutine som jeg ikke tenkte på.

Men etter tre år blei jeg vist for glad i å kose meg så nå er jeg vist tilbake her igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murreM

weight.png

 

 

lekker Ticker du hadde så eg måtte finne meg ein eg også! Oppdaterar den seg automatisk eller?? No kopierte eg berre koden over?

Har du peiling?

 

Om du går inn på "min profil" og så trykker du deg inn på "rediger min profil" så kan du velge "endre signatur" på menyen til venstre. Der kan du legge inn tickeren din slik at den automatisk kommer på det du skriver :) Så når du skal endre vekt på den, så går du bare inn på den siden der du laget tickeren, og skriver inn "pinkoden" og legger inn den nye vekta så skal tickeren i signaturen din endre seg automatisk om jeg ikke tar helt feil :)

 

 

 

Har noen av dere noen tips mot søtsug?? Jeg får alltid så lyst på noe søtt på kveldstid! Har laget smoothier så lang, det funker :) men man blir jo litt lei av det også. Så tar gjern imot tips om noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på "min profil" og så trykker du deg inn på "rediger min profil" så kan du velge "endre signatur" på menyen til venstre. Der kan du legge inn tickeren din slik at den automatisk kommer på det du skriver :) Så når du skal endre vekt på den, så går du bare inn på den siden der du laget tickeren, og skriver inn "pinkoden" og legger inn den nye vekta så skal tickeren i signaturen din endre seg automatisk om jeg ikke tar helt feil :)

 

 

 

Har noen av dere noen tips mot søtsug?? Jeg får alltid så lyst på noe søtt på kveldstid! Har laget smoothier så lang, det funker :) men man blir jo litt lei av det også. Så tar gjern imot tips om noe annet :)

 

Takk skal du ha!! Trur eg har fått det til no B) Mot søstsug på kvelden brukar eg å pusse tennene! det hjelper meg - er suget ekstra stort brukar eg litt munnskyll i tillegg, det verkar i alle fall av og til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerte

Om du går inn på "min profil" og så trykker du deg inn på "rediger min profil" så kan du velge "endre signatur" på menyen til venstre. Der kan du legge inn tickeren din slik at den automatisk kommer på det du skriver :) Så når du skal endre vekt på den, så går du bare inn på den siden der du laget tickeren, og skriver inn "pinkoden" og legger inn den nye vekta så skal tickeren i signaturen din endre seg automatisk om jeg ikke tar helt feil :)

 

 

 

Har noen av dere noen tips mot søtsug?? Jeg får alltid så lyst på noe søtt på kveldstid! Har laget smoothier så lang, det funker :) men man blir jo litt lei av det også. Så tar gjern imot tips om noe annet :)

 

Mot søtsug så kan jeg anbefale options kakao - den er super god og bare rundt 40 kcal. jeg tillater meg å drikke det når søtsuget kommer :) Jeg skal sjekke ut den signatur greia asså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murreM

Pusse tennene hjelper ikke på meg, hehe! Men har ikke prøvd munnskyllvann, får teste ut det. Ok den kakaoen kanskje :) Også får jeg bare venne meg til at kroppen ikke trenger noe søtt hver dag:)

 

Hvor strenge er dere med hva dere spiser? Føler det er mye "nei" og "litt" mat, vanskelig å bare spise ja mat. Jeg tenker litt sånn at så lenge jeg holder meg under kalorigrensen så er det det viktigste? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerte

Pusse tennene hjelper ikke på meg, hehe! Men har ikke prøvd munnskyllvann, får teste ut det. Ok den kakaoen kanskje :) Også får jeg bare venne meg til at kroppen ikke trenger noe søtt hver dag:)

 

Hvor strenge er dere med hva dere spiser? Føler det er mye "nei" og "litt" mat, vanskelig å bare spise ja mat. Jeg tenker litt sånn at så lenge jeg holder meg under kalorigrensen så er det det viktigste? Eller?

 

Jeg er helt ny til "litt" mat.. nei mat vet jeg jo stort sett hva er... men jeg føler det er veldig vanskelig å bare spise ja mat - jeg har heller ikke gått på kurs så jeg vet igrunn ikke hva ja mat er... skjønner at det er grønnsaker og frukt, men må jo være noe mer?

 

Jeg hadde skikkelig sprekk i går, sukk.. Men men. Skal være aktiv i helgen og har trent 4 ganger så langt denne uken, så det går vel bra :) gått ned 400 gram da siden forrige fredag, så jeg skal være fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elskerte

Jeg lurer forresten på en ting - hvordan kan jeg registrere ny vekt? Når jeg gikk inn på registrering og mål og la inn nt vekt der, så kom jo ikke vekt forandringen opp i resultater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på en ting - hvordan kan jeg registrere ny vekt? Når jeg gikk inn på registrering og mål og la inn nt vekt der, så kom jo ikke vekt forandringen opp i resultater...

 

Hei!

Eg skal vege meg på mandagane, og sidan eg akkurat starta trudde eg at kanskje det kom opp automatisk når ein loggar seg inn på vegedagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murreM

Huff, ikke atig med en sprekk. Men det viktigste da er å tenke at det var en sprekk, og at du nå skal fortsette med dietten. Mange har lett for å stoppe helt med dietten når de går på en sprekk, for da er jo "alt ødelagt." (Vet jeg har tenkt slik for vertfall).

 

Om du går inn på registrering --> Vekt --> din vekt. Så skriver du inn vekta de der og trykker lagre. Så kan du gå inn på resultater og da skal vekten fin før og nå stå der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Korleis gjekk det i Pinsa?? Her var det veldig fint ver, so det var jammen ikkje lett halde seg....MÅTTE berre ha en smoothie...men det er ikkje så ille er det vel det, når den er heimelaga?? Eigentleg berre frukt og melk...nokon som veit? Pluss at eg åt 2 små sjokoladeakestykker i godt lag! Skulle sjølvsagt berre ha smakt EIT..sidan dette var mi første veke, so kan eg ikkje vere SO STRICT eller kva? Kroppen er allerede i villrede over kva som skjer! Sukkerhungrig er den i alle fall. Ha kjøp FUN Light saft som smaker søtt, men har likevel få kalorier, kanskje eg lyt lage meg saftis av den om veret held seg fint framover...må ha noko kjøle seg ned på. MÅ vere betre enn softis og is-te :D

Ønsker alle ei strålande veke med motivasjon og motstandskraft!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murreM

Hei alle sammen! Korleis gjekk det i Pinsa?? Her var det veldig fint ver, so det var jammen ikkje lett halde seg....MÅTTE berre ha en smoothie...men det er ikkje så ille er det vel det, når den er heimelaga?? Eigentleg berre frukt og melk...nokon som veit? Pluss at eg åt 2 små sjokoladeakestykker i godt lag! Skulle sjølvsagt berre ha smakt EIT..sidan dette var mi første veke, so kan eg ikkje vere SO STRICT eller kva? Kroppen er allerede i villrede over kva som skjer! Sukkerhungrig er den i alle fall. Ha kjøp FUN Light saft som smaker søtt, men har likevel få kalorier, kanskje eg lyt lage meg saftis av den om veret held seg fint framover...må ha noko kjøle seg ned på. MÅ vere betre enn softis og is-te :D

Ønsker alle ei strålande veke med motivasjon og motstandskraft!!

 

Softis er ikke det sunneste nei! Men det finnes jo is i butikken med mindre kalorier, er bare å sjekke embalasjen :) Saftis av saft uten kalorier er jo også en mulighet! Smootie er jo heller ikke så usunt! Har du skummetmelk i så er jo det den melken med minst kalorier :) Frukt og bær er det jo og lite kalorier i, noen mindre enn andre. Tror bær er det med minst kalorier i:) Det er jo bare å skrive det inn der du registrer mat her på grete roede, antall gram du har av hver frukt i smoothien, og hvor mye melk. Så får du hvor mye kalorier det er i den :) Og uansett, kalorier eller ikke, frukt og bær er jo SUNT og bra for kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...