Gå til innhold

Onsdagsveiing - ned 5 kg til 1. juli!


Anbefalte innlegg

Hei dere!! Jeg er på jakten etter en litt freshere sommerkropp, og kan tenke meg å gjøre det sammen med flere!! Jeg starter første veiing i morgen tidlig, så setter jeg inn støtet frem til 01.07! Da håper jeg på 5 kg ned.

 

Jeg ønsker å få igang treningen for fullt også - må bare bli litt motivert... :) I morgen den dag er vi igang!!

 

Håper flere slenger seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest heffalompa

Hei dere!

Jeg tenkte også å få bort noen kilo til ferien starter. 4,4kg til den første magiske grensen.. Jeg skal ned mer totalt sett, men bare for å få et spark før ferien nå er det en flott start.

Har gått et aktivt kurs nå i vår, men det gikk ikke så fort som jeg skulle ønske, men har kommet fint i gang. Gikk ned ca 4 kg der, men ett har allerede sneket seg på igjen så nå må jeg rette fokus!

 

Håper det blir flere her og at vi kan gi hverandre støtte fram mot ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Titta11

Hei

 

Ønsker å slenge meg med dere. Jeg har holdt på her inne siden begynnelsen av mai. Registrerer mat og trening hver dag og er godt fornøyd så langt. Er litt over halvveis til målet. Har også omlag 4 kg igjen. Reiser på 14 dagers ferie 29. juni og håper å være helt i mål når jeg kommer hjem fra det store utland.

 

Utfordringen min i de periodene hvor kiloene sniker seg på er at jeg er så vannvittig glad i sjokolade og smågodt. Her er det utrolig lett å lure seg selv :rolleyes:

 

Hvordan går dere fram for å komme i mål. Er det veiing av mat og registrering av trimpoeng som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...