Gå til innhold

Nye tider !!


Gjest haksnes

Anbefalte innlegg

Gjest haksnes

Så er tiden her igjen... tiden for kurs og skjerpende matinntak :)

Vet vel egentlig hva jeg gjør feil , men trenger masse innputt for og klare og gjennomføre dette slik at bunaden igjen vil passe meg .

Dette blir utfordrende , men er veldig motivert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her...har bare est ut det siste 1,5 året ...huffameg. At jeg kunne la dette skje. Nei nå må jeg bare få skjerpet meg. Skal kutte ut alt som heter brus og caffe latte osv. (for jeg har jo sukker oppi, og sikkert mer enn jeg burde). Nå skal jeg drikke masse vann og spise passelige måltider. Også håper jeg at søtsuget forsvinner FORT.

 

 

 

 

Så er tiden her igjen... tiden for kurs og skjerpende matinntak :)

Vet vel egentlig hva jeg gjør feil , men trenger masse innputt for og klare og gjennomføre dette slik at bunaden igjen vil passe meg .

Dette blir utfordrende , men er veldig motivert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest haksnes

Så er tiden her igjen... tiden for kurs og skjerpende matinntak :)

Vet vel egentlig hva jeg gjør feil , men trenger masse innputt for og klare og gjennomføre dette slik at bunaden igjen vil passe meg .

Dette blir utfordrende , men er veldig motivert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haksnes

...Dagene går ,og motivasjonen er på plass.

Bunaden henger der, har ikke prøvd den enda....har enda 3 uker på meg til jeg skal kunne puste i den.

Vektreduksjonen er igang, og har klart og ta av 3,5 kg. siden oppstart 15 mai :) er veldig fornøyd med det.

Når det gjelder mat - jeg er på meny 2 og skal da ha i meg 1600kcal pr. dag, det sliter jeg virkelig med.. Ligger rundt 12-1400 kcal.

Er klar for dagens treningsøkt - sykkeltur på ca. 20 km, gubben skal være med idag, så da blir det vel litt fart også da...

 

Full fokus fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...