Gå til innhold

Ønsker slankvenn


Gjest Catrine22

Anbefalte innlegg

Gjest Catrine22

Hei hei.

 

Jeg ønsker å lage en slankegruppe med jenter som er på samme alder, som veier ca det samme og har ca det samme målet. Hadde i utgangspunktet tenkt å lage en lukket gruppe på facebook, hvis det er noen som er interressert i det. Grunnen til det er at jeg er mye oftere der inne enn jeg er på denne nettsiden her.

 

Den gruppen ønsker jeg at skal være en motivasjon i hverdagen. Her håper jeg at vi alle kan fylle inn vekt hver uke, oppturer, nedturer, oppskrifter og andre ting.

 

Om meg:

Jeg veier nå 93,2 kilo, er 173 høy og mitt mål er å komme ned til ca 75-80 kg. Hadde virkelig vært motiverende å finne noen som har det som meg. Jeg har hittil gått ned 10,8 kilo.

 

Håper å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei hei.

 

Jeg ønsker å lage en slankegruppe med jenter som er på samme alder, som veier ca det samme og har ca det samme målet. Hadde i utgangspunktet tenkt å lage en lukket gruppe på facebook, hvis det er noen som er interressert i det. Grunnen til det er at jeg er mye oftere der inne enn jeg er på denne nettsiden her.

 

Den gruppen ønsker jeg at skal være en motivasjon i hverdagen. Her håper jeg at vi alle kan fylle inn vekt hver uke, oppturer, nedturer, oppskrifter og andre ting.

 

Om meg:

Jeg veier nå 93,2 kilo, er 173 høy og mitt mål er å komme ned til ca 75-80 kg. Hadde virkelig vært motiverende å finne noen som har det som meg. Jeg har hittil gått ned 10,8 kilo.

 

Håper å høre fra deg!

 

Heisann!

Jeg vil gjerne være med :) Jeg er 26 år, ca.171 cm høy og veier nå 91,3 kg.... Målet mitt er 74 kg og jeg har siden midten av april gått ned 4,9 kg :D

 

Såååå flink du har vært da! :D Går du på kurs eller gjør du det på egen hånd? Jeg gjør det bare på egenhånd. Gleder meg til å se fremgangen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Hei! Jeg vil gjerne være med :) Er 26 år, 173 høy, har veid opp til 92 kg, men veier nå 81,9. Målet mitt er 75 kg, men merker det går tregere og tregere, og trenger et skikkelig motivasjonsspark i rumpa.

 

Så flink dere begge har vært! Har bare gått ned 2 kg de siste to månedene, så dette går treeeegt. Jeg går heller ikke på kurs, men har gått en gang tidligere (da jeg startet på 92 kg), så har tatt i bruk gamle lærdommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catrine22

Blir dere med på en gruppe på facebook da? Jeg syns det er mye lettere.

 

Jeg har gått ett kurs, men syns det er veldig dyrt, så skal klare det på egenhånd.

 

Sirkus85: wow! 4,9 kilo på en mnd er jo kjempebra! Hva har du gjort for å klare det? Det går nok litt tregere med meg :D

 

Margaritha: Så flink du har vært! Det har gått veldig tregt med meg også etter jeg ble ferdig på kurset. Derfor jeg prøver å finne litt motivasjonsfaktorer rundt om kring. :D Men så lenge det går nedover på vekta så er det jo bra. Jeg har gått litt opp og ned i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Ja, jeg og har gått opp og ned i det siste, men heldigvis litt mer ned enn opp. :)

Jeg trives nok best i min trygge anonymitet her når det gjelder min slankeprosess, så jeg følger nok mest sannsynlig ikke med over til facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

Jeg blir gjerne med,er 26år å har en go del vekt å gå ned..

begynte for 1oghalv uke siden å har gått ned 2kilo siden det med sunt kosthold og lange gå turer ;)

min første delmål er på 100kg men har lyst til å komme helt ned til 75kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Heisann!

Jeg vil helst holde meg her inne.. Her kan jeg være helt anonym og trives med det foreløpig i min kamp mot kiloene ;) Kan nok hende jeg kan bli med inn på FB etterhvert..

 

Og takk takk! Hvordan jeg har fått det til? hmmm... Jeg ligger på ca 1600-1700 kcal om dagen pluss at jeg trener ca 4-5 dager i uka. Da trener jeg Zumba, aerobic, styrke, går tur eller jogger. Zumba, aerobic og styrke har jeg på DVD! Absolutt å anbefale =) Foreløpig så har jeg mammaperm så jeg har jo tid til å trene såpass mye foreløpig da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Ser ut som vi alle har omtrent samme mål da :) 75-74 kg is the magic number ;) Har dere noen spesielle veiedager? Jeg bruker å registrere vekten som står fredags morgen (men snikveier meg noen ganger i løpet av uka for å se hvordan jeg ligger an.. ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

Ser ut som vi alle har omtrent samme mål da :) 75-74 kg is the magic number ;) Har dere noen spesielle veiedager? Jeg bruker å registrere vekten som står fredags morgen (men snikveier meg noen ganger i løpet av uka for å se hvordan jeg ligger an.. ).

 

 

 

 

 

min veie dag er på mandag,da tar jeg mål også :rolleyes:

syns det er litt spennede å se hvor mangen cm man går ned også

men jeg er nøtt til å veie meg flere ganger i uka,men oppdaterer det kun på mandager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catrine22

Jeg blir gjerne med,er 26år å har en go del vekt å gå ned..

begynte for 1oghalv uke siden å har gått ned 2kilo siden det med sunt kosthold og lange gå turer ;)

min første delmål er på 100kg men har lyst til å komme helt ned til 75kg

 

Blir du med på facebook da? Jeg bruker forumet her så lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catrine22

Går det evnt ann for de som ikke vil være med på facebook i utgangspunktet og lage en egen slanke-profil/bruker på facebook? For å holde på anonymiteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

hei, kansje litt sent ute, men jeg vil også gjerne være med , trenger litt motivasjon, alltid litt lettere når vi er flere :)

 

jeg er 28 år, veier 83 kg, og kunne godt tenkte meg og veie rundt 70, men tror jeg begynner med 75 :) jeg er 168 cm

 

kan godt være med på FB hvis dere startet noe der. var det slik at veie dagen var mandag?

 

alle har vert så flinke og allerede gått ned noe, det har ikke jeg, begynner nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catrine22

hei, kansje litt sent ute, men jeg vil også gjerne være med , trenger litt motivasjon, alltid litt lettere når vi er flere :)

 

jeg er 28 år, veier 83 kg, og kunne godt tenkte meg og veie rundt 70, men tror jeg begynner med 75 :) jeg er 168 cm

 

kan godt være med på FB hvis dere startet noe der. var det slik at veie dagen var mandag?

 

alle har vert så flinke og allerede gått ned noe, det har ikke jeg, begynner nå :)

Ikke sent ute. Er få som vil være med på facebook. Send meg en privat melding med navnet ditt så legger jeg deg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...