Gå til innhold

slankekrig


Gjest TC
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde det vært noe å fått til en slags konkurranse hvor en deler inn i lag som skal konkurrere mot hverandre. Ser for meg at alle på hvert lag veier seg en gitt dag i uken. Resultatet av hva gruppen har gått ned totalt sett i prosent er avgjørende for hvem som vinner. Så kan en igjen kåre ukas slanker (enkelt personer) ut fra eget prosent endring i vekt.

 

Det er vel to måter å gjøre det på. Enten er alle med videre hele tiden i en gitt periode i for eksempel 5 uker eller 8 uker. Om en vil så kan en gjøre det såpass at den med minst prosentvis nedgang i det tapene laget eller totalt sett av alle lagene går ut hver uke.

 

Dersom en velger at alle er med hver uke, så kan en se både hvilket lag som har vunnet flest uker, samt se hvilket lag som totalt sett har gått ned mest prosentvis i vekt siden start til gitt dato.

 

Høres dette ut som noe som kan være med å motivere dere for å stå litt ekstra på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres dette ut som noe som kan være med å motivere dere for å stå litt ekstra på?

Vet du - denne er jeg gjerne med på! Har lenge slitt med motivasjon nå, trenger et spark i ræva til å begynne å kontrollere hva jeg spiser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...