Gå til innhold

Noen som har klart å gjennomføre 30 dager av 30 day shred?


Gjest scarymary
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest scarymary

Heia.

 

Jeg lurer sånn på om noen har klart å gjennomføre 30 dager av shreden? Jeg har startet på den flere ganger men har falt av lasset hver gang. Nå har jeg fullført 2 dager og skal jobbe knallhard for å klare alle 30 dagene i strekk. Jillian lover resultater, og de vil jeg se:)

Er jo stiv og støl som bare det i en uke ca når jeg starter så dette blir nok en morsom uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Wohooo - you go! Dette klarer du vet du!! Bare å stå på!! Jeg har også prøvd et par ganger, men det kommer alltid noe i veien en eller annen dag og når jeg da først har droppet en dag så sklir det bare ut.... Skal heie på deg jeg - og la meg motivere! :) Må finne frem dvd'en igjen og komme igang selv - trenger mer muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

scarymary: jeg vet allerede at det blir et par dager neste uke hvor jeg ikke får mulighet til å trene. Og så vet jeg at jeg har lyst til å fortsette å sykle til jobb og løpe 2-3 ganger per uke. 30 day shred daglig i tillegg er jeg redd blir for mye. Ifjor endte jeg med å trene for mye og bli lei og kuttet ut helt - målet mitt i år er å fortsette treningen vinteren gjennom. Så tror jeg må ha et par hviledager i uken også. Men jeg skal heie på deg!!! B) Hvordan ligger du an??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...