Gå til innhold

Seniorgjengen


Gjest Lubina

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er flott at kostomleggingen går så flott for dere alle' date=' det har vært mange innlegg som sier at det er vanskeligere å ta av desto eldre en er. Jeg tror at det er en slankemyte, det er kanskje vanskeligere for noen å komme seg opp av godstolen med alderen og litt mindre kalorier trenger en nok, men det er også alt. Dersom vi øker den fysiske aktiviteten og reduserer kaloriene så forsvinner kiloene som dugg for solen :)

[/quote']

Nå er det vel ikke bare alder som blir brukt til hinder for å gå ned i vekt. Det blir brukt utrolig mange forskjellige unskyldninger - noen sikkert riktig også. Begynte å tenke på alt jeg har hørt som da egentlig skal passe for meg:

 

- Jeg er 47 år, altså skal det være vanskeligere å gå ned i vekt

- Jeg har lavt stoffskifte, bruker Levaksin, ........................... "

- Jeg tar hormonprep., ......................................................... "

- Jeg tar antidepressiva, ................................. "

- Jeg har vært avhengig av sjokolade hele livet.............osv....

 

"Til tross" for dette går jeg altså ned i vekt... :( Uansett hva man bruker som unskyldning så er faciten den samme - Spise sunt, ofte og noenlunde riktig antall kalorier. Og økt aktivitet. Noen vil bruke lengre tid enn andre, men jeg tror 99% vil komme i mål hvis det er det de virkelig ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Jeg går mye på ski m/hodelykt. Onsdagkveld hadde jeg en kjempetur - var faktisk redd for å kjøre på sovende elg. Det kryr av dem rundt meg. heldigvis gikk det bra' date=' men været endret seg enormt på denne turen og den siste km ble ett slit med kladdeføre. Nå er jeg vettaskremt for at skiføret forsvinner og det snart er slutt på en hærlig skisesong. Snufs. God helg folkens.[/quote']

 

:) :) Jeg ser det for meg - en enslig skiløper med hodelykt svinger seg mellom sovende elg...!!!!!! Hahaha. Jeg syns du er kjempetøff! Jeg hadde aldri gjort det, ikke for alt i verden. Tror jeg hadde fått hjertestans hvis jeg plutselig dumpa borti en elg (eller flere..!) på min trimtur!

 

Og dessverre, jeg deler ikke din redsel for at snøen skal forsvinne.... Jeg HÅPER den forsvinner fort som f...... Men så har jeg tre "snøball-hunder" som det blir veldig mye ekstra jobb med pga snøen. Og skia mine har jeg gitt bort..... Men elsker å gå tur, og ser virkelig frem til våren med tørre veier og fine skogsstier. :( Men her snør det, så jeg tror nok du får mange fine skiturer før jeg får oppfyllt mitt ønske!!

 

Ha en super helg alle sammen! Ingen utskeielser - bare hygge.... :)

 

Klem LUBINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg med god samvittighet feiret fastelaven med en deilig hjemmebakt makronbolle. Er heldigvis ikke glad i krem. Gikk en lang tur i finværet i dag med den "raskeste" hunden min. Å gå tur er mentalhygiene - og spesielt når sola skinner. Selv om jeg har "perioden" min akkurat nå og derfor også hodepine, føler jeg meg så positiv.. :) Begynte å tenke over hva jeg har oppnådd siden nyttår, og da ikke først og fremst hvor mange kilo jeg har gått ned. Fant ut at som følge av mitt nye sunne kosthold og daglige treningsturer har jeg ikke hatt vondt i ryggen en eneste dag. Tidligere var det et stort problem med mange dyre besøk hos kiropraktor. Har ikke hatt halsbrann - gjett om det skyldes kostholdet...! Har ikke hatt migrene - hmm.m. - det er ganske overraskende. Legger igjen et "fastere resultat" under toalettbesøkene...... :( Har fått en høyere terskel i forhold til mat jeg normalt reagerer på (har matallergi). Er i veldig mye bedre form - går ca. 7 - 8km hver dag uten problemer. I tillegg så har alle blodprøvene fått normale verdier.

 

Eneste negative jeg kan komme på er at jeg har fått litt "tenåringsproblemer" i ansiktet.. :) Men det er vel kanskje en slags "renselsesprosess" jeg må finne meg i.

 

Så i tillegg til vektnedgang er det masse positive "bivirkninger" med min nye livsstil. :)

 

Ha en fin søndag alle sammen!

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte du deler tankene dine på. Det er jo nettopp dette som skjer med oss når vi blir litt mindre. I tillegg oppnår vi...............

Du skal snart over i stabliseringsfasen. Skriv ned disse tingene og heng de opp på oppslagstavla di. Kan være gode tanker å ta fram hvis det butter en gang i framtida. Fikk det som råd fra min veileder. Kan være med på å holde fokuset.

 

Joda, jeg har tidligere kommet over sovende elg og det kan skje igjen. Som sportsfreek måtte jeg ut på en liten trimtur før OL-sendingene startet lørdag morgen, og fant sengene til ett par elger. De hadde ikke dobbeltseng, men hadde sovet der om natta i hver sin seng.

 

Har det ikke vært ei kjempehelg her på Østlandet. I dag stod jeg over skituren og gikk m/staver istedet. Kan ikke fordra klisterføre. I går sleit jeg meg gjennom noen km. på skaraføre m/dertil glatte ski. Fin trening for armer og de store brystmusklene, men ikke særlig artig.

 

Ha det bra Torino - nå blir det normale dager igjen. fint avslutningsshow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens! :)

 

Hvordan har helgen vært? Nå er OL endelig over og som gmh sier - tilbake til normale dager. Det har ikke blitt så mye TV-titting som jeg fryktet. Men uansett er det greit at det er over.

 

I dag var det frem med målbånd og vekt. Resultat ned 900 gram og 1 cm. Totalt 9,5 kg og 11 cm siden nyttår. Det er 19 smørpakker det...... :(

 

Lykke til alle sammen og ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat Lubina!! :)

 

Nå går det jo virkelig veien mot vår og bedre "gå-føre". Er alltid en liten morgentur med voven sånn i 7-tiden og nå er det faktisk lyst når vi går,- HERLIG.

 

Jeg blir i bedre humør og mer lystbetonet når lyset kommer tilbake. I dag er det deilig sol ute, og inspirasjonen og motivasjonen er på topp.

 

Ha en fin uke alle sammen, og husk: alt er ikke tapt selv om man "skeier" ut til et måltid eller en dag! Da er det viktig å hente seg inn igjen. Legg det som er gjort bak dere :) Tenk helhetlig og ikke sett urealistiske mål.

 

God uke alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Hallo folkens! :)

 

Hvordan har helgen vært? Nå er OL endelig over og som gmh sier - tilbake til normale dager. Det har ikke blitt så mye TV-titting som jeg fryktet. Men uansett er det greit at det er over.

 

I dag var det frem med målbånd og vekt. Resultat ned 900 gram og 1 cm. Totalt 9' date='5 kg og 11 cm siden nyttår. Det er 19 smørpakker det...... :(

 

Lykke til alle sammen og ha en fin dag! :)[/quote']

 

9,5 kg siden nyttår - det er jo bare knall bra!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så var det fram med vekta på ny da. Hadde en litt sånn uggen følelse før jeg entra den i dag. Men ned 0,4 kilo lar seg høre det;)

Har nemlig hatt ei aldeles strålende helg med masse god mat og drikke. Vært på besøk hos gode venner hele helga - og vi har hatt det så kos:)

Men det har jo gått utover matinntaket da - selvom jeg har forsøkt å tenke litt fornuft oppi det hele. Og når jeg har klart i underkant av en halv kilo tror jeg faktisk jeg har lykkes også!

Bestemte meg på forhånd å nyte både mat og drikke - men holde meg langt unna sånne skåler med snacks. Holdt meg unna også - unntatt noen gode oliven som smakte fortreffelig til sjampisen:roll:

 

I går ble det - som planlagt - 1 bolle med litt krem. Og det er godt gjordt for ei som elsker gjærbakst:)

Men nå er det kvardag igjen - og den sunnefornuften har inntatt Mari. Nistepakken er behøring pakket - sammen med frukt. Og i dag blir det laks til middag.

Trimtur på rundt en time i dag - styrke på tirsdag, med etterfølgende venninnekveld - lang trimtur på onsdag og styrke på torsdag. Det er det som er planlagt så langt:rolleyes:

 

Jeg glemte midjen - kanskje fordi den ikke er endra - altså 0!!

 

Ha ei fortreffelig uke da dere

 

Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... Men ned 0' date='4 kilo lar seg høre det;)

 

.....Men nå er det kvardag igjen - og den sunnefornuften har inntatt Mari. Nistepakken er behøring pakket - sammen med frukt. Og i dag blir det laks til middag.

Trimtur på rundt en time i dag - styrke på tirsdag, med etterfølgende venninnekveld - lang trimtur på onsdag og styrke på torsdag. Det er det som er planlagt så langt:rolleyes:

 

..... [/quote']

 

Ja, ikke sant! Godt resultat og flott innstilling. Dette må jo det bli bra resultater av. Det er standheftighet over tid som gir resultater :cool:

 

Gratulerer Pandora! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9' date='5 kg siden nyttår - det er jo bare knall bra!

 

Smukkeline[/quote']

 

Hei Smukkeline!

 

Tusen takk! Jeg er så klart kjempefornøyd. Og det er den merkeligste "slankekuren" jeg noensinne har vært med på! Spise såååå mye mat og såååå mange ganger om dagen, forferdelig at det tok så lang tid å forstå hvordan det skulle gjøres. Nå skal det sies at jeg følger ikke GR slavisk, men har plukket mye derfra som jeg har tilpasset mitt eget opplegg. Dette pga matallergi bl.a. I forhold til målet jeg satte i begynnelsen har jeg bare igjen 5,5 kg, men jeg er ikke så veldig opphengt i "sluttvekt". Så jeg får se når det er på tide å tilføre flere kalorier.

 

Ha en fin dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha' date=' så var det fram med vekta på ny da. Hadde en litt sånn uggen følelse før jeg entra den i dag. Men ned 0,4 kilo lar seg høre det;)

Har nemlig hatt ei aldeles strålende helg med masse god mat og drikke. Vært på besøk hos gode venner hele helga - og vi har hatt det så kos:)

Men det har jo gått utover matinntaket da - selvom jeg har forsøkt å tenke litt fornuft oppi det hele. Og når jeg har klart i underkant av en halv kilo tror jeg faktisk jeg har lykkes også!

Bestemte meg på forhånd å nyte både mat og drikke - men holde meg langt unna sånne skåler med snacks. Holdt meg unna også - unntatt noen gode oliven som smakte fortreffelig til sjampisen[/quote']

 

Sitter og lurer på hvor mye du hadde gått ned hvis du ikke hadde kosa deg med "masse god mat og drikke"....... For det er jo helt toppers at du har gått ned 0,4 kg etter en slik helg! Syns du var kjempeflink som lot snacksen stå i fred - var ikke det en deilig følelse da? :( Og oliven er veldig sunt, selv om jeg ble overrasket over kaloriinnholdet...... Jeg er nemlig også veldig glad i oliven. Litt skal man da jammen unne seg!

 

Og programmet har du allerede klart for uka. Stå på - syns du er flink!

 

PS! Er det planlagt noen utskeielser i kommende uke som vi burde vite om....... :) Hahaha.

 

Ha en strålende dag!

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - akkurat det lurer jeg også på gitt. Men gjordt er gjordt og spist er spist - og jeg hadde det utrolig gøy uten følelsen av forsakelse og slanking:p

 

Men det er faktisk noen planlagte denne uka også. Skal ut og spise med "gamle" kollegaer - men da skal jeg kjøre. Og det er egentlig ganske mange kalorier en sparer på det.

Og middag må en jo ha uansett;)

 

Du har jo en utrolig flott vektnedgang da - vitner om struktur på matinntak og trim det Lubina. Men det er jo deilig når en virkelig kan kjenne at anstrengelseene nytter. For greit at vi blir smekrere da - men helsegevinsten er jo også noe å trakte etter - spesielt blandt seniorer:D

 

En time igjen på jobb i dag. Men sitter og titter ut og lurer på om trimturen skal byttes ut med trimsykkelen. Det er et ufyselig vær akkurat nå - det sludder på tvers. Er glad jeg har innejobb i dag ja:)

 

Ha en finfin dag

 

Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' ikke sant! Godt resultat og flott innstilling. Dette må jo det bli bra resultater av. Det er standheftighet over tid som gir resultater :cool:

 

Gratulerer Pandora! :([/quote']

 

Takk for det - jeg skal nok ikke gi meg nei.

Kanskje må jeg bruke litt lengre tid enn først planlagt - men nedover skal jeg jammen meg:p

 

Ha en fortreffelig uke da korsa

 

Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - akkurat det lurer jeg også på gitt. Men gjordt er gjordt og spist er spist - og jeg hadde det utrolig gøy uten følelsen av forsakelse og slanking

 

Men det er faktisk noen planlagte denne uka også. Skal ut og spise med "gamle" kollegaer - men da skal jeg kjøre. Og det er egentlig ganske mange kalorier en sparer på det. Og middag må en jo ha uansett;)

 

:) Og det viktigste var at du syns det var verdt det. Og med den innstillingen du har kommer du fort inn i rytmen igjen. Det er bra. :)

 

Har akkurat kommet hjem etter tur på ca 7 km. Fint vær, men litt ekkelt å gå. Nå er det et par kuldegrader, men mildværet vi hadde lagde mange spor som nå har frysi til.

 

Vi tastes! :(

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 0.4 kg og 1 cm.

Helt fint resultat synes jeg - 5,2 siden 9.1.

 

Lite motivert for skriving de siste dagene, vet det er dumt, men sliten - og med en jobb som akkurat nå krever mer enn sin kvinne. Kjenner at det å skulle reigstrere det jeg spiser om kvelden kan blir "dråpen som..." Fører derfor bare trim - som jeg har klart å gjennomføre hver annen dag, samt en skitur i går. :-(

 

Har planer om å begynne å registrere igjen i morgen - kan fort skli ut - bli mindre mengder og mindre sunn mat - med hodepine som konsekvens - huff - nå høres jeg lei ut.

 

Bedre når jeg får tatt en dag + helg vinterferie.

Kjenner at det er godt å "skrive det av seg".

 

Alt i alt - fornøyd.

 

Og så mange flinke folk i seniorgjengen.

 

mvh livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at det går nedover "livsl" og at du kommer inn i gode og sunne vaner igjen. Som jeg pleier å si: Det som teller NÅ, er det du kommer til å gjøre :(

 

Vi er alle forskjellige. Vi har forskjellig livsstil og forskjellige utfordringer i hverdagen. Dette løser vi på den måten som er best for oss selv. Noen må "skeie" ut en gang i blant for å klare å fullføre. Noen holder strengt på den oppsatte planen for å komme fortest i mål. Det viktigste er å komme i MÅL, og på den måten du selv klarer. Du må selv finne din metode, ellers blir det i hvertfall sprekk!! :mad:

 

Det er tross alt du, til syvende og sist, som skal se deg selv i speilet og være fornøyd med det du oppnår!

 

Jeg syns alle som klarer å holde kursen/fokus, til tross for sprekk og nedgang/ stilleståing fortjener en stor applaus. Dette gir resultater på sikt :)

 

Ha en super dag, alle sammen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 0.4 kg og 1 cm.

Helt fint resultat synes jeg - 5' date='2 siden 9.1.

 

Lite motivert for skriving de siste dagene, vet det er dumt, men sliten - og med en jobb som akkurat nå krever mer enn sin kvinne. Kjenner at det å skulle reigstrere det jeg spiser om kvelden kan blir "dråpen som..." Fører derfor bare trim - som jeg har klart å gjennomføre hver annen dag, samt en skitur i går. :-(

 

Har planer om å begynne å registrere igjen i morgen - kan fort skli ut - bli mindre mengder og mindre sunn mat - med hodepine som konsekvens - huff - nå høres jeg lei ut.[/quote']

 

Flott resultat livsl!! :) Skjønner at alt blir mye vanskeligere når jobben tar all energi. Har vært der sjøl. Men prøv å prioriter deg sjøl midt oppi all jobbinga - prøv å spis som planlagt og drikk nok. Vet at det er fort gjort å la det gå for mange timer hvis det er travelt. Men da går bare energien fortere tom. Du har holdt på lenge nok til at du ikke nødvendigvis må føre dagbok en kort periode. Bare ikke lur deg sjøl, det blir tyngre å svelge når ting blir litt roligere igjen. Bra at du fører opp trim. Blir nesten som når vi fikk stjerne i søndagsskoleboka det!! :) Og flott at du greier å få trimma litt! Husk at du tross alt får mere overskudd når du har fått til å trimme. Pleier å tenke at 15 min er mye mer enn ingenting... :(

 

Bra at du skriver når ikke alt er helt topp. Det er da vi skal bruke hverandre vettu! Stå på livsl - snart er våren her..... (eller??) ..ut å måke snø igjen......

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går etter dusjen tok jeg meg tid til å kikke godt i speilen. Har ikke hatt for vane å speile meg på lenge, for det har bare vært deprimerende. Men nå ble jeg virkelig fornøyd og tenkte at "Herregud - det syns jo virkelig! Oppdaga det liksom fra den ene dagen til den andre.... hmm.m. Har visst ikke hatt så mye fokus på kropp som jeg pleide tidligere, og det er jo positivt. Har riktignok merka det på buksestr. og - dessverre - BH-str........ !

 

Så da følte jeg at det var på tide med en belønning. Investerte i den dyreste dynejakka jeg noensinne har kjøpt.... :( Tror den var dyrere enn skinnjakka mi..... haha. Det føltes GODT! Deilig å føle seg litt flottere når jeg trasker mine 7-8 km hver dag. Kommer til å syns på hele holdningen min det tenker jeg!.. Neste belønning blir kroppsmassasje..... Skal bestille time i mars. Har aldri gjort det før, har ikke følt meg komfortabel med det. Men nå skal det jaggu masseres ja!

 

Her snør det vannrett i store mengder og trimmen i dag blir nok mest snømåking + at jeg skal gå til butikken. Alle monner drar. Også tror jeg at jeg skal tilbringe minst en time på badet - manikyr, ansiktsmaske og hele pakka. Det skal bli deilig. Ja til tross for møkkaværet - jeg har det strålende!!

 

Ha en super dag jenter!

 

Klem Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 kg ned siden forrige onsdag - livmålet står rolig, men en cm på brystet.

 

Dette ble ett lite kick for meg, ettersom jeg rett og slett ikke klarte å komme meg ut i går kveld. Kcal. inntaket var i gj.snitt 1600 og moderat trimuke.

Vet at det er så lite som skal til før at det går opp noen gram, så nå må jeg være veldig forsiktig. Utfordringen er at møtet jeg skal på i morgen kveld serveres Pitza. Det er noe av det beste jeg vet.

Tror jeg må gå en runde med meg sjøl for å finne ut hva jeg gjør - kan bli ei matpakke i bilen før møtet - så kan jeg spise mindre pitza.

 

Målet mitt er 0,5kg i uka - så det som har skjedd nå er sikkert ett resultat av litt av hvert.

 

Veldig hyggelig at hele gjengen på tråden har hatt en positiv opplevelse på vekta denne uka. Skal vi ta noen gram til sammen også neste uke? For meg blir det litt mer forpliktende å stå også til ansvar ovenfor dere andre enn bare meg sjøl. Takk skal dere ha. -:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gmh! Det er jo dette som gir inspirasjon til å fortsette! Pizza er jo så godt, da. Lykke til med alternativer (evt. spise litt på forhånd). Du for fortelle hvordan du løste utfordringen!!

 

Jeg fikk ikke kommet meg på veiing i går. Måtte parkere bilen, gitt. Men,- ned 8 cm siden forrige tirsdag. Det merkes! Totalt -36cm (- 12 cm i midjen) nå,- deilig.

 

Jeg var jo SÅ optimistisk på "gå-føret" tidligere i uken, men så lavet det ned her igjen. Nå ble det masse måking da, og svetten haglet,- så det er jo deilig det :)

 

I dag er det første vårdag, og stadig lysere om morningen. Lille vovven forsvinner helt i snøføyken. Jeg bare ser noen svarte ører som flagrer. Han elsker å fyke gjennom høye snøfonner, og kommer inn som en stor snøball! :eek: Artig liten krabat!! Så blir det masse pelsstel óg, så der forbrenner jeg vel litt?

 

Er i topp form og humør! Syns alle aktiviteter er lettere nå som kiloene forsvinner. Lager deilig og mager mat, og holder fokus.

 

Køpte masse deilig kjøtt i Sverige, så i helgen blir det både biff og svinefilet :(

 

Stå på, alle sammen!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Måtte bare innom som snarest med en liten oppdatering av dagene.

Litt sånn forrykende travelt både på jobb og hjemme - travelt, men ikke stressete. Stor forskjell for meg og mitt inntak av føde det der. I stessede perioder spiser jeg FEIL.

Spiser lite gjennom dagen - og maasse om kvelden - og ikke gidder jeg trimme heller. For jeg har det jo så travelt må vite - og da fortjener jeg å slakke av på sofaen om kvelden;)

 

Men nå har jeg det som sagt "bare" travelt - og da får jeg tid til å planlegge:)

 

Ute med "gamle" kollegaer i går. Spiste fajitas - og drakk olden til. Heldigvis hadde ingen lyst på dessert. Men bevilget meg en cappucino mens praten gikk om løst og fast og gamle kjente - koselig:)

 

Gratulerer med flotte resultater alle sammen - og vi fortjener jammen å koste på oss litt luksus iblandt - og det helt uten dårlig samvittighet.

 

Nyt dagene da dere - husk det er dette som er livet:)

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Ny uke - og nye muligheter.

Først dagens veiing og måling:

Vekt: - 0,3 kg

Midje: - 1 cm - den var jeg fornøyd med ja;)

Trimpoeng: 6,5 - litt lat denne uka? Skal skjerpe meg - lover.

 

Siden 2.januar har jeg tapt 4,5 kilo kroppsmasse - og minsket 7 cm rundt livet. Det synes jeg er bra jeg.

Kunne nok tapt mye mer - men med denne farten har jeg ikke noen følelse av slanking. Og jeg tar tida til hjelp. For nå regner jeg med at det som er tapt er tapt. Det skal aldeles ikke tilbake.

Så jeg fortsetter med rundt 1600 kcal pr dag - og håper å kunne logge iallefall 7 trimpoeng neste uke:p

 

Har forresten trena styrke i dag - og kondisjon. Var helt pumpa gitt - kondisen er nok ikke helt på topp. Merker ikke så mye til dårlig form på mine raske trimturer. Men i dag trene jeg intervall på tredemølla - la inn skikkelige løpeturer - og det merkes ja;)

 

Ellers har jeg det bra. Blir en del hektisk jobbing denne uka - men det skal gå bra. Har med matpakke på jobb - og så har jeg mannen hjemme i 4 uker - og han stiller med middag når jeg kommer hjem. Bortskjemt jeg? Neida:D

 

Lubina - jeg gratulerer med FLOTT resultat. Nesten en hel kilo - bra jobba!

 

Koselig uke med sunn mat og god trim til hele seniorgjengen fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gav 14,4 trimpoeng etter ei uke i vinterferiens ånd på den måten at jeg har tatt fri siden torsdag, spist god mat, et glass rødvin (litt stort) tre kvelder, lest og kost meg. Resultat denne uke

-0,2 kg

0,0 cm

 

har nok slitt litt nå med veiing og registrering, sluntret litt unna - koste meg vel mye fredag kveld - alene hjemme - da ble det dajmkake, rødvin og litt nøtter. Hvorfor blir det "putting" av mat og godsaker når en blir alene hjemme? Er dette ei damegreie. Tror ikke menn har det slik.

 

Men - Kommet meg på sykkelen igjen i dag. Skitur både lørdag og søndag. Tenker dama er i siget igjen :-)

 

Vil jo ned i vekt og omfang. Har sålangt bare målt rundt livet. Tenker jeg skal starte opp med "full status" - greit å se at det kan forsvinne noen cm ulike steder.

 

Jeg synes det er så mange flott og dyktige folk er. Stolt over å være i samme tråd som dere.

 

Lykke til denne uka også fra livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...