Gå til innhold

Vekten har stoppet opp


2910
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Sliter med at vekten har stoppet opp. Har tatt av meg ca 5 kg nå men de siste ukene har det gått utrooolig treigt. Vekten står så og si stille, litt frustrerende og ikke veldig motiverende. Noen som har et råd om hva jeg kan eller bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å bli frustrert når vekta ikke rikker seg nedover!

Men ikke så lett å gi konkrete råd heller, når du ikke skriver annet enn at vekta ikke går ned ;)

 

Går du på kurs? Trener du? Skriver du ned det du spiser? Drikker du nok vann? Spiser du nok av de forskjellige nærinsgsstoffene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å bli frustrert når vekta ikke rikker seg nedover!

Men ikke så lett å gi konkrete råd heller, når du ikke skriver annet enn at vekta ikke går ned ;)

 

Går du på kurs? Trener du? Skriver du ned det du spiser? Drikker du nok vann? Spiser du nok av de forskjellige nærinsgsstoffene?

 

 

Hei hei!

 

Takk for svar :)

Jeg ga kanskje ikke veldig mye info i innlegget mitt nei. Jeg går ikke på kurs, har gått da men valgte å klare meg på egen hånd da jeg hadde fått et lite spark i baken. Jeg er ikke så god på å skrive ned alt jeg spiser, men føler jeg vet hva jeg kan spise. Ellers drikker jeg nok ikke nok vann, men næringsstoffene er jeg nok innenfor. Mulig jeg bare må forandre litt på måltidene, det blir mye av den samme maten gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...