Gå til innhold

ned 15 kilo


Gjest oioi

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg veier 85 kilo og skal ned til 70 kilo.

dette er veldig vanskelig for meg og trenger derfor en venn eller fler å gå den lange veien sammen med.

 

her kan vi kanskje veie oss sammen og gi hverandre råd og tips når det blir vanskelig?

hva med en fast møte dag i uka?

heng dere på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg veier 85 kilo og skal ned til 70 kilo.

dette er veldig vanskelig for meg og trenger derfor en venn eller fler å gå den lange veien sammen med.

 

her kan vi kanskje veie oss sammen og gi hverandre råd og tips når det blir vanskelig?

hva med en fast møte dag i uka?

heng dere på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg veier 85 kilo og skal ned til 70 kilo.

dette er veldig vanskelig for meg og trenger derfor en venn eller fler å gå den lange veien sammen med.

 

her kan vi kanskje veie oss sammen og gi hverandre råd og tips når det blir vanskelig?

hva med en fast møte dag i uka?

heng dere på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg veier 83, skal også ned til 70, så da kan vi kansje motivere hverandre litt :)

 

hei, ja det hadde vært kjempe fint!!! hilken dag veier du deg på!!! jeg skal heie masse på deg og i gi deg noen tips jeg har lært meg under veis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

det er egentlig det samme for meg hvilken dag, jeg kan ta den samme som du har :) jeg har gått på to grete roede kurs tidligere så jeg håper å ha snappet opp noen tips til deg også :) men da er vi i gang? gleder meg til å få litt selvfølelse og mestingsfølelse tilbake igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

i dag har ikke maten vert helt påplass i grunnen.. uheldigvis tenker jeg alltid at hvis jeg skal legge om livs stilen må jeg ha en dag med mange utskeielser først, der hadde sikkert vert greit om jeg faktisk bare gjorde dette en gang.

problemet mitt er ofte også at hvis jeg spiser noe usundt løpet av en dag er hele dagen ødelagt i stede for å hente meg inn resten av dagen, så tenker jeg at jeg begynner i morgen, så spiser jeg litt god mat i dag, dette skjer også ofte. men nå har jeg meld meg på grete roede kurs, og meldt meg inn i elixia, å er super motivert, det er det lenge siden jeg har vert, det er derfor jeg har gradvis godt opp i vekt.

 

jeg veide for et år siden 70 kg, og veier i dag 83, men dette skal tilbake til start og helst enda litt til, får ta tiden til hjelp og prøve og holde motivasjonen oppe :)

tror mannen min også syns det er litt på tide jeg snur om, men det har ahn ikke turd å si, men han er veldig støttende når jeg nå har bestemt meg,, så her i huset blir det godis bare en dag i uken, det gjelder han også ( syns ikke han har noe vont av det selv om han ikke er overvektig, det handler jo i bunn og grunn om å finne en sunn livs stil )

min veie dag blir mandager, syns det er en fin dag

 

ha en nydelig kveld da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

kan eg få lov til å vere med dokke??

Eg var 83,6 og vil ned til 70 - helst 69,5, berre for å sjå eit anna tall :-) Er vel ein som treng mykje feedback og motivasjon og dokke to ser ut som om dokke er rette gjengen???

Tenker ca 0,5 til 1kg per veke. Kjempeflott om eg kan vere med dokke på vegen. Om dokke berre vil vere to så kan eg leite meg etter andre :D

ha ein strålande dag vidare uansett!!

Her skin sola!

i dag har ikke maten vert helt påplass i grunnen.. uheldigvis tenker jeg alltid at hvis jeg skal legge om livs stilen må jeg ha en dag med mange utskeielser først, der hadde sikkert vert greit om jeg faktisk bare gjorde dette en gang.

problemet mitt er ofte også at hvis jeg spiser noe usundt løpet av en dag er hele dagen ødelagt i stede for å hente meg inn resten av dagen, så tenker jeg at jeg begynner i morgen, så spiser jeg litt god mat i dag, dette skjer også ofte. men nå har jeg meld meg på grete roede kurs, og meldt meg inn i elixia, å er super motivert, det er det lenge siden jeg har vert, det er derfor jeg har gradvis godt opp i vekt.

 

jeg veide for et år siden 70 kg, og veier i dag 83, men dette skal tilbake til start og helst enda litt til, får ta tiden til hjelp og prøve og holde motivasjonen oppe :)

tror mannen min også syns det er litt på tide jeg snur om, men det har ahn ikke turd å si, men han er veldig støttende når jeg nå har bestemt meg,, så her i huset blir det godis bare en dag i uken, det gjelder han også ( syns ikke han har noe vont av det selv om han ikke er overvektig, det handler jo i bunn og grunn om å finne en sunn livs stil )

min veie dag blir mandager, syns det er en fin dag

 

ha en nydelig kveld da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med!

 

For et år siden veide jeg like under 70 kg, nå veier jeg 80 kg....

Jeg MÅ bare komme igang nå, orker ikke utsette eller tenker mer på det.

 

Heia oss!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

halloen begge to, klart dere skal får være med, kjempe kjekt med flere folk, å nye motivasjons tips og god start :) så langt har dagen min gått fint, motivasjonen på topp :)

 

ha en nydelig dag :)

 

hvordan får dere sånn vekt ned teller på profilen deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! om du "klikker" på en av dei kjem du til ei ny side, lag din egen profil med passord. Kopier deretter "adressa" til DIN ticker - så for å få den inn på din profil - Om du går inn på "min profil" og så trykker du deg inn på "rediger min profil" så kan du velge "endre signatur" på menyen til venstre. Der kan du legge inn tickeren din slik at den automatisk kommer på det du skriver :) Så når du skal endre vekt på den, så går du bare inn på den siden der du laget tickeren, og skriver inn "pinkoden" og legger inn den nye vekta så skal tickeren i signaturen din endre seg automatisk om jeg ikke tar helt feil :)

Prøv det! :D

 

 

halloen begge to, klart dere skal får være med, kjempe kjekt med flere folk, å nye motivasjons tips og god start :) så langt har dagen min gått fint, motivasjonen på topp :)

 

ha en nydelig dag :)

 

hvordan får dere sånn vekt ned teller på profilen deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har gått bra sålangt i dag her også! Sola skin ute og lysta på ein is er stor! men har blitt forkjøla og merkar at smaksløkane er ikkje tilstades, så då har eg bestemt meg for at det er fullstendig vekkasta å ete is i dag - om ein skal skeie ut må ein jo kunne kose seg med smaken også!!!! Fornuft er også viktig i slankeprosessen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

takk for hjelp :) jo vil nå si smaken er halve opplevelsen minst. var selv ute for samme fristelse da ben&jerry åpnet iskiosk på kvadrat.. ungene fikk hevr sin mens jeg satt å så på, følte meg veeeldig flink etterpå

 

ellers har det blitt en lang sykkeltur og en liten gåtur, nå står middagen for tur, det blir pita. skal veie maten så jeg ikke spiser for mye, ellers tenker jeg bare at det sikkert ikke skader med litt til :)

 

gleder meg til zumba i morgen, etterfulgt av badstu, før helgen trør inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

opp og hopp, i dag blir det en zumba time på elixia, ellers lite trening kansje en gå tur, eller en sykkel tur :)

 

fredagen er alltid en dag jeg spiser smågodt på kvelden, har gjort det i mange år.. men ikke i dag, er såpass motivert at jeg tror det skal gå fint :)

 

sliter litt med å drikke så mye vann, glemmer det litt ut, men det får være et mål å trappe opp me det. jeg har vert pepsi max avhengig i flere år, drukket en liter til dagen på det verste, men for en mnd siden fant jeg ut at nok var nok, har ikke smakt det etter det. kansje jeg skal unne meg eg boks på lørdsg, men er litt redd jeg detter tilbake i gamle vaner..

 

skrives senere !1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja endelig fredag!! Gleder meg til helga for då skal eg vere heime og jobbe i hagen. Har mange prosjekt på gang - mest ugras selvfølgelig!!! Men tenk så deilig det blir når det er ferdig! sol skal det også bli B) Eg har nemlig mest problem når eg er på jobb med å motstå fristelsar - for her ligg det framme heile tida!! Kjeks og kaker og sjokolade for det meste - av og til hadler vi frukt....kanskje blir det meir av det no når det blir sommar (håpe, håpe) Snakka med mannen min i dag tidleg om at eg ville sykle på jobb ein dag i veka - det er 10km ein veg (nedoverbakke på veg til jobb og motbakke heimatt...), han meinte at eg heller burde sykle litt etter jobb kvar dag i stedenfor - og det er sikkert lurt!! har ei runde på 6,6km som er akkurat passelig - først må eg berre bli kvitt forkjølelsen!

ha ei flott helg! Eg skal heim og lage saftis med FUN light - det må vere årets vinner for oss eller kva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

ja fristelser på jobb er veldig vanskelig og motstå, det endte med at vi ble enige om at alt måtte bort, det passet fint for min del fordi jeg gikk å småspiste hele dagen.. ikke bra!!

 

hager arbeid blir det nok på meg også hvis været er brukbart, vi har netopp solgt huset, så det må fikses litt ute før de nye tar over

 

takk for tips med saft is av fun light, det har jeg ikke tenkt på, ikke dumt, det skal jeg også lage med en gang. lager somregel en smoothie på kvelden jeg, synes det er godt , ser lig med mango, annanas, banan, Ja vanilje youhurt (bare en liten dæsj) og annanas juice .. mmmmm

 

 

god helg!!

 

snart veie dag, jeg er kanon spennt, men begynnte jo på torsdag da, så det helt store vekt tapet er det nok ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

hei hei, i dag har vert en god dag forsovidt, uten om at jeg hadde 6 gule munner (smågodt ting), det utgjorde noen kosemerker, men ikke alle faktisk, så det gikk sikkert greit.. den lyse siden er at jeg holdt meg til det jeg hadde bestemt meg for å spise i stede for å spise hele posen slik som jeg ellers gjør, så jeg ser på det som er fremmskritt :)

 

til middag i dag hadde vi satayspyd, grete roede oppskrift, knall god, absolutt til å anbefale :)

 

god lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bananas

Hei!

Jeg hiver meg gjerne med i denne gruppa, jeg er 28 år, 170 cm høy og veier 88 kg, vil ned til 74 kg.

 

Har gått på nettkurs i en mnd. nå, men vekta står stille, mens cm-målene minker hver uke.

Så nå tenker jeg at en forum-gruppe som dette kan motivere meg (og kroppen min) til å få fart på flesket :P

 

Har foreløpig hatt veiedag på torsdager, men lurer på å endre denne til litt tidligere i uka..Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

hei bananas, bare til å slenge seg på :)

 

jeg hadde egentlig selv litt samme problem, på mitt første kurs, men jeg tror det var fordi jeg fikk feil meny, jeg har valgt og ligge mellom meny 1 og 2 , selv om grete roede anbefalte meny 2, det ga meg kjempe resultater med en gang :)

 

nå er det ut på sykkeltur med mann og nger i det fine været, snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det plass til en til? Har samme vekt og mål som hovedinnlegger, så¨hadde vært fint å slå følge. Har en vekt som ikke rikker seg til tross for mye trening og fokus på kosthold og inntak, men gir ikke opp, og forsøker nå å legge om kosten ørlite grann mot lavkarbo (men ikke for mye, det blir jeg rett og slett syk av), så får vi se om det gjør underverker. Har både prøvd meg på meny 2 og 3 (har gått på kurs), men vekten vil ikke bevege seg. Ligger derfor nå et sted mellom meny 1 og 2 avhengig av treningsmengde pr. dag. Veiedag for min del er tirsdager (men tjuvveide meg i dag, siden jeg starter opp med mitt opplegg i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Vart litt motivert av å lese her at det ikkje bare er meg... :rolleyes::) Dette er mitt første kurs så er litt nybegynner i gamet (selv om eg har prøvd alt mulig anna tidlegare) Greit om eg slenger meg med?? Er 29år, nå nermere 90kg og har planer om å nå 67/ 70 før jul så det er kanskje noken kg meir, men noken kg fra og til har vel ingenting å si...? Det hadde vert kjekt å ha noken å gjøre dette sammen med og kanskje få gode tips å råd underveis. :) :):)

 

Las her i stad å komme tilbake i gode vaner ved utskeielser/ gi opp ved utskeielser. Har selv gjort meg en privat avtale der eg må ta en treningsøkt (om det så bare er 10 min) viss eg skal eller har skeia ut. Dette har til nå hjelpt meg med å trene litt meir, men for det meste faktisk heller la vere å ete det som skulle friste akkurat da fordi konsekvensen er at eg må slite for det før eller etter. Har iallefall vert motiverende for min del (foreløbig) så kanskje noken her også kan ha nytte av det??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

Hei, ja jo flere jo bedre, så sleng dere på :)

 

jeg er kanon spennt på vekta i morgen, jeg begynte jo på torsdag så det er jo ikke så enormt lenge, men alltid motiverende om det viser ned

 

Rosa: kjenner meg igjenn i det du skriver med at vekten ikke rikker seg, min løsning ble også å legge meg mellom meny 1 og 2, da løsnet det veldig for min del :)

 

Katkle: jo takk for tips, det var ikke dumt, tror jeg også skal lage den regelen, da går det på en måte litt opp i opp i bestefall

 

i dag har vi hatt ris deluxe fra kina resturant, jeg turde nesten ikke spise noenting fordi jeg ikke visste hvor mye kaorier det var.. håper ikke jeg passerte 400..

 

skrives senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolinee

veie dagen gikk fint, ned 1,4 siden torsdag JIPPI :) går jo alltid fort første uken, men det gir litt ekstra motivasjon alikevel :)

 

nå er det avgårde på trening, skrives senere B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bananas

Mandag- ny uke, nye muligheter :)

Jeg bytter veiedag til mandager, og vekta viste 88,5 i dag, altså har den ikke rikket seg.. Men fra og med i dag legger jeg meg over til midt i mellom meny 1 og 2, så får vi se om det skjer noe framover!:)

 

Treninga tar jeg i kveld, gleder meg faktisk! Treningssenteret har blitt min lille "boble", og det er veldig deilig å dra dit etter en hektisk dag med unge, jobb og fjas og mas ;P

 

Ønsker dere en fin dag, måtte den bringe masse aktivitet og gode valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sitter no på jobb og kjem på at eg GLØYMDE å vege meg i dag tidleg!!! kan det virkelig gå an??? Lyt berre ha Tirsdag som veiedag eg då :-) :lol:

Ikkje lett når vekta ikkje rikker seg nei!!! Drikk mykje vatn - går meir på do, så da får ein litt trim i tillegg :D

Eg skal på spinning i morgon - både gruar og gledar meg til det!!

 

Ønsker alle ei god veke må oss motstå ALLE fristelsane som kjem vår veg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...