Gå til innhold

Buhuhu


brelett

Anbefalte innlegg

Har deppa siden jeg sto på vekta og fant ut at ukens strev og slit ikke hadde gjort noe utslag ;)

Bør jeg fortsett med 1600 kalorier eller bli enda strengere? (Da sulter jeg sikkert ihjel ,men) Har jo gått ned 2kg med det inntaket før...men nå står det stille ja.

Det er såååååå deprimerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist motet! Noen ganger står det stille en uke selv om vi har vært aldri så flinke! Ofte kan du se at det har skjedd noe med cm i stedet. Har du målt? Ellers får du antakelig en god overraskelse neste uke om du er like flink denne uka også! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anecka har rett! -Det er på sånne dager det er veldig viktig å ha brukt målebåndet! -Hvis ikke du måler deg, (misnt rundt midjen, men gjerne over hofte, overarm, lår, hals og rump også!) så bør du finne frem målebåndet med en gang!

 

Det er mange ting som kan gjøre at du ikke går ned hver uke. Ofte lagrer musklene vann hvis du har trent mye og er litt stiv/støl, og hvis du venter mensen, så lagrer kroppen opp til 1 1/2l vann, og hvis du har spist saltholdig mat eller drukket alkohol i løpet av de siste 1-3 dagene, så kan det også påvirke vann-balansen. Alt dette er vann som sikekrt slipper til neste veiing, og da vil du få en fin bonus! -Ikke senk inntaket! -Hvis du forvirrer kroppen og lar den gå på for lite mat, så risikerer du at det stopper helt opp for å beskytte fett-reservene! Har du forresten regnet ut forbruket ditt? Hvis du er sulten på 1600kalorier, så kan det jo absolutt hende du skal spise mer! Jeg har lagt inn utregningsformelen flere ganger siste ukene, men hvis du ikke finner den, si ifra, så legger jeg den inn igjen!

 

-De første 20 kiloene jeg gikk ned tok jeg på 1900kalorier om dagen! Ellers har jeg for min del har jeg gått ned omtrent annenhver uke i snart 6 måneder nå (gått ned 23,4kg hittil), så det er iallefall ikke uvanlig å stå nesten rolig i en uke, og deretter ta av mer den neste uken! Min forrige veiing var 0,2kg på 2-uker, så denne uka venter jeg stor-ned-rykk ;)

 

Lykke til brelett! Ikke gi opp!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende svar!! :)

Det var så nedtur og veie seg idag. Bruker målband også, men de resultatene var like nedslående :D

Fikk litt mere mot nå når jeg får til svar at slik kan det være noen uker. Skal prøve å spise det samme...må innrømme at jeg har både "sulta" meg og trent ekstra hardt i dag. ;) Skal jo ned 25 kg og det helst i dag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...