Gå til innhold

Partner in crime


Gjest Blubba22
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Blubba22

Hei folkens!

Jeg er en jente på 22 år som sliter veldig med kraftig overvekt. Er 162 høy og sist jeg veide meg så var det 103kg som stirret på meg. :-(

Etter det har jeg ikke turt å veie meg, men føler på kroppen at jeg har lagt på meg mer.

Det er ubeskrivelig tungt å bære på all den vekta, og det føles som at jeg er 100 år gammel, det verker i kroppen bare jeg rører på meg og føler at jeg dør etter en tur opp trappen.

Kan ikke se for meg å ha det sånn lenger! Jeg orker ikke mer!

Prøvde å trene på treningssenter uten hell, fant aldri motivasjon og mot for å gå dit, og følte ikke at jeg fikk den hjelpen jeg trengte fra de ansatte. Pluss at jeg vil heller være ute og få i meg masse frisk luft framfor støv og svettelukt i et trangt rom.

Jeg kunne gått tur alene, men det er så deprimerende. Trenger noen å gå sammen med sånn at tankene går et annet sted og jeg kan ha det morro mens jeg tar mine daglige skritt mot en lettere kropp.

Derfor er jeg her for å kanskje finne en "partner in crime", en venn som jeg kan dele denne livstilendringen med, gå turer, snakke, dele erfaringer, oppmuntre.

Finnes det en sånn godklump her inne? :-)

Hvis ikke det er noen i området her så er det kanskje noen her inne i klubben som kunne tenke seg å bli kjent? Hva om vi kan bli en hel gjeng med banditos som tar opp kampen mot vår verste fiende - EkstraKilos mafia! :-) :-)

Er jeg helt på bærtur nå?.. Eller? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest madel1a

Hei folkens!

Jeg er en jente på 22 år som sliter veldig med kraftig overvekt. Er 162 høy og sist jeg veide meg så var det 103kg som stirret på meg. :-(

Etter det har jeg ikke turt å veie meg, men føler på kroppen at jeg har lagt på meg mer.

Det er ubeskrivelig tungt å bære på all den vekta, og det føles som at jeg er 100 år gammel, det verker i kroppen bare jeg rører på meg og føler at jeg dør etter en tur opp trappen.

Kan ikke se for meg å ha det sånn lenger! Jeg orker ikke mer!

Prøvde å trene på treningssenter uten hell, fant aldri motivasjon og mot for å gå dit, og følte ikke at jeg fikk den hjelpen jeg trengte fra de ansatte. Pluss at jeg vil heller være ute og få i meg masse frisk luft framfor støv og svettelukt i et trangt rom.

Jeg kunne gått tur alene, men det er så deprimerende. Trenger noen å gå sammen med sånn at tankene går et annet sted og jeg kan ha det morro mens jeg tar mine daglige skritt mot en lettere kropp.

Derfor er jeg her for å kanskje finne en "partner in crime", en venn som jeg kan dele denne livstilendringen med, gå turer, snakke, dele erfaringer, oppmuntre.

Finnes det en sånn godklump her inne? :-)

Hvis ikke det er noen i området her så er det kanskje noen her inne i klubben som kunne tenke seg å bli kjent? Hva om vi kan bli en hel gjeng med banditos som tar opp kampen mot vår verste fiende - EkstraKilos mafia! :-) :-)

Er jeg helt på bærtur nå?.. Eller? ;-)

 

hei :)

 

skulle ønske du bodde nærmere. jeg er en jente på 24 år fra Moss, og skulle ønske jeg hadde noen å gå turer og sånn sammen med. er så utrooolig kjedelig alene. trener mye på treningssenter også, men trenger å komme meg ut mer.

 

jeg syns egentlig det værste er i det hele tatt å gå ut døra alene, for jeg vil ikke at noen skal se meg. skammer meg sånn over hvordan jeg ser ut :( men syns det er litt lettere når man er sammen med noen da.

 

for et par år siden bestemte jeg meg rett og slett for å gi opp, og jeg sluttet å veie meg, og bestemte meg for at jeg bare skulle være fornøyd med meg selv. men jeg la ikke merke til at jeg bare fortsatte å gå opp i vekt. fikk mildt sagt sjokk da jeg så en film av meg selv i påska for 1 år siden. det var jo ikke meg!!! da veide jeg nesten 110 kg. i august begynte jeg på lavkarbo og veier nå 90 kg. men det har stoppet helt opp.

 

tenkte å prøve roede-metoden nå, men prøver meg på egenhånd først for det er så dyrt. registrerer hva jeg spiser og sånn da.

 

hva med deg? har du begynt på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...