Gå til innhold

Allergier mot melk og gluten


Gjest Mimmi81
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Mimmi81

Hvordan er det å melde seg på roede kurs når enn har melke og glutenallergier? Er det bort kastet i forhold til veiledning når jeg har så mange matvarer jeg må holde meg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å melde seg på roede kurs når enn har melke og glutenallergier? Er det bort kastet i forhold til veiledning når jeg har så mange matvarer jeg må holde meg unna?

 

Jeg tror ikke det er bortkastet. Vi har snakket ganske lite om spesifikke matvarer, bortsett fra grønnsaker da, og det kan du jo spise, ikke sant? Du bør selvsagt si fra til din eventuelle kursleder at du har melke- og glutenallergi.

 

Du må jo selv ta hensyn til hva du kan og ikke kan spise, og eventuelt hvilke ting som kan erstatte hva. Selv har jeg en matallergi som gjør at jeg ikke kan spise visse ting - men da fyller jeg bare på med noe annet. Fortrinnsvis noe sunt da!

 

Det *jeg* har fått ut kursene (jada, jeg er nå på nummer tre, mange kilo å ta av) er noen som passer på hva jeg veier, noen som kommer med oppmuntring når vekten står stille, eller enda verre, går opp (sånt skjer...), og er enda mer oppmuntrende når det går nedover. Noen å gå tur med. Noen å klage over dumme venninner med cupcakedilla. Kort sagt motivasjonen. Sparket i ræven.

 

Så jeg sier go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...