Gå til innhold

Som så mange andre, ny start!


Gjest farvelFreia

Anbefalte innlegg

Gjest farvelFreia

Ja, jeg bare kjenner at NOE må endres, og det NÅ!! Sommer'n er jo her, til tross for ikke det helt varme været, og kroppen er på langt nær bikiniklar! Dvs, kroppen er jo som den er og det finnes bikinier til alle størrelser, men JEG ER IKKE KLAR!! Bare tanken på å ha på mindre klær!!

 

Med mine 172 cm og 89kg sier det seg selv at jeg har litt for mye å dra på. Overvektig, ikke fedme i følge BMI, men overvektig!!

 

Jeg har titta litt rundt her og skulle ønske flere opplyste om høyden sin. Det kan være ganske frustrerende for en stakkar å se folk som veier 66 kg og vil ned 10 kg feks. Selv om jeg forstår jo at de fleste tross alt da ikke er like mange cm over bakken som meg. Mulig jeg er litt rar som tenker sånn?

 

Skal lage meg en dagbok som jeg skal skrive i, kikke litt på oppskrifter og sette i gang!

 

Min veiedag er fredager, av praktiske grunner.

 

Gleder meg til å bli kjent med folk og fe her inne, you go folks!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sarabernard

Hehe, liker nicket ditt :D Og velkommen inn hit på forumet!! Må bare si at jeg beundrer deg som tar tak før vekta bikker 90, deretter 95, 100, slik som det gjorde hos meg...lot det gå altfor langt før jeg "våkna". Ville bare ønske deg lykke til med livsstilendringen, og gleder meg til å lese hvordan det går med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farvelFreia

Hehe, liker nicket ditt :D Og velkommen inn hit på forumet!! Må bare si at jeg beundrer deg som tar tak før vekta bikker 90, deretter 95, 100, slik som det gjorde hos meg...lot det gå altfor langt før jeg "våkna". Ville bare ønske deg lykke til med livsstilendringen, og gleder meg til å lese hvordan det går med deg :)

Jeg har hatt en maks vekt på 97, og det var så sinnsykt tungt, både fysisk og mentalt! Gikk ned til 80 men 9 kg har sniki seg på, 1 pr måned faktisk!!

Og, av nicket mitt, du forstår hva som er årsaken også! For, jeg beveger meg egentlig "ganske mye" dvs minst en 30 minutters gå tur pr dag, innimellom går jeg 2 timer også, og jeg har et tempo på 6km pr time... Men! Freia!! Farvel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...