Gå til innhold

Minus 30


Gjest Smadrå
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Smadrå

Hei.

Jeg er ny her inne og trenger noen å hente motivasjon fra. Har ikke meldt meg på kurs, men skal prøve å være flittig å bruke nettet til for å registrere mat og trim hver dag. Har som mål å gå ned 30 kilo! Skulle ønske jeg var hekta på trim, men nei-så heldig er jeg ikke. Har to nesten voksne unger-så nå kan jeg ikke skylde på for liten tid heller :(

Vet at dette blir en laaange vei å gå..! Noen som vil følge meg på veien?

 

Start vekt: 106.6kr

Delmål: Under 100 før ferien ( om 6 uker)

Målvekt: 75kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Hei.

Jeg er ny her inne og trenger noen å hente motivasjon fra. Har ikke meldt meg på kurs, men skal prøve å være flittig å bruke nettet til for å registrere mat og trim hver dag. Har som mål å gå ned 30 kilo! Skulle ønske jeg var hekta på trim, men nei-så heldig er jeg ikke. Har to nesten voksne unger-så nå kan jeg ikke skylde på for liten tid heller :(

Vet at dette blir en laaange vei å gå..! Noen som vil følge meg på veien?

 

Start vekt: 106.6kr

Delmål: Under 100 før ferien ( om 6 uker)

Målvekt: 75kg

 

De tipsene jeg kan gi er først og fremst å være flink til å registrere alt du spiser. Det er den eneste måten å ha kontroll på hva du får i deg. Om du ikke liker å trene, kan du jo begynne med å gå en halvtimes tur noen ganger i uka. Man kommer fort i bedre form, og kan gå raskere og oftere etterhvert. Det viktigste er å fortsette selv om man skulle ha en uheldig dag hvor man kanskje går på en smell. Så ikke begynn å begynne, men begynn å fortsette! :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smadrå

De tipsene jeg kan gi er først og fremst å være flink til å registrere alt du spiser. Det er den eneste måten å ha kontroll på hva du får i deg. Om du ikke liker å trene, kan du jo begynne med å gå en halvtimes tur noen ganger i uka. Man kommer fort i bedre form, og kan gå raskere og oftere etterhvert. Det viktigste er å fortsette selv om man skulle ha en uheldig dag hvor man kanskje går på en smell. Så ikke begynn å begynne, men begynn å fortsette! :-) Lykke til!

 

 

Takk for gode råd. Har bestemt meg for å gå til jobb ihvertfall. Utgjør ca en time til dagen. Ellers trener jeg sirkeltrening , men er ikke så flittig som jeg burde...

 

Får prøve å være positiv å ta en dag av gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Eg var aktiv her innpå før, men føler meg egentlig ny her, sida det er 2-3 år sida sist. Og eg og vil ned 30 kg! La oss dra kampen ilag :):)

 

Du er nok litt eldre enn meg sida du har voksne unger, mens eg har 2 små, men det gjør vel ingenting?! :) :)

 

Eg veier no (sist eg veide meg) 95,5 kg, og skal veie meg neste fredag :)

 

Har du laget deg delmål og belønninger? Det skal eg fundere ut til meg selv nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Hei dere :) Jeg skal også ned 20-30 kg, og har gitt meg selv et år på prosjektet!

 

Jeg har også to små, og er nettopp tilbake i starktvekt etter andre svangerskap, 91 kg. Neste mål er 86 kg som jeg veide da jeg ble gravid med storesøster.

 

Jeg går turer med vogn, men foreløpig må jeg ta det litt rolig pga låsning i bekkenet. Det har blitt mye bedre allerede, men må nok gå til kiropraktor en stund til!

 

Jeg ligger på 16-1800 kcal per dag og lørdag er fridag. Da har jeg lov å skeie ut, men alt med måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tattoogl

Blir med jeg også..:)

160 cm høy og veier i dag 87,4 kg. Vil ned til 60 kg (tror jeg, har aldri vært der før..)

Skal prøve å ligge på 1900 kcal fremover, for har vanskeligheter med å finne riktig mengde for å gå ned. Har ligget på 1700 kcal i to uker nå med minimal vektnedgang.. Eller kanskje jeg må gå ned på kcal?

Etter GR anbefaling skal jeg spise 1900 kcal, men jeg syntes det hørtes så mye ut at jeg spiste litt mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...