Gå til innhold

trenger forumvenner som er like ivrige på å skrive som meg!!!


Gjest Skal klare det!!

Anbefalte innlegg

Gjest Skal klare det!!

Da ble det til at jeg havna her igjen,gitt.. ;) evig jojo-slanker!! men nå får det være slutt-finito! siste gangen nå ja!

 

jeg er ei trønderjente på 34 år, er 170 på strømpelesten og har i dag 85,2kg å dra på. ikke der jeg trives i det hele tatt :(

jeg har satt meg som mål å se 75 på vekta,men gudene vite,kansje jeg klarer mer? det er lov å håpe---

 

har vært inne på diett.no en uke nå,men makan til dødt forum skal en lete lenge etter,så derfor håper jeg å finne like ivrige sjeler som meg her inne,så vi kan oppmuntre og hjelpe hverandre i denne prosessen. for det er beinhardt å slanke seg!! er nå veldig motivert og SKAL ikke gi meg før jeg er fornøyd :)

 

håper at DU vil holde meg med selskap!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei!!

 

Jeg har vært veldig aktiv her inne på forumet, og tildels mine forumvenner også! Jeg merker at jo flinkere jeg er til å skrive (hvis andre også gjør det) jo lettere går jeg ned i vekt, så et aktivt forum er helt klart en medvirkende faktor til suksess på slankeveien! tror du finner noen her inne helt klart! Ellers så er det bare å komme innom tråden min "Gir gjernet" undet Motiver meg!

 

Skal sies at de to siste ukene har jeg ikke klart meg så bra.. Å holde seg på rett kjøl i matveien når en er uten kjøleskap og frys og på flyttefot over så lang tid viste seg å være for mye mitt hodet.. Forhåpentligvis så kommer det plass i løpet av kvelden!

 

Jeg er 26år jobber som fysioterapeut i Finnmark, er singel og har heller ingen barn.. Er 163 på strømpelesten og var 70,8 på onsdagsvekta, har egentlig veiedag på tirsdager, men det falt bort denne gangen.. Målet er å komme ned på et sted mellom 58 og 61kg..

 

Kanskje vi snakkes mer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

takk for respons mia 123!!!! tror nok nøkkelen til suksess kommer gjennom fellesskapet og en god dose selvkontroll ;) så det er bare å kjøre på! dukker nok opp på deres tråd,det "tok ikke helt av" her. frøken "det skulle helst ha skjedd i går",dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...