Gå til innhold

Bryllup sommeren 2013


Gjest Ny livsstil
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ny livsstil

Hei hei!!

 

Jeg skal gifte meg neste sommer, og har derfor tenkt og nok en gang gjøre et forsøk på varige endringer av kosthold og fysisk aktivitet. Jeg trenger å gjøre små justeringer for å få vekten nedover og kondisjonen oppover! Drømmen er jo selvfølgelig å ha dette på plass til kjolen skal på, men det passer også bra i forhold til en eventuell graviditet etter sommeren 2013. ;)

 

Vi er meg og min forlovede og hunden vår, og jeg håper å dra med samboeren min litt mer enn før siden det er greit å samarbeide litt. Vi er begge i full jobb, så jeg merker at jeg ofte er veldig sliten etter jobb. Det blir ofte overtid og lange dager også, så det er viktig å ha planer på forhånd for å unngå dårlige, raske løsninger.

 

Nå skal jeg ut en tur med hunden vår i det fine sommerværet! Dersom noen andre skal gifte seg neste sommer må dere gjerne henge med her. Jeg vet hvert fall at det hjelper meg å måtte "offentliggjøre" hva som skjer med kroppen min for å nå noen mål.

 

Jeg er 156 cm, veier nå omtrent 69 kg tror jeg (skrekk og gru så nærme 70) og ønsker å veie 55 kg (og dermed være helt normalvektig!) Første målet er 5 kg ned! Skal veie meg i morgen og ta midjemål. Jeg har aldri klart å få kroppen min til å rase ned i vekt (forsøkt mye rart tidligere), så derfor må jeg nok droppe de kortsiktige målene. Tar derfor en dag av gangen og ønsker at dette skal være en livsstil vi kan leve med i familien vi danner. :)

 

Sommeren pleier å være en periode med stillestand for min del, vektmessig, eventuelt noe vektøkning. Jeg håper å kunne gå noe ned i vekt i år, så da har jeg en utfordring på gang.

 

Ha en fin dag!

 

Jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ny livsstil

Hei hei,

 

Jeg tenkte egentlig å ha fast veiedag på mandager, men så var jeg så trøtt mandag morgen at jeg ble liggende og slumre så lenge at da jeg endelig stod opp måtte jeg kle på meg på vei ut av huset. Haha.. Det føltes hvert fall sånn. Jeg tar derfor en veiing og måling imorgen tidlig, så får jeg forsøke på nytt på mandag morgen. Jeg har ikke fått lagt inn trim heller for å telle trimpoeng. Det må jeg også få i gang. Det er kanskje ikke så farlig at jeg ikke kommer i gang med alt på en gang.

 

Det jeg har gjort er;

- Passe på å spise 1 porsjon til middag, rydde bort når middagen er ferdig

- Spise frukt hver dag

- Ikke småspise på kvelden, heller lage noe ordentlig kveldsmat som f.eks. brødskiver med sunt pålegg (småspising = mye dårlige valg ofte, kan fort småspise en del rosiner, ta litt middagsrester osv.)

 

Da har jeg hvert fall gjort noen små endringer. Jeg tar det litt og litt, en dag av gangen. På søndag f.eks. lagde jeg vafler og falt litt ut, det ble nok 4 plater i løpet av søndagen. Det var vel 2 for mange tenker jeg.

 

Ha en fin dag!

 

Jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ny livsstil

Hipp hipp!

 

:)

 

Det rusler og går, men mest av alt er det mye overtid for tiden. Snart sommerferie og ALT må jo være gjort før det. Føler jeg forsøker å ta med sunne alternativer, har nå knekkebrød og magerost tilgjengelig på jobben til de lange ekstra timene. I tillegg går jeg nå tur hver kveld, fast! Jippi! Det er bra. Jeg har hatt en tendens til å la være hvis samboeren min har luftet hunden tidligere på dagen, men hunden går jo gjerne fire ganger - så da har jeg funnet ut at det er en ugyldig unnskyldning! Noen kvelder jogger vi, det skal jeg forsøke å få gjort mer.

 

Ser at det blir vanskelig å få oppdatert her regelmessig. Hmm.. Og snart sommerferie, vi har ikke internett på hytta, så blir nok litt begrenset da og. Satser likevel på å oppdatere nå og da, og så kan det kanskje bli mer regelmessig etter sommeren.

 

Håper alle andre kommende bruder har en herlig juni-måned med bryllupsfeber og gradvis strammere kropp. ;)

 

Jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal også gifte meg til neste år. 3 eller 10 Aug.

Håper å gå meg ned til jeg passer (kvelds)kjolen jeg har kjøpt i str 36/38 :rolleyes:

Jeg er nå 157 cm og ca 70 kilo. Går på min siste GreteRoede uke av 8.

Pr dato klart å gå ned 3,7 kilo.

Tror det blir et nytt kurs til høsten. Tenker litt på et styrketreningskurs

Har klart å få mange (ca 10 ihvertfall) trimpoeng hver uke. Håper ikke dette blir å stagnere når mørket kommer krypende. Har siden Januar brukt tredemøllen hjemme og nå blir det turer i skog om mark og litt jogging. Har kanskje vært litt for ivrig,for nå kjenner jeg litt murring i knærne :( . Blir vel for mye belastning for de stakkars knærne..... B)

 

Håper vi klarer å motivere hverandre.

 

God Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Svanse85

Hei!

Jeg skal også gifte meg til neste år. 3 eller 10 Aug.

Håper å gå meg ned til jeg passer (kvelds)kjolen jeg har kjøpt i str 36/38 :rolleyes:

Jeg er nå 157 cm og ca 70 kilo. Går på min siste GreteRoede uke av 8.

Pr dato klart å gå ned 3,7 kilo.

Tror det blir et nytt kurs til høsten. Tenker litt på et styrketreningskurs

Har klart å få mange (ca 10 ihvertfall) trimpoeng hver uke. Håper ikke dette blir å stagnere når mørket kommer krypende. Har siden Januar brukt tredemøllen hjemme og nå blir det turer i skog om mark og litt jogging. Har kanskje vært litt for ivrig,for nå kjenner jeg litt murring i knærne :( . Blir vel for mye belastning for de stakkars knærne..... B)

 

Håper vi klarer å motivere hverandre.

 

God Sommer

 

 

Jeg skal også stå hvitbrud 24 August 2013!!! Da skal jeg gifte meg med gutten jeg elsker over alt på denne jord, å jeg gleder meg sååå mye!!! Vi har to herlige jenter sammen, Mille på 2år og Emine på 4,5 mnd <3 <3 Masse er ordnet til brylluoet allerede, lokalet, kirka, jeg veit hvilke sanger som skal spilles i kirken, har snakket med en som ville spille på festen, holder på å ordnet med kokken og menyen, til å med brudekjolen er i boks, men det eneste som mangler er å gå ned maaange kg, brudekjolen passer jo nå, men synes ikke jeg såg så fin ut i den som jeg ønsket jeg skulle gjøre, hvem vil vel ikke se smashing ut i kjolen med stor K!!!!!! det spiller ingen rolle om jeg må bruke noen tusenlapper på å sy den inn, om jeg virkelig skulle klare å gå ned i vekt for første gang i mitt liv !!!

 

 

Dette skal jeg klare!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...