Gjest Skal klare det!! Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 er det helt normalt å bli noe så helt fryktelig irritert å sint etter begynnelse på slankinga? jeg er som en furie innvendig og irriterer meg noe helt vannvittig over gubben og alle rundt meg... liker det aldeles ikke,men greier ikke å få kontroll på det. kjefter og smeller ikke,da,men har fryktelig lyst til å gjøre det!!!! flere som har opplevd dette og som kan fortelle meg at det går over? *krysser fingre og tær* ...er i uke to.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NokERNok2010 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 haha! Ja, det er vanskelig aa holde seg i skinnet naar man er sulten altsaa. Det gaar over. Det tok 6 uker for meg, men det tror jeg var eksepsjonelt lenge, det gaar vanligvis over etter noen uker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skal klare det!! Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 6 uker?!! oi.....får tro mannen i huset holder ut så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NokERNok2010 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 hehe. Du faar gaa deg en tur naar det staar paa som vaerst. Jeg har funnet ut at en gaatur ofte kuererer matlyst og sinne. Gaar jo nesten paa veggen naar man er saa sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skal klare det!! Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 ja,det spørs... fikk vaska noen gulv i sinne her,så det er aldri så galt at det ikke er godt for NOE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest giraffe Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Det blir nok litt som å slutte å røyke. Man blir sur og grinete en stund, men når helsegevinsten kommer, føles det bare deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skal klare det!! Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 ser ut til at jeg trenger en STOR dose tolmod her,gitt!!!!! dette er noe av det hardeste jeg har gjort!!! har jo "fagbrev" i slanking,og GR er den mest humane metoden,men denne gangen har det slått krøll på humør og psyke,det er sikkert og visst!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megkjersti Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Du er jo på en måte på avrusning Og det å kutte matinntak eller ikke spise godteri og slikt må jo være ett sjokk for kroppen. Ikke rart at vi kan være litt sinte når vi starter på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar