Gå til innhold

Veien til 60 kg


Gjest slankisn

Anbefalte innlegg

Gjest slankisn

Igår og idag viste vekta 69,6 kg. Igår trente jeg ingenting, men passet allikevell å være på 1600 kcal.

 

Tok en liten rumpeøkt idag morrest på livegym.no på 10 min ca :) Kort, men hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Jess, idag viste vekta 69 kg :) Rakk ikke spise kvelds igår, så har nok litt med det også å gjøre. Ser veldig stor forskjell på magen allerede. Gleder meg til alt sideflesket er borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Jess, 2.4 km med hard jogging idag :D Men gikk etterpå til jeg hadde forbrent 200 kcal ifølge maskinen. Det er minste mål fremover, 200 kcal på oppvarmingen.

Ellers så trente jeg styrke i 55 min ca. Enten har jeg undervurdert meg selv eller så har jeg blitt veldig mye sterkere i føttene i det siste. På armene er det det samme. Pga dårlige skuldre klarer jeg ikke så mye. Men men, det får bare være :) Forresten, ser leggmuskler nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Her går det i SNEGLEfart for tiden. 68,6 kg viste vekta i dag. Det går ned, men saaaakte. Kanskje fordi man trener styrke? Håper det. Har også gått inn nesten 4 cm på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest slankisn

Hei Glee! For noen koselige ord, blir jo smigret her jeg sitter :rolleyes: Beklager sent svar, men jeg er veldig sjeldent her inne, har så og si flyttet til forumet på fitnessbloggen.no

 

Men ja, jeg forteller gjerne hvordan jeg spiser! Ett eksempel:

 

Frokost: havregrynsgrøt av vann, cottage cheese, kanel og en halv banan og ett glass melk.

 

Lunsj: Samme som frokost eller omelett med skinke, eller knekkebrød med kokt skinke og lett majones og ett glass melk.

 

Mellommåltid/snacks: Noen ss med mager kesam blandet med litt Fun light wild berries (blir akkurat som yoghurt! NAM!) og bær eller frukt oppi. KJEMPEGODT og lite kcal :)

 

Middag: Spiser så og si fersk kokt brokkoli til alt, ris eller poteter (ikke så mye) mye kjøtt, feks kyllingfilet, flatbiff av svin, biff, laks osv. Og en liiiten dæsj saus (må ha litt saus jeg... )

 

Kvelds: Middagsrester eller havregrynsgrøt m tilbehør.

 

Jeg er veldig opptatt med å få i meg mye proteiner, fett og litt karbohydrater :)

Også holder jeg meg til 1500 kcal hver dag. På diett.no kan du registrere maten du spiser og se hvor mye gram proteiner, karb, fett og kcal du spiser.

 

Jeg trener også styrke ca 2-3 ganger i uka og da mener jeg STYRKE. Ikke 2 kilos rosa manualer. Vet ikke helt hvordan du trener, men om du trener styrke, så kan en av grunnene til at det går sakte nedover pga musklene. De veier mer enn fett :) (Aner ikke om du vet alt dette, men sier det likevel :) )

 

Feilene jeg gjorde før var at jeg var på gruppetime, type friskis og svettis en gang i uka og spiste som en helt om dagene, dynket maten i saus og kjøpte ofte muffins på butikken og koste meg litt ekstra, litt for mye, men trudde det var greit, fordi jeg trente jo 1 gang i uka?! Hehe, glad jeg har lært nå og endelig går det rette veien ;)

 

Husk at trener du styrke, får du en STRAM og veltrent flott kropp tilslutt :) Håper dette hjalp deg litt.

Anbefaler deg også til å stikke innom fitnessbloggen.no, masse flotte artikler, hjelpsomme og erfarne, kunnskapsrike mennesker og koselig miljø der inne! Der kan du spørre om ALT mulig rart, få hjelp til å sette opp kosthold og treningsprogram :) Og masse inspo der inne! Se feks DENNE tråden om før/etter bilder av forumfolk.

 

Ble veldig langt dette, men håper du ble litt klokere værtfall og ikke mer forvirra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...