Gå til innhold

Veien til 60 kg


Gjest slankisn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest slankisn

Hei alle sammen :) Lager denne tråden for å holde litt oversikt over trening og slikt. Litt om meg:

 

Veide 55 kg da jeg var yngre, etter jeg flyttet inn med sambo gikk jeg opp til 65 kg og prøvde å slanke meg. Så ble jeg gravid og veide 74 kg når jeg kom hjem fra sykehuset. Så gikk jeg ned til 63 kg og var på god vei. Men så flyttet vi og ting gikk bare i surr og nå veier jeg 72 kg (!!!!)

På torsdagen meldte jeg meg inn på ett treningssenter og håper på å gå ned nå altså. Trives virkelig ikke med 72 kg.

 

Målet mitt er værtfall 60 kg. Når jeg veide 55 kg så trente jeg både fotball og kickboxing, så det var med muskler altså, men var vell kanskje i tynneste laget, så sikter meg inn på 60 kg :)

Veier nå: 72 kg

Delmål 1: 70 kg

Delmål 2: 68,5 kg

Delmål 3: 65 kg (1 september)

Delmål 4: 63,5 kg

Mål: 60 kg

 

Mage: 100 cm

Rumpe: 102 cm

Lår: 62 cm

 

Veier meg egentlig nesten hver dag, men setter fredager som veiedag. Det kommer også bilder her inne med tiden :)

 

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper noen vil komme å heie litt/følge litt med slik at jeg føler at jeg blir "fulgt" med og derfor MÅ være litt flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Heia heia!

 

Dt er kjempekjekt å ha en tråd der man skriver "dagbok" ang både trening, vekt og cm, det blir som du seier noe en "må" følge opp når noen følger med deg ;) det er ,otiverende og enkelere å fullfære for min del hvertfall. Må ta i nytt tak selv nå, har ak flytta og vørt uten kjøleskap og litt forskjellig, ikke bra.. Kjenner meg vedig igjen, eller har ikke barn, men var på vekta i dag tidlig, den var skremmende 71,2.. Skal ned til 60 kg selv, og har veiedag på tirsdager:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Heia heia!

 

Dt er kjempekjekt å ha en tråd der man skriver "dagbok" ang både trening, vekt og cm, det blir som du seier noe en "må" følge opp når noen følger med deg ;) det er ,otiverende og enkelere å fullfære for min del hvertfall. Må ta i nytt tak selv nå, har ak flytta og vørt uten kjøleskap og litt forskjellig, ikke bra.. Kjenner meg vedig igjen, eller har ikke barn, men var på vekta i dag tidlig, den var skremmende 71,2.. Skal ned til 60 kg selv, og har veiedag på tirsdager:)

 

Lykke til!!

 

Ja, jeg syns det blir mye lettere om jeg har noen som "strengt" følger med, slik at man ikke kan sluntre unna :P Så gøy, da er vi på samme plan da ;) Har veldig lyst til å følge med på din vei til 60, har du også en slik tråd eller treningsdagbok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Planen min var egentlig treninssenteret på mandag, onsdag og fredager, men siden jeg har avtalt å betale medlemskontigenten på tirsdag, så starter jeg imorgen :) Kunne såklart ikke gå hele dagen igår uten noen form for aktivitet, så det ble en lett trilletur på 3 km :)

 

Ellers har jeg vært veldig flink å ikke spise kake, sjokolade og annet rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Sier at jeg begynte 10.05 og innen 10.06 skal jeg ha minst 20 TP. Sånn nå er det skrevet ned, nå må det gjøres :P

 

Poeng hittil:

10.06: 1,1 TP

12.06: 2,5 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Idag har jeg spist 3 (!) brødskiver med philadelifia med sjokoladesmak. Huff, nå angrer jeg.

Tar derfor 30 min på ellipsemaksinen før jeg hopper i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Ble 30 gode minutter på ellipsen. Fornøyd med innsatsen :) Fant ikke ellipse på trimregistreringa, så tok det som 30 minutters jogging og har dermed klart 1,1 TP idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Ble 1 timers gåtur med bikkja og noen venner idag. Ble rolig tempo da, siden de var så treige, men men, bedre enn ingenting! 1,1 TP :)

 

Her er forresten bilde av meg pr idag:

post-29188-0-30356700-1339677790_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Var på trening idag, ble 20 minutters jogging og 40 minutters styrketrening. På kvelden ble det itillegg litt ridning :)

 

Var også veiedag i dag, veide 70,6 kg :D Så det går rett veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Lørdag idag, dvs ikke helt streng med meg selv. Dagens utskeiing:

3 brødskiver med litt fete pålegg på og 1 glass melk og oboy til, 1 jordbær kroneis og 2 hjemmelaga pizzastykker med dressing på. Men nå er det nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Ikveld bestemte jeg meg for å fokusere litt på rumpa innimellom. Derfor har jeg funnet 3 øvelser som er bra for rumpa som jeg skal gjøre 3 ganger i uka, de dagene jeg ikke er på senteret å trener.

 

Tok øvelsene 3x10 isted og kjenner det litt nå ja :P Skulle aller helst hatt litt vekter å holdt i også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja, jeg syns det blir mye lettere om jeg har noen som "strengt" følger med, slik at man ikke kan sluntre unna :P Så gøy, da er vi på samme plan da ;) Har veldig lyst til å følge med på din vei til 60, har du også en slik tråd eller treningsdagbok? :)

 

Hei! Jeg har vært helt fraværende her og ikke husket at jeg har skrevet i tråden din i det heletatt.. Jeg har flytta og hatt endel strev både på og utenfor jobb.. Men nå begynner det å rette seg! Har mistet kollegaen min, og er derfor alene (jobber som fysioterapeut)på jobb, altfor mye å gjøre, heldigvis hart jeg litt fleksitis, så kan begynne tidligere på jobb, da jeg får gjort mest adm. arb..

 

Jeg har en litt slik tråd inne på motiver meg, gir jerbnet heter den, ellers er jeg aktiv inne på veien til et lettere liv tror jeg den heter her inne på 10-20 :) du har sikkert funnet deg flere tråder du er aktiv på eller?? Ser ut til at du klarer deg bra hvertfall! Og lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Jeg vil gjerne være med!

 

Trivselsvekten min er ca på 58 kg, nå vet jeg ikke helt hva jeg veier, tipper rundt 64 kg.

 

Jeg trener ganske mye, så har tenkt å spise 1600 cal. Hvor mange kalorier ligger dere på ca?

 

Hva sier dere til felles veiedag? :)

 

Velkommen skal du være :D Jeg ligger på ca 1600 kcal om dagen. Er veldig flink til å ikke spise sjokolade, drikke brus, spise godteri og potetgull og is, så det går foreløbig veldig greit :) Vi kan godt ha felles veiedag, egentlig samme for meg, veier meg hver dag nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Idag har vært en veldig god dag treningsmessig. Startet dagen med yoga, dro på gymmen å jogga hardt i 2 km, trente 45 min styrke og gikk en liten tur med lillemor i 20 min.

 

Så det ble 3 TP bare idag, fornøyd med det :) Mulig jeg tar en kveldsyoga etter at lillemor er lagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Skal prøve å klare å jogge lengre i hurtig tempo. Idag jogget jeg 2 km og farten varierte mellom 7-9 km/t.

 

2 km - 7-9 km/t

 

Neste gang skal jeg jogge 2.2 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Idag viste vekten 70kg, så delmål 1 er nå nådd :D 2,5 uker tok det. Da skal jeg klare 65 kg til 1 september som er 9,5 uker til. Kanskje til og med 60 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankisn

Idag har jeg skeiet litt ut. Smakte litt is i byen, spiste masse grillmat med saus og diverse og drakk litt milkshake isted. Ikke bra! Trur jeg må gå en tur etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...