Gå til innhold

115-75=40


Gjest trebarnsmora
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest trebarnsmora

Hei!

 

Her er eg - atter ein gong. Har prøvd vektreduksjon mange gonger no, men midt oppi det heile har eg hatt tette svangerskap osv. Etter siste svangerskapet gjekk eg heilt ned til 100,2 kg, så mista eg motivasjonen. Berre 300 gram frå tosiffra vekt! Forstå det den som kan. Eg trur litt av problemet var at eg rett og slett var "redd" for å sjå eit tosiffra tal på vekta. Eg har jo alltid vore tresiffra!

Så opp igjen gjekk det, og eg er tilbake på 115 kg. Men no må eg ta tak og få orden på dette. Eg litt å tenker på det i senga kvar kveld og får ikkje sove eingong!

 

Så eg prøver igjen. Med eit håp om at 40kg skal forsvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi starter på likt, med samme vekt. Jeg skal også ned fra 115, og har bestemt meg for å gå ned 50. Jeg skal følge med deg og heie på deg på veien nedover!

 

Fønix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er helt ny her inne, meldte meg inn i dag. Jeg har også startvekt på 115 og vil ned 45-50 kg. Har vært mye opp og ned de siste årene, men nå er jeg motivert til å få dette til sakte men sikkert. Har flere ganger prøvd å kutte all usunn mat osv med en gang, og har funnet ut at det nok fungerer bedre for meg om jeg får spise litt "nei" mat innimellom. Jeg er veldig flink på 'hurtig kurer' og går alltid ned mye, men går nesten like fort opp igjen.

 

I tillegg har jeg skader i begge knærne, men heldigvis er øvelsene jeg har fått av fysioterapauten avhengig av vekter og apparater de har på treningssenteret, så da MÅ jeg opp dit 2-3 ganger i uka ;)

 

Hvor bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjenner meg VELDIG igjen på det du skriver! Kunne ha skrevet det selv! Er trebarnsmamma, og etter siste svangerskap med diett og svangerskapsdiabetes... så var jeg gram fra å være tosifret! Jeg var overlykkelig... MEN klarte ikke følge opp, og har rast oppover igjen. Men nå skal det gjøres, og jeg følger deg svært gjerne på veien! Hvor gamle er barna dine? Hvordan får du tid til å trene... kombinere roede mat med familiemåltider? Mange utfordringer her som mamma til tre små og tette, men denne gangen skal jeg! La oss oppmuntre hverandre i oppturer og nedturer!!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Sanasol

Hei!

 

Her er eg - atter ein gong. Har prøvd vektreduksjon mange gonger no, men midt oppi det heile har eg hatt tette svangerskap osv. Etter siste svangerskapet gjekk eg heilt ned til 100,2 kg, så mista eg motivasjonen. Berre 300 gram frå tosiffra vekt! Forstå det den som kan. Eg trur litt av problemet var at eg rett og slett var "redd" for å sjå eit tosiffra tal på vekta. Eg har jo alltid vore tresiffra!

Så opp igjen gjekk det, og eg er tilbake på 115 kg. Men no må eg ta tak og få orden på dette. Eg litt å tenker på det i senga kvar kveld og får ikkje sove eingong!

 

Så eg prøver igjen. Med eit håp om at 40kg skal forsvinne!

 

Hei trebarnsmora, bjelle, X & Mona85! :lol:

Hvordan går det? Jeg er klar til dyst og forsøker egentlig bare først å forholde meg til maten, telle kalorier og tenke over hva jeg putter i munnen. Har også tre (heldigvis ikke så veldig små mer) tette barn som gjør det nødvendig for meg å jobbe litt mer med livsstilen... De siste ti årene har vekta gått jevnt oppover, med unntak av de vanlige "ned ti kilo, opp femten" da. Målet mitt er også 75 kilo, men jeg veier 60 kilo for mye <_<

 

Idag skal jeg bruke litt tid i oppskriftsboka, finne noe lett og godt. Ferietid er litt unntaktstilstand, bort fra alle rutiner med frokost før 7 og lunsj på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...