Stoltmamma!!! Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg blir så i tvil... Er det rå vare vi skal veie, eller ferdig stekt/kokt?? Kursholder sier ferdig tilberedt, men i grunnboken er det bilde av rå varer. Og om jeg skal spise 150g ferdig tilberedt blir jo det altfor mye!! Da ender jeg opp med å spise like mye som samboer, som trener på landslagsnivå innen styrkesporten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoltmamma!!! Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sivalur Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg mener det er råvare du skal veie. Ellers blir det jo altfor mye som du sier. Tror din kursholder tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cemini Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Jeg blir så i tvil... Er det rå vare vi skal veie, eller ferdig stekt/kokt?? Kursholder sier ferdig tilberedt, men i grunnboken er det bilde av rå varer. Og om jeg skal spise 150g ferdig tilberedt blir jo det altfor mye!! Da ender jeg opp med å spise like mye som samboer, som trener på landslagsnivå innen styrkesporten.... Veier etter at man har stekt kjøttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Jeg er enig med Sivalur. Kjøttrasjonen på 150 g er rått kjøtt, før det stekes. Men hvis du er veldig usikker, går det an å sende en epost til GR support, så får du en "second opinion" fra de som kan dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar