Gå til innhold

Snegla sin vei mot et sunnere og lettere liv


Gjest snigla
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle som titter innom !

 

snigla er en jente på 32 år .

 

Har vært en jojo slanker i 15 år , før jeg gikk på en smell november 2008 , hadde blitt syk av all slankingen !

 

Hadde en vekt på 99.9 kg , stooort sjokk !

 

Juli 2009 hadde gått ned til 82.5 men med same måte som før . Kroppen var enda mer syk og i februar 2010 var vekten oppe på 93.8

 

Startet med noe helt nytt livsstilendring ..... !

 

Etter dette kommer snegla inn , får dette har ikke gått fort nedover !

 

Gikk ned 6.2 kg i 2010 og var 01.10 siste gang på 90 talet og mistet 9.4 kg i 2011 .

Har siden sommeren 2011 ligget stabilt rundt 79 kg , hadde et hopp rundt jul på + 3.9 som var borte til påske

 

Håper en dagbok og mer fokus , skal få vekten til å løsne igjen og kampen om det siste 20 kg kan starte !

 

Sist veiing 01.06.12 viste 79.8

 

Har mistet totalt :

13 cm rundt navlen , 21 cm - 5 cm over navlen , 18 cm - 5 cm under navlen , 11 cm rundt puppene , 5 cm rundt halsen , 3 cm på overarm , 13 cm på hoftene , 13 cm på lår , 5 cm på legg og 16 cm på rumpa .

 

Målet er å komme ned til normal bmi som vil si 64 , men satser på 60 - 63 kg . Er 160 høy .

 

 

Legg gjerne et spor i dagboken min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Så flink du har vært, selv om det kanskje ikke har gått så fort. Tror det er større sjans for at en klarer å holde det. Selv har jeg begynt veien ned mot matchvekt denne måneden. Har akkurat fått en liten gutt og veide 100 som høygravid. Har klart å komme meg ned til 91 nå, men vil ned 20-25 kg og det skal ta meg et år, er planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanndrom :) Koselig med en hilsen ! Tusen takk ! Gikk dessvere fortere når jeg var en jojo slanker , men det positive er at når jeg la om til livsstilendring er det mye lettere å holde stabil vekt , noe jeg aldri klarte tideligere ... Kanskje vi kan følge hverandre på veien fremover , har selv en plan om å klare mitt mål til ferien neste år , tror visst jeg legger lista til at jeg skal klare en halv kg i uken da har jeg et realistisk mål . Har troen på at nå er jeg klar å kjempe om det siste 20 kg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da kan jeg si med et smil at kampen om det 20 siste kg har endelig startet :rolleyes:

 

Dagens veiing var en god opplevelse :D

 

01.06 viste vekten 79.8 kg og i dag var den nede på 77.4 kg

 

Kjempe herlig motivasjon :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...