Gå til innhold

Den siste starten


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Den er grei, alleskalfå :) Blir spennende å se!

Uka begynte bra, men så ble jeg syk (magevondt og diare). Har holdt sofaen de siste dagene, og regner ikke med noen nedgang da siden kroppen ikke har vært i bevegelse :( Men slik er det dessverre bare noen ganger! Formen er på bedringens vei, så da tar vi igjen det tapte!

 

God helg!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Gjest Alleskalfå

Den er grei, alleskalfå :) Blir spennende å se!

Uka begynte bra, men så ble jeg syk (magevondt og diare). Har holdt sofaen de siste dagene, og regner ikke med noen nedgang da siden kroppen ikke har vært i bevegelse :( Men slik er det dessverre bare noen ganger! Formen er på bedringens vei, så da tar vi igjen det tapte!

 

God helg!

 

:)

 

Huffda, det der er ikke noe godt :/. Men heldigvis er du på bedringens vei igjen!

Jeg har heller ikke trent noe denne uken jeg har hatt ferie, og da vi var borte i noen dager så spiste jeg alt mulig jeg kom over hehe. Det var verdt det, for etter noen dager med sunt kosthold igjen så føler jeg meg som før turen. Magen kom litt i ulage, sikkert pga det plutselige inntaket av drittmat. Men håper det blir fart i systemet igjen.

 

Jeg har en del å hente på treningsfronten, simpelten fordi jeg er så bedagelig anlagt. Elsker å spille fotball, men nå er det sommerpause. Har du noen tips til å komme skikkelig i gang (som ikke medfører styrketrening i studio....æsj!).

 

Du får ha fortsatt god bedring, og god trenings når den tid kommer at du er frisk nok til det! Ideelt sett tar jeg meg en tur i ettermiddag (bor like ved fjellene), og jeg skal prøve å ikke finne unnskyldninger hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alleskalfå

...og spent på veiedagen din!!

 

Jeg tror nemlig du kan ha gått ned litt selv om du ikke har trent; min erfaring er at på selve vekttapet er det kostholdet som har hovedrollen! Trening må jo til det også, men jeg har ofte trent mye uten endringer på vekten (fordi kostholdet har vært som før). Samtidig har jeg spist sunt og trent mindre, og gått ned som bare det.

 

MEN! Jeg skal bli like flink som deg på treningen, har noe å strekke meg etter (vil jo gjerne bli fast i fisken på veien!). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alleskalfå

Det ble ingen tur i går hehe ;)

 

I tillegg så spiste jeg biff, fløtepoteter og Bernaise i går kveld - og forsynte meg også litt av godteposen til min datter. I tillegg ble det rundstykker med masse smør og Graddost til frokost i dag.

 

Som sagt, så er dette en livsstilsendring. Derfor velger jeg å ikke være sur på meg selv, og heller tenke at resten av dagen i dag skal følges etter mine nye prinsipper. I kveld skal min datter til sine besteforeldre (sambo og jeg jobber neste uke), så vi skal ha oss en god og lang fjelltur sammen!

 

Gleder meg til vi skal følge hverandre nedover Nueva Vida! Som du ser så stikker jeg innom her oftere nå, for å støtte oppom og for å få motivasjon selv også.

 

Jeg lager veietråden vår nå siden du har veiedag i morgen. Kan vi ha det slik at første og andre innlegg i tråden inneholder vekten vår? Så får de påfølgende være samtaler/Dagbok/støtte etc? På den måten så ser vi vekten vår i starten av tråden hver gang vi åpner den - og forhåpentligvis så blir det et vakkert og motiverende syn haha.

 

Jeg bruker startvekten som jeg hadde den gangen jeg veide meg sist for noen uker siden. JEg gikk jo som sagt opp i begynnelsen av prosjektet mitt fordi det var feil metode, så jeg regner "starten" min for å være da jeg begynte på mitt nåværende opplegg :)

 

Ha en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

:( Føler meg slapp, dvask og i lite fin form. Både pga magesyken som har herjet hele uka, og også fordi jeg ikke har en eneste treningstur. Magesyka er på retur, men er ikke god. Blir mye sofaen, og i helga har det dessverre blitt en del trøstespising!!

 

Supert, alleskalfå! Da stikker jeg innom den nye tråden, så blir det vårt møtested! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...