Gå til innhold

Lørdager, er det lov å skeie ut??


Gjest slankisn

Anbefalte innlegg

Gjest slankisn

Jeg lurte på hvordan dere gjorde det på lørdager? Vet at mange som er strenge og slanker seg passer på å ikke skeie ut iukedagene, men på lørdager spiser de godteri og drikker brus. Er det dumt eller er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer med et rungende "nja".

 

Selvsagt skal det være dager der du får lov å unne deg noe ekstra, GR handler jo egentlig om en livsstilsendring, og for meg er dette nok noe jeg må leve med resten av livet.

 

Når det er sagt, det hele koker jo ned til kalorier;

kalorier ut > kalorier inn.

Spiser du en diger pose med smash og skyller det ned med en flaske rødvin (noe jeg aldri har gjort :blink: ), så ender du jo opp med drøssevis med ekstrakalorier, og de legger du jo på deg av... Poenget med slanking er jo at du skal ha et kaloriunderskudd. Spise mindre enn det du forbrenner, det kan du gjøre ved å spise mindre eller trene mer (eller begge deler)(dog ikke for mye).

 

Jeg koser meg gjerne, men holder meg innenfor menyen min. Så vil jeg ha rødvin til Nytt på nytt og sjokolade på lørdagskivelden må jeg ofre noe annet i løpet av den dagen. Som regel kutter jeg middagen til ca 400 kalorier, og har da 200 kalorier til kos, og kan fremdeles holde meg innenfor meny 3.

 

Eventuelt kan jeg ta en laang tur på søndagen.

 

Eventuelt begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...