Gå til innhold

Kalorier inn og kalorier ut....


Gjest tattoogl
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest tattoogl

Nå lurer jeg litt..

 

Når jeg ikke slanker meg, kan jeg spise en god del godis og potetgull HVER dag og holder noen lunde vekta.. Og ingen trim!

Siste måneden har jeg gått masse, lange turer på 1-2 1/2 time så og si daglig. Gjennomsnittlig 15 trimpoeng i uka. Jeg har spist sunt, aldri spist så mye grovt, grønt og frukt på det jeg kan huske.. Gjennomsnittlig kcal pr dag er 1750 de to siste ukene.

Startvekt på 88,1 kg og jeg er 160 cm høy. Forrige uke gikk jeg ned til 87,4 kg og i dag e det bare to dager til veiedag, og jeg ligger fortsatt på 87,4 kg..:(:(

Hva skjer? Man sier at om man forbrenner mer enn det man putter inn, å går man ned i vekt.. Så jeg burde rast ned disse to ukene... Når man tenker på hvor mye jeg rører på meg og hva jeg spiser i forhold til hva jeg pleier. Og jeg har mye å ta av!!

 

Noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Nå lurer jeg litt..

 

Når jeg ikke slanker meg, kan jeg spise en god del godis og potetgull HVER dag og holder noen lunde vekta.. Og ingen trim!

Siste måneden har jeg gått masse, lange turer på 1-2 1/2 time så og si daglig. Gjennomsnittlig 15 trimpoeng i uka. Jeg har spist sunt, aldri spist så mye grovt, grønt og frukt på det jeg kan huske.. Gjennomsnittlig kcal pr dag er 1750 de to siste ukene.

Startvekt på 88,1 kg og jeg er 160 cm høy. Forrige uke gikk jeg ned til 87,4 kg og i dag e det bare to dager til veiedag, og jeg ligger fortsatt på 87,4 kg..:(:(

Hva skjer? Man sier at om man forbrenner mer enn det man putter inn, å går man ned i vekt.. Så jeg burde rast ned disse to ukene... Når man tenker på hvor mye jeg rører på meg og hva jeg spiser i forhold til hva jeg pleier. Og jeg har mye å ta av!!

 

Noen tanker rundt dette?

 

Jeg har samme problemet. Kan spise ganske mye uten å gå opp.. men må spise lite for å gå ned. Måtte legge meg på Meny 1 for at det skulle bli fart på sakene. Så nå ligger jeg på 1300-1400 kcal og står ikke lengre i ro på vekta.

Kurslederen min mener det er for lite mat, men hva skal jeg gjøre. Spiser jeg meny 2 så går jeg ikke ned....

Håper du finner ut hva som passer for deg. Tror du bare må prøve deg frem:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tattoogl

Nå har jeg gitt kroppen et lite kcal kikk i dag med litt smågodt, superchips og kjeks...

Etter GR beregninger skal jeg ligge på meny 3 og 1900 kcal. Jeg har spist etter meny 2+100 kcal som er 1700.

I morgen har jeg tenkt å prøve 1900 kcal en uke for å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...