Gå til innhold

Termin november-desember-januar 2012?


Gjest nedenom

Anbefalte innlegg

Gjest nedenom

Jeg venter mitt andre barn i desember. Første svangerskapet la jeg på meg 15 kg. Noe som er gjennomsnittelig og egentlig ikke så ille. OM jeg hadde vært normalvektig før svangerskapet vel å merke!

 

Dette svangerskapet har også en start som overvektig, og vektoppgangen må stoppes så mye som mulig.

Jeg er nå i uke 15, og har alt lagt på meg 5kg. Med disse kiloene er jeg 30kg overvektig!

 

 

Min store svakhet er egentlig alt! Men, jeg sliter å holde meg unna godterier !!

 

Jeg tenker at i morgen er min startdag hvor jeg skal kutte alt av snop, og gå tur/trene minst 3 ganger pr uke!!

Jeg nekter å havne på den vekten Jeg gjorde sist svangerskap!!

 

Er noen med meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt andre barn i desember. Første svangerskapet la jeg på meg 15 kg. Noe som er gjennomsnittelig og egentlig ikke så ille. OM jeg hadde vært normalvektig før svangerskapet vel å merke!

 

Dette svangerskapet har også en start som overvektig, og vektoppgangen må stoppes så mye som mulig.

Jeg er nå i uke 15, og har alt lagt på meg 5kg. Med disse kiloene er jeg 30kg overvektig!

 

 

Min store svakhet er egentlig alt! Men, jeg sliter å holde meg unna godterier !!

 

Jeg tenker at i morgen er min startdag hvor jeg skal kutte alt av snop, og gå tur/trene minst 3 ganger pr uke!!

Jeg nekter å havne på den vekten Jeg gjorde sist svangerskap!!

 

Er noen med meg?:)

 

 

Hei

 

Jeg har termin i starten av januar, det er mitt andre barn. Var litt overvektig da jeg gikk gravid sist også, men har vel ca 10 kg mer denne gangen. Håper virkelig at jeg slipper å starte på mange kilo pluss etter dette svangerskapet. Så er det jo en fordel å kunne holde seg litt i form under svangerskapet også, så blir det lettere å komme i gang etterpå.

I tillegg har jeg litt bekkenløsningsproblemer allerede, så har jo en ekstra motivasjon i å holde meg litt i form.

 

Så jeg har veldig lyst til å følge deg, for jeg trenger litt ekstra motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedenom

Hei

 

Jeg har termin i starten av januar, det er mitt andre barn. Var litt overvektig da jeg gikk gravid sist også, men har vel ca 10 kg mer denne gangen. Håper virkelig at jeg slipper å starte på mange kilo pluss etter dette svangerskapet. Så er det jo en fordel å kunne holde seg litt i form under svangerskapet også, så blir det lettere å komme i gang etterpå.

I tillegg har jeg litt bekkenløsningsproblemer allerede, så har jo en ekstra motivasjon i å holde meg litt i form.

 

Så jeg har veldig lyst til å følge deg, for jeg trenger litt ekstra motivasjon.

 

 

Så kjekt da!!:) Gratulerer så mye!!:)

 

 

Har du en plan for kost og trening?:)

Jeg har også begynt å få tullete bekken. Men, merker det blir ekstra gale når jeg er å går tur.

 

I dag har keg hatt en skikkelig ryk! Må komme på sporet igjen i morgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da!!:) Gratulerer så mye!!:)

 

 

Har du en plan for kost og trening?:)

Jeg har også begynt å få tullete bekken. Men, merker det blir ekstra gale når jeg er å går tur.

 

I dag har keg hatt en skikkelig ryk! Må komme på sporet igjen i morgen!:)

 

Har plagdes sånn med kvalme, så synes det er vanskelig å ha en skikkelig plan. Men det holder på å gi seg nå. Målet er å kutte ut godterier, og være flink på å spise grønnsaker. Ellers spiser jeg mye grovt brød og magert kjøtt.

Men det som virkelig kan hjelpe er hvis jeg kommer i gang med treningen. Trener du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...